Mooie set. De laatste is zeker goed geslaagd! Mijn eerste FM4 foto's, het is toch altijd een verrassing hoe ze uitpakken na het uploaden: ka by Blauw Hok, on Flickr impala 1 by Blauw Hok, on Flickr impala 2 by Blauw Hok, on Flickr c63 oldmulsanne by Blauw Hok, on Flickr impreza glow by Blauw Hok, on Flickr
Ik heb een foto geupload vanmiddag naar forzamotorsport.net. Maar als ik naar de website ga en inlog staat er "GALLERY--RECENT PHOTOS: Spartan23R doesn't have any galleries to share." Hoe kan ik dan mijn foto's/videos zien??
Was het toevallig een bigshot? Die wordt pas zichtbaar als je ook minstens een 'normale' foto hebt getoond.
Nog even terugkomend op een minidiscussie over png vs jpg: Hieronder heb ik op vier verschillende manieren (full scale) een stukje van een bigshot foto van mij opgeslagen, van goed naar slecht. Tussen 1 en 2 zit nauwelijks verschil. In drie zie je veel meer ruis dan in 2. Waar je één tint rood hoort te zien zie je (met name op die donkere bumperrand) allerlei gespikkelde tinten rood. Op foto 4 is dit effect nog erger. Voor de duidelijkheid kun je het best foto 1 met foto 4 vergelijken. Wat opvalt is dat de kwaliteit beter bewaard blijft als je de foto in paint als jpeg opslaat dan als je de foto in photoshop (standaard instellingen) als jpg opslaat. Maar ik moet wel bekennen dat ik eigenlijk een groter verschil had verwacht tussen de png's en jpg's. 1) In Photoshop CS5 als .png 2) In MS Paint als .png In Photoshop CS5 als .jpg (quality 8: high (default). 4) In MS Paint als .jpg
Hoi sorry voor de late reactie Vigil, maar dit designtje staat in mijn storefront/winkel, gratis en voor niks. bedankt voor de complimenten