[XOne] Fifa 12 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Generaal, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit nog steeds geen internet, heb de jumbopacks misgelopen?mof zijn die er vanacond/morgen nog?
     
  2. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een BPL team maken, en had het volgende in gedachten:

    ---------Bale-------------Drogba/Torres--------------Gervinho
    ----Silva/Nasri/Modric-------Essien/Toure--------Essien/Toure/Milner
    ----Clichy-------------Kompany/Luiz----Luiz/Toure--------Richards
    -----------------------------Hart---------------------------------
    Beestenverdediging, met sterk en creatief middenveld en snelle buitenspelers.
    Ik twijfel alleen nog over veel dingen.
    Speelt Luiz beter dan Toure of Kompany?
    Is Modric, Nasri of Silva beter? Heb geen ervaring met ze.
    En speelt Milner net zo als in '11? of is Essien beter?
    Torres is meer allround dan Drogba, maar Drogba is een beest in de lucht. Iemand ervaring met Drogba? Hij is wel een stuk langzamer geworden.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  3. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm ben nu ook met een bpl bezig.

    Persoonlijk zou ik voor de man city verdediging gaan. Luiz is sneller dan Touré, nadeel is dat hij een high high workrate heeft. Loopt dus behoorlijk baak uit positie.

    Voor je lcm zou ik voor nasri gaan. Blijft iets meer hangen, snel en heeft een goed schot. Midden heb ik nu Touré, is denk ik de beste keus daar. Essien is ook een beest maar loopt zich na 70 minuten helemaal kapot. Zelf hb ik nu op rcm van de vaart, voor de lepe pasjes. Heb 1 pot gespeeld, kan nog niet echt een eerlijk oordeel geven.

    Je spits zou ik voor Torres' gaan. Heb gehoord dat drogba dit haar niet zo sexy is. En met z'n hoge def workrate loopt die vaak uit de spits weg. Momenteel heb ik daar nu sturridge, doet het lekker en als ik meer coins heb gaat hij op de bank. Zelfde geld voor m'n lw. Nu arshavin, straks denk ik nani.
     
  5. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu voor de city verdediging, mooi hoge chemistry. En met pace 73 en 75 word je er zeker niet uitgelopen als je een beetje kunt verdedigen.

    Nasri is een zou een goede keus zijn, kan hij naar binnen komen en uithalen. Ook betere chemistry met Clichy
    Denk toch dat ik voor Essien ga, hou wel van middenvelders die goed kunnen verdedigen. Bovendien ben ik geen fan van van der Vaart vanwege zijn 67 pace.

    Torres lijkt me ook de betere keus, koppen gaat toch veel minder dan bij 11. Ook is ie goedkoper.

    Moet nog wel ff kijken of ik wel allemