Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel weer een beetje jammer hoor koop ik net die Lamborghini LP670-sv wil ik die achter vleugel eraf halen zoals dat ook in het echt kan kan dat weer niet :mad:

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Lijkt me vet. In Forza 2 kon ik het wel redelijk op Suzuka altijd maar nu lukt het me voor geen meter.

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij kan dat wel. De Spyker bijv. zit nl. ook gewoon in het spel en die kun je dus online gebruiken. Daar hoef je 'm nog niet eens voor vrij te spelen in autovista meen ik.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt idd met alle auto's uit Autovista gewoon rijden enkel zijn de auto's in Autovista gedetailleerder, dus is het een andere versie van hetzelfde model. Dit met uitzondering van de Bentley!

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    En de warthog, Maar dat vind ik echt nergens op slaan dat die erin zit :confused:

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal vergeten... uiteraard ook de Warthog. Vind het zelf wel grappig dat die erin zit en je kan er toch niet mee rijden dus... ach. Verder vind ik het wel jammer dat je niet in de Bentley kan rijden, blijft gewoon een icoon.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat rijden die Mercedessen lekker zeg! _O_

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraagje over een achievement.

World Tourer
    Finish a race on every circuit in the game.

Moet dit ook echt een race zijn met tegenstanders of kan dit ook in hot lap of via leaderboards oid?

9. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het antwoord staat al bij je vraag alleen in race ... Quick race, Career of event list of online race telt..

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wilde het ff zeker weten thanks iig.

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    BlueReaper toegevoegd aan de gamertag list, dus die kan ook door jullie toegevoegd worden :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Whut ik sta er zelf geen eens tussen! :mad:

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mochten er nog mensen zijn die nu nog online zijn en ff willen racen voeg me maar toe. Ik ben absoluut niet zo goed, race lekker voor de fun. Wel eerlijk rijden, en lekker knallen. :9

15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Recentelijk een nieuwe TV gekocht nadat m'n vorige TV ongeveer 1.5-2 jaar geleden kapot ging. In die tussentijd heeft m'n Xbox er altijd gestaan zonder scherm. Nu met een nieuwe HDTV en outdated games mag Forza 4 niet ontbreken :p

Besteld met Deus Ex. Hopen dat ze morgen of dinsdag binnen komen (vrijdag besteld). Meteen gold voor 3 maanden erbij dan en racen maar!

OT: Ook een grote TES fan net als jouw Yellow :p.

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De FR is onderweg ;)

17. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Vreemd ik heb nu hetzelfde probleem als jij. Ik kan niet meer verder in Career terwijl ik zat auto's heb in me garage en me Driver level is hoog genoeg. Ik druk op World Tour en krijg gelijk de melding geen auto's in je garage waarvoor events zijn en/ of je driver level is te laag. Welke auto ik ook probeer van welke klassen dan ook niks helpt... Ik zie het circuit ook niet die je vooraf de race ff ziet .. Ik heb ook geen drie races staan waaruit je kan kiezen... Gelijk die stomme melding. Ik heb het alleen in seizoen 8 race 16.. Bij circuit Mazda Laguna Seca.. Me Driver Level is 58 denk niet dat het daar aan ligt.

Edit net ff gegoogled ik moet voor die race en raceklasse R3 GT2 auto hebben en die had ik dus niet .. Als ze dat nu laten weten welke klasse auto ik nodig heb grrrr... |:-

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  18. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    weet iemand of het in FM4 nog steeds zo werkt als in FM2. als je de TOP 30 binnenkomt dat je een Unicorn mag uitzoeken ofzo? dat was in FM2 wel toen ik de snelste EVO maakte op Maple Valley Short Rev.

19. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit moment dus bezig met een mooie paintjob. Maar links en rechts is allebij verschillend. Dit maakt mij bij lijnen niet uit maar bij woorden is dit vrij irritant. Hoe krijg ik het voor mekaar dat aan allebij de kanten de woorden de zelfde kant op wijzen/staan ?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    De woorden kopieren vanaf de ene kant en dan plakken op de andere kant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina