Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend ook voor 8 uur 2x iPhone 4s besteld bij T-mobile voor mijn vriendin en mij. Tussen onze ordernummers in zaten slechts 50 bestellingen terwijl er ongeveer 5 minuten tussen zat. Viel dus nog mee met de drukte... Het zal om 8 uur pas echt los gebarsten zijn.

Als ik mijn ordernummer vergelijk met die van iemand die op 19 oktober 16:30 al mocht bestellen zaten er slechts 5000 bestellingen tussen. 5000 bestellingen in ongeveer 2 dagen, inclusief andere telefoons/producten uit de webshop.

Ik hoop dat ik bij de eerste batch zit!

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt heel erg te twijfelen nu, kan mijn abbo verlegen maar met een ISmart 150 abbo betaal ik nog iets van 400 euro bij! Heb helaas het geld niet! Bij een ISmart 300 is die 180 maarja dan betaal ik 42,50 p.m! En wat moet ik nou met zo'n duur abbonement als ik toch haast niet bel en voornamelijk het internet gebruik :confused:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Daar zal ik volgend jaar ook wel mee zitten. Misschien zoek ik dan een goedkoop sim only abo met een degelijke datalimiet, maar weinig bel/sms. Je zou nu bijna net zo goed gewoon 1 jaar abo kunnen nemen of los kunnen halen. Niet leuk meer wat je moet bijbetalen en dan geringe datalimiet krijgt. Van onbeperkt naar 500mb...

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    599,- voor 16GB 4S op Apple.com, terwijl die 649,- kost bij providers? Hoe kan dit?

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, vind de losse prijs nog wel meevallen. Alsnog flink wat voor een telefoon waar je in verhouding niet zo lang mee doet als een laptop, tv, computer oid, maar toch. Dan is het des te vreemder dat je toch nog zo veel moet bij betalen bij telcom providers. Flinke handel voor die lui.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op Apple.com niet in $ en winkels in €?

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wellicht vanwege de simkaart + eventueel beltegoed? Al is dat natuurlijk een belachelijke prijs voor zoiets.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de Nederlandse Apple Store is hij gewoon €599.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vind het toetsenbord van de Iphone echt irritant worden. Ik heb engels en nederlands ingesteld in de hoop dat hij zowel engels als nederlandse woorden niet meer automatisch gaat corrigeren. Nu heeft hij echter standaard of nederlands of engels toetsenbord, nog vervelender!
    Ik wil gewoon mijn eigen woordenboek samenstellen, is toch niet zo veel gevraagd.

Trefwoorden instellen is wel een pluspunt btw.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ik kan de nieuwste Macbook Pro (15 inch) tweedehands krijgen voor 950 eu op marktplaats.
    Is dat een beetje betrouwbaar?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verkeerde topic! Maar dat is wel erg goedkoop.

Heb een nieuwe achtergrond op m'n iPhone 4. Vind 'm geniaal!

12. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Gruwelijk druk. Die icoontjes maken het al niet bepaald rustig en met die achtergrond zie ik helemaal niet meer waar ik moet zijn.

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Geniaal gemaakt!

Alleen zou ik zelf niet meer weten waar ik zou moeten kijken 8)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf een redelijk rustige achtergrond. Had een clean one, met lijnen tussen de rijen, vond hem erg nice, maar op den duur toch wat anders. Nu soort van plankjes met gras tussen de rijen. :+
    En als ik die zat ben weer een rustige, abstracte background.

15. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd is mijn Ipod Touch erg traag geworden. Het duurt erg lang voordat hij is opgestart en wanneer ik op 'Muziek' druk, duurt het ook erg lang voordat de nummers daadwerkelijk verschijnen.
    Ik heb nog 2 GB over, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
    Iemand ideeën?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb normaal ook altijd een rustige achtergrond. Deze zal ik ook niet lang gebruiken maar vond 'm wel origineel gemaakt. :)

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt hem toch gewoon eens leeggooien, kijken of het wat scheelt. Muziek is er snel genoeg weer op gezet.

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  20. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Origineel is ie zeker. Heb zelf al een paar maanden (normaal heb ik nooit langer dan 2 weken dezelfde) deze wallpaper. Rustig en toch niet saai.

Maar gezien waarschijnlijk vrijdag m'n 4S binnenkomt zal ik weer naar een Retina wallpaper moeten zoeken. :+

Deel Deze Pagina