[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17

Op welk niveau stond hij ?
    Heb je eerste wedstrijd gesimuleerd ofzo ?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Legendary, ik werd de eerste gewoon van de mat gespeeld :lol:
    Na deze wedstrijd uit tegen Schalke 0-2 gewonnen en bij Heracles met 2-8, zodra je voor staat en goed countert kan je een voorsprong uitbouwen, als je achterstaat is het heel lastig er nog wat van te maken. Ik stond vlak voor de winterstop 12de, nu sta ik 4de. Voor de wedstrijd tegen Heracles was me doelsaldo -11 :+
    Ik eindig tussen de plaatsen 3 en 8 waarschijnlijk, vorig jaar was dat uiteindeijk 4de. Na dit seizoen ga ik weg bij Ajax.

3. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    haha ok.

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Werd nog bijna uitgeschakeld door Schalke, met rust stond het 1-1 en had Howedes rood, komt Schalke alsnog 3-1 voor, maak ik in de 79ste de 3-2 met Sneijder, scoort Huntelaar meteen erna de 4-2 waardoor ik uitgeschakeld zou zijn, maar in de laatste 5 minuten nog 2 goals gemaakt :cool:

5. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    LOL

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Als je alleen maar online speelt met je virtuele prof, gaat deze echt langzaam omhoog. Ben 67 algemeen en hij gaat maar niet verder. Toch dan maar eens carrière opstarten en dat dan maar proberen

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    In de EL kansloos uitgeschakeld door Manchester City, in de KNVB beker onterecht in de halve finale verloren van Heracles en in de Eredivisie 5de geworden.
    Stond de laatste speeldag 6de en moest thuis tegen AZ waar ik uit met 7-0 had verloren, won nu 3-0 door 3x Liedson in zijn laatste wedstrijd voor pensioen, door de winst van Feyenoord op Heerenveen ging ik Heerenveen voorbij :) Liedson is door 6 goals in de laatste 2 wedstrijden (RKC 3-1) topscorer geworden net boven Mertens :cool:

Contract niet verlengd, ik wou ook niet doorgaan maar dit is wel lullig :+ Moet nu kiezen tussen Austria Wien, Red Bull Salzburg, Dundee United, Odense en FC Zurich :lol:

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Maar dat is toch van je niveau, die challenges....?

10. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wil je heel makkelijk je VP omhoog halen ?

Ga naar FIFA aanpassen.
    Dan naar Spelinstellingen.
    Als je daar bent ff paar keer naar rechts dan kom je bij Spelaanpassing gebruiker.
    Daar kan je je schotkracht bijvoorbeeld ff op 100 gooien ook bij andere dingen kan het gewoon.
    Als je daar klaar mee bent kan je nog een keer naar rechts en kan je het van de Computer aanpassen.
    Als je klaar bent zet je het niveau op Wereldklasse dan ga je cariere starten en haal je zo heel makkelijk al je verdiensten.

11. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    En Viktortje. Wie heb je nu gekozen?

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Heb net lekker 3 potjes achter elkaar verloren. Kreeg de ballen er maar niet in, en de tegenstander liep steeds echt met gemak door mijn verdediging. Ook alle ballen die ik schoot kwamen weer eens op de keeper of paal/lat.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, ben lekker bezig met Career Mode waar ik in de voorgaande delen van Fifa nooit echt die mode speelde. Vorig seizoen vrij makkelijk kampioen geworden met Ajax, Wereld Klasse. Daar had ik El Hamdaoui, Aissati, Silva, Blind en Verhoeven verkocht. Enigste aankoop dat seizoen was Ogbonna van Torino, echt een sterke snelle verdediger die ook groot is. Die speelt 70% van de wedstrijden die Aldeweireld niet speelt. Enige nadeel dit seizoen was dat ik in de halve finale KNVB beker werd uitgeschakeld door Groningen. Overigens was ik kampioen geworden met zo'n 9 punten voorsprong op de nummer twee.

