[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar dan? :eek:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn enige kritiek op de game, en dat kan echt als mierenneukerij gezien worden. Maar wanneer je aan het vechten bent dan klinken die stomp geluiden veel minder heftig en 'realistisch' dan Arkham Asylum. Ze klonken veel krachtiger in AA en nu klinken ze erg mild...jammer wel :mad:.

    Maar that's it so far, voor de kritiek.
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem zelf van gamereservering voor 43,90 euro.
    En BPGames en Gamesync hebben hem ook voor die prijs.
    Tegenwoordig hoef je geen 60 euro te betalen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben net bij Monarch Theatre geweest en dan in Crime Alley...waar dus Bruce's ouders zijn vermoord. Gewoon erheen gaan, is het enige wat ik zeg. :)
     
  6. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Je krijgt alleen voor de basic challenges een gadget! Ik had er ook wat moeite mee maar je moet echt de feel krijgen dat je niet te veel omhoog komt na die dive bomb.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    Komt me nu al redelijk bekend voor... :cool:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hahahaha die is echt mooi!


    Geweldig gewoon hoeveel je kunt unlocken en collecten. Riddler trophies, tapes, challenge maps, bios, 3D trophies. En hoe clever sommige puzzels zijn, echt gaaf. Het is misschien niet eens een spoiler...en zo niet..dan moet dat maar gezegd worden, voor de zekerheid toch tags...

    Courthouse

    Na het stuk met Two Face en Catwoman, moet je die andere deur doorgaan, dan naar beneden. Dan kom je terecht in een kamer met cellen. Calendar Man zit daar gevangen. Hij heeft het over Halloween, dat je moet terugkomen tegen die tijd ofzo. Het zou geniaal zijn als er ook echt iets gebeurd wanneer het halloween is...maar dat zal wel niet. Had echt nog nooit van deze baddie gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Moet wel opletten dat ik me niet teveel bezig gaat houden met die sidequests, de mainstory vlot voor geen meter. Doe er zo wel lekker lang over ;)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vind je al die sidequests? Gewoon door te freeroamen?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, je hoort phone calls, chatter, radio, etc ...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Man man man wat zit deze game vol met content zeg, geweldig gewoon. Ik heb nu mijn eerste challenge map unlockt en een character model weer. Ik ging eens kijken in die challenge mode (Riddler's Revenge) en dat zit ook nog eens vol met allerlei dingen. Zo heb je Ranked challenges, campaigns en custom challenges, geweldig. En ik blijf me verbazen over hoe gedetaileerd de characters wel niet zijn. Niet veel developers doen dat, gewoon zoveel extra dingen erin stoppen, dingen die genoeg mensen niet kunnen boeien ongetwijfeld, maar altijd wel een aantal mensen die het waarderen...bruut gewoon.

    Ik had dus een 3D model/trophy unlockt van
    Calendar Man, en je kunt echt die maanden op zijn hoofd zien, die erop gedrukt of gebrand zitten.
    De kleinste details...echt blij dat het ook gewoon weer in de game zit, altijd leuk om die characters eens wat te bekijken. En die van Catwoman.....

    [​IMG]

    simpel zat ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Dit was voor mij ok een struikelblok ik heb de eerste AR missies gedaan er wachten nog 4 want ik ben ekker tot 7 uur heden ochtend bezig geweest met side en main story's. Vliegen gaat steeds beter.

    Trouwens hoe weet ik of ik genoeg raadsels heb om verder te mogen met de side quest van de riddler? hij gooide mij na de electrakamer eruit. ik zou niet genoeg riddels hebben.

    Trouwens bij the trainstation is er een kamer met 3 riddles ..... ik voer het wachtwoord in en boem dood ...... iemand al de oplossing?

    Verder is het een geweldige game. stealth is echt geweldig wat een gevoel om zo'n gast vast te binden van boven op!
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben nu Ar 3 aan het doen, hoe kun je als je je optrekt met batclaw dat cancelen en weer gliden?
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    niet AA drukken dacht ik?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Batclaw hoef je helemaal niet te gebruiken. Je moet eerst gliden, RT indrukken tot de derde cirkel, RT loslaten en vliegen tot de twee laatste cirkels.

    Check anders dit filmpje:

    Vanaf 2:25

    [yt]cHdvg7sejvg[/yt]
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Fuck heb de game vandaag binnen zit er geen manual bij! :mad:
    Game was gesealed dus wat kan ik nu het beste doen terug opsturen naar winkel of de publisher contacten? :mad:
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Manual in PDF vorm
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Thanx.

    En wat betreft de manual: je mist niets. Is 1 pagina waarop staat dat er Xbox live featurea zijn. De controles worden niet eens vermeld.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Care, wie leest er tegenwoordig nou nog een manual. Alleen maar zonde van al dat papier.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina