Gears of War 1 is nog steeds een prima game dus ik zou zeker met 1 beginnen. Ondanks dat het anders speelt dan een FPS denk ik dat in grote lijnen Gears en Halo wel vergelijkbaar zijn kijkende naar de epische futuristische oorlogsverhaallijnen.
Borderlands voor de sp? Aan Gears heb je imo een goede, of evt Bulletstorm Over de top is Vanquish, nogal een ondergewaardeerde game
Que? Vind ik niet echt. Leuke game hoor, maar frustratie wegknallen vind ik niet echt bij Borderlands horen. Wel bij Bulletstorm. Proberen op zo een sadistisch mogelijke manier iemand om zeep te helpen...
Hallo, Regelmatig willen we met 4 vrienden, offline een avondje gamen. Nu is het zo dat 2 personen niet willen voetballen en ook geen schietspellen willen. Het enige dat overblijft is dus eigenlijk racen.. Wat is een goed/leuk spel om met 4 personen (offline, splitscreen) te kunnen spelen? Grs
Indien je het verhaal een beetje wilt volgen, best beginnen met deeltje 1. Al een tijdje uit, maar blijft een steengoede game. Ben nu bezig met L.A. Noire en ik vind het echt een vette game. Ben daarnaast aan het twijfelen om Mafia II aan te schaffen, vermits het wel veel meeheeft van Rockstar's game. En ik heb gelezen en gezien dat het vrij lineair is. Toch een aanrader, of niet?
Flamebait? Ik zou zeggen probeer de beta van BF3 volgende week even en als je dat fantastisch vind gewoon die kopen Je hebt vast MW of MW2 wel eens gespeeld? Dus van CoD weet je wel ongeveer wat je kan verwachten
Heeft Brink een beetje een leuke gameplay? Zit er al een tijdje overna te denken of ik 'm nou moet halen of niet.
Denk dat het online al een beetje dood is.. en aangezien het een online only game is.. zou 'm overslaan eerlijk gezegd.