[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alsof hun het dan boeit. 8) Het is gewoon logisch als je ook maar 1 deel hebt gespeeld dat ze de grootste vijand in het verhaal is. Dat is geeneens een spoiler waard. :9 Dat ontwikkeld ook niet in het verhaal, het is gewoon zo.

Trouwens, over Overpass. Da's inderdaad een hele slechte map. Maar wel een map waar ik veel kills mee haal. Want als je helemaal bovenaan zit dan zit je gebakken... En onderaan dan kan je maar beter zitten kampen bij een spawnplek ofzo, want het is gewoon super moeilijk om weer boven op die trap te komen. Tenzij je met je hele team naar boven gaat stormen. :9 Sandbar vind ik ook niet zo geweldig. Meestal zit ik daar maar een beetje bij de ruine. :+

Mijn lievelings maps zijn denk Drydock, Mercy en Old Town.

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Even serieus, aan bepaalde stukjes voor act 3 is het niet echt lastig te raden wie de eindbaas is.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij overpass moeten ze trouwens ergens een sniper leggen, zodat die gasten boven op de trap wat meer moeite hebben met campen. :9

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zo moeilijk is dat toch niet..? Speelde vandaag daar een potje king of the hill, zij hadden daarboven de ring. Maar toen wij gewoon met z'n alleen erop af renden hadden we zo die trappen overgenomen.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind de boomer anders wel handig. Gewoon slim spelen tegendie campers. Lastig wordt het als de campers de boomshot hebben.

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Je moet bij overpass gewoon aan 1 kant een afleiding hebben en dan via de andere kant met 2-3 man de trap op gaan, werkt heel vaak :D

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar dan moet je maar net een teamlid naast je hebben. En vaak besluiten ze dan om niet mee te gaan, dus dan sta je daar in je eentje. :9

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dat had ik daarnet, iemand die de hele tijd zat te campen met een boomshot. Kreeg hem maar niet dood, en als die dood was had die binnen no-time weer een boomshot.

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals het echt niet lastig te raden was dat je een onderzeeër zou gebruiken, maar dat moest wel in een spoiler?

Er zijn zoveel meer 'spoilers' die iedereen lang aan had zien kunnen komen als je een beetje opgelet hebt tijdens de verschillende campaigns maar dat zijn dan zogenaamd gigantische spoilers...

Weer last van lag vandaag meerdere keren, maar dan vaak niet hele matches maar meer bepaalde momenten. Ik neem aan dat het aan mijn eigen netwerk ligt, maar iemand anders die ook lag heeft ervaren vandaag?

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahah maar mensen zijn dom toch.. ik zei dat over die
    onderzeeboot
    in een party waar mensen die campaign toen nog niet uit hadden.. ik zo van "jonge dat heb je in de trailer toch gezien" "nee helemaal niet".. "jawel gast.. |:-|:-|:-". terwijl hij die trailer 100% had gezien xD

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat soort dingen heb ik ook vaak. :9

Maar ik zat me net te bedenken dat Rod Fergusson ook had gehint naar gratis DLC in de vorm van maps als ik het mij goed herinner. Dat maakt de kans op veel DLC maps wel meteen een stuk groter. :)

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik snap de link niet. Dat was toen de game net uit was. En los van dat, ik vind niet dat ik ook maar iets in de buurt van een spoiler heb gebruikt. Wat jij als voorbeeld gebruikt was daarentegen wel een spoiler (naar mijn mening)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    konden ze RAAM's Shadow niet in november uitbrengen en Horde Command Pack in december, dat ze dan die maps op orde hadden voor de public mp... ofc wel Bernie in november

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    In begin act 3 wordt al bekend dat ze een onderzeeër moeten nemen willen ze Azura bereiken. Net zoals de Queen al voorkomt in Act 2 en je die dus al wel als eindbaas kunt verwachten. Vandaar die link.

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat weet ik wel, maar ik wist dat nog niet. Zover in de game was ik toen ook nog niet dat ik dat wist dat dat zou gebeuren. Maarja maakt verder ook niet uit;)

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan. :)

Heel veel zin in de eerste DLC pack, vooral in de map Blood Drive, dat was echt puur genieten altijd op die map. :thumbs:

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja geweldig toen de smokes nog dat ragdoll ding hadden.. 8 smokes op de torque bow..
    daarna was het wel een mooie map ja

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook overgehaald om de season pass van 2400 punten te kopen.

Aan de mensen die een season pass hebben gehad van Game-mania : Is het gewoon een 2400 punten kaart of echt een code alleen voor de season-pass te gebruiken?

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dat, heb steeds lag.

Dan staan ik opeens heel ergens anders.

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen lag gehad vandaag in Horde/Hardcore weekend/Beast mode..

20 mbps van Online in Regio Rotterdam

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina