[XOne] Sonic Generations

Discussie in 'Games' gestart door MetalSonic, 22 okt 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

[gb]Sonic Generations[/gb]

(al deze info is te vinden op de XBW gamepage van het spel, of in nieuwsposts op XBW over het spel)

Ontwikkelaar: Sonic Team
    Uitgever: Sega
    Genre: Platform
    Platform(s): X360, PS3, Wii, 3DS
    Spelers:
    Opties:
    Releasedatum:
    Officiële Website:
    XBW Gamepage:

[gb]Sonic is terug[/gb]
    De old skool gamers kennen Sonic natuurlijk nog van de Sega, en die denken niet aan de 3d meuk. Gelukkig begrijpt Sega weer wat er moet gebeuren. Na het al succesvolle Sonic 4 Episode 1 komt er nu dan Sonic Generations. Speel door het hele spel met respectievelijk de classic en de modern Sonic.

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]
    http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1211024p1.html

[GT]http://www.gametrailers.com/video/review-sonic-generations/723398[/GT]

[gb]Verder=(/gb]
    Mensen van XBW die het gaan spelen:
    MetalSonicNL
    OniRyo

& Sonic verschijnt ook op de 3DS, 2d gameplay en wat levels die niet in de x360/ps3 zitten!

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd genoten van de eerste paar 2d sonic games. Jammer was het dat ik op de basisschool geen Sega had, ik kon Sonic dus alleen af en toe bij een vriend spelen. Dit heb ik later natuurlijk goed gemaakt door alle discs met de oude Sonic games te spelen. Sonic the hedgehog 2 is nog steeds mijn alltime favo Sonic game. Snel, mooie levels en prachtige muziek.

Sonic Episode 4 was voor mij ook genieten, ziet er prachtig uit en het speelt ook lekker. Jammer dat het zo kort is. Maarja, beter kort en goed dan lang en saai. Sonic Generations belooft mij op basis van de demo die ik heb gespeeld veel goeds!

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je ja? De tweede demo was aardig, toch nog niet overtuigend genoeg voor mij. Ik vind dat Sega Sonic met rust moet laten en moet beginnen asn Streets of Rage 4.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb me eigenlijk wel met alle sonic games vermaakt, (zelfs CD) maar de games waar het toch echt om draaide waren de 2d sidescrollers of de Sonic levels in de laatste twee generaties.

De belangrijkste factoren voor mij en ik denk de meeste sonic fans is toch wel:
    • Snelle opzwepende tracks, liefst ala Sonic Rush
    • Geen kansloos geneuzel met steentjes verzamelen of puzzelen (Adventure 1&2)
    • Snel door levels kunnen knallen, goede flow mogelijkheden etc
    • Goede mix tussen sidescroll en 3D Chan Chun-nan road in Unleashed bijv
    • Niet teveel nadruk op NPC interactie, cliche JRPG textbubbles shit... gaap
    • Veel sonic!

En volgens mij komt dat met deze game helemaal goed :thumbs:

Release datum is trouwens: 4 November voor Europa (Japan pas op 1 December :p)

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Toch eindelijk een Sonic Generations topic. ;)

Meningen verschillen natuurlijk, ik vind het vrij tof dat ze nog steeds Sonic games maken en ze worden de laatste tijd naar mijn mening steeds beter, ik vond Sonic the Hedgehog 4 - Episode 1 enorm goed gedaan.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, eerst Shenmue 3. Maarja, die kans is nihil, aangezien Yu Suzuki als developer bij Sega weg is. :mad:

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, leuke reacties :).. even reageren:b:

Ik ben jaloers, tegen de tijd dat ik de 2de demo kan spelen, dan is hij alweer offline. Ben medio november weer achter mijn xbox te vinden:)

Hmm, muziek moet wel vlot zijn maar ook weer niet chaotisch. Ik vind de muziek van Sonic Rush dus 3 keer niks. De muziek van Sonic moet iets "brutaals, vlots en toch wat melodisch" hebben. Ik vind nog steeds dat als 't op muziek aankomt dat Sonic the Hedgehog 2 het voorbeeld is. Dit nummer bijvoorbeeld:
    [yt]nhHa7ph5GLg&feature=related[/yt] en ja dit liedje ging ik vroeger vaak mee neuriën :)

maar! met de rest van je punten ben ik het helemaal eens\o/

Ik vind Sonic ep4 ook erg tof, heb hem nadat ik hem heb uitgespeeld nog best vaak gedaan. De muziek van Sonic 4 is trouwens ook super _O_. Favo nummer van dit spel vind ik denk ik toch wel:

[yt]bjz5qacq77k&feature=related[/yt]

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mwah ik vind die net iets te rustig, het past wel maar heb veel liever de Drum&Bass achtige rush tracks ;) Is ook meer van deze tijd.
    Rush is dan ok verreweg mijn favo sonic game en dat is mede door de muziek die perfect bij alle tracks past.

Maar als ik me goed kan herinneren had je rush nog nooit gespeeld toch? (foei!)

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, :+.. Toen we 't gesprek daarover hadden, of toen je iets van mij daarover op 't forum las. Toen had ik het wellicht nog niet gespeeld. Maar nu weet ik wel wat 't is. Ik heb het ergens vorig jaar van Lequero gekocht, uurtje of 2 gespeeld en tezamen met iets van 5-7 andere DS games kwijt geraakt:'-(.

Mijn mening van Sonic rush is dus gebaseerd op iets van 2 uur speeltijd :). Sonic CD heb ik nog nooit gespeeld!, en die ga ik in december(?) ook checken :)

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag (eindelijk) de demo gechecked;
    damn, dit ziet er toch wel veelbelovend uit.

Had de blauwe egel eigenlijk al afgeschreven maar zowel de 'classic' als de 'moderne' versie spelen lekker weg, en zien er goed uit....

Geen day 1 aankoop (daarvoor komt er teveel uit), maar zeker zodra die iets goedkoper is.:thumbs:

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn zoontje van 2 is dus helemaal weg van de demo... *pinkt een traantje weg* And so it begins....

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, zie op Budgetgaming dat ie al redelijk cheapo te krijgen is; 35 euro.

Natuurlijk niet bij de normale NL winkels, maar bij de meeste pure webwinkels (uitgezonderd uiteraard Bol) is ie niet duur.

Maar dan helaas nog steeds het probleem dat er al zo verdomd veel uitkomt....:F:

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Same here :b:

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    http://games.fok.nl/nieuws/470523/1/1/100/sonic-generations-breekt-pre-orderrecords.html

_O_
    :) leuk nieuws!

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!

Zo zie je maar dat een zwaar vermeukt oud gamekarakter tóch een nieuw leven kan krijgen als ze er wat beter over nadenken en moeite doen!

Goed om te zien dat de blauwe egel tóch nog niet dood is.:thumbs:

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, Mario heeft sinds hele lange tijd weer eens even concurrentie. Vorige keer dat dit gebeurde was op de Sega O-)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
  20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zat een aantal liedjes te beluisteren van Sonic Generations maar ik vond Open Your Heart wel enorm tof gedaan, over een paar dagen is het zover!.

Deel Deze Pagina