Dit seizoen heb ik Rits, Bonevacia, Koppers, Ligeon en Sneijder verhuurt. Özbilic wilde ik laten vertrekken Chievo voor 4,4m terwijl hij 3.2 miljoen waard was. Maar hij raakte geblesseerd voor twee weken waardoor zij het lieten gaan. Op de nominatie lijst staan nog Cvitanich, De Jong en Lodeiro, al ga ik denk De Jong nog behouden. Had ik dus al gauw zo'n 24 miljoen transfer budget en wilde ik het graag investeren in een nieuwe buitenspeler. Kom ik erachter dat mijn targets Musa en Narsingh (ik wilde graag een nieuwe rechtsbuiten) beiden over de 16 Miljoen zitten, en Aissaidi 18 miljoen! Musa wilde ze niet laten gaan en beide Heerenveen spelers wilde zelf niet vertrekken. Dus na wat zoeken heb ik Iturbe, 19 jaar (75) binnen gehaald van Porto, een rechtsbuiten voor €13,500,000.

Nu ben ik nog op zoek naar een tweede spits en een linksachter. Mijn oog voor in de aanval is gevallen op Willian, afkomstig van Corinthians; 25 jaar oud, 79 en een CF. Erg rap (rond de 90) en goed in dribbelen en afmaken. Met als trait Finesse Shot en specialties: Speedster & Acrobat.

Voor de CDM heb ik nu Anita en Enoh (eventueel Janssen) maar heb ik ook een andere interessante speler gezien van Flamengo; Willians. Een 26 jarige CDM die Overal 82 is en met specialties: Speedster, Tactician (!) en Acrobat. Heeft o.a. voor verdedigen Marking 89, Slide Tackle 83, Stand Tackle 92, Interceptions 87 en Aggression 89. Acceleratie is 93, Agility 86, Jumping en Reactions 85, Sprint Speed 93, Strenght 87 en Stamina 99 (!). 11 miljoen moet hij kosten en hij is nu 82, kan uitgroeien naar 83.

Denk dus dat ik Enoh weg doe en Willians ga aantrekken. Overigens eerste wedstrijd voor de competitie 4-1 gewonnen uit tegen Twente (3x De Jong), daarna 5-1 thuis gewonnen van Vitesse (gesimuleerd) en uit 2-1 verloren van Groningen. Sta nu 11de. Of ik ben slechter geworden, of de cpu is gewoon wat sterker geworden. Wel tof!

Overigens leuk feitje is dat Strootman van PSV naar PSG is gegaan voor 24m, vond ik wel tof om te zien.

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zet dit op nog 20 Forums en je bederft de Lol voor iedereen, zo is er toch geen fuck aan en binnen een paar weken zit iedereen met een 90+ VP, gezellig man:confused:

Als 2e Spits zou ik Cameron Jerome van Birmingham nemen, wat een klasse speler is dat zeg. ST met 76 Rating, Dik boven de 90 Sprintspeed, Goede Afmaker en 80+ Strenght. Na een paar goede wedstrijden was hij bij mij al 99 Sprint Speed, 85 Strenght en 83 Finishing. Bij mijn Carriere met AZ had ik er eind van het seizoen 21 met hem gescoord op Wereldklasse. De prijs ben ik effe vergeten maar lag volgens mij onder de 5 Miljoen.

Linksachter zou ik een kijkje nemen naar Fernando van Porto, het is een CVM maar in mijn Carriere had Ajax hem gekocht en Linksachter gezet en hij speelde echt zeer goed. In de 2 seizoen had ik elke wedstrijd die ik tegen ajax speelde zeer veel moeite met hem. Het eerste seizoen had ik al moeite en het 2e seizoen was hij alleen maar beter geworden.Als je een echte Linksback zoekt zou ik proberen Criscito bij Zenit proberen los te kweken, en het liefst het eerste seizoen van op het eind van het 2e seizoen moest ik tegen Zenit en had hij 88 Rating, en dat Terwijl hij begon bij 81

Die Willians is trouwens echt een aanrader, als je het geld heb zou ik hem zeker kopen. Hoe weet je eigenlijk dat hij max 83 word. Ik kan dat nergens vinden?

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ja vertel, ben ook benieuwt. Altijd grappig om te lezen hoe je het doet :thumbs:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dan is het toch niet leuk meer, het is juist de uitdaging je speler beter te maken dmv goed te spelen etc. Niet door makkelijk even al je dingen vrij te spelen.

18. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zeg niet dat het moet, de keuze mag iedereen zelf maken, dit is alleen een optie om hem snel te trainen.

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dus jij hebt dit blijkbaar ook gedaan. Je moet het zelf weten hoor, maar het is toch nog triest.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Red Bull Salzburg, moet de titel winnen, de beker en groepsfase CL afdwingen. Ik moet in de play-offs tegen Chelsea dus dat is een verloren zaak :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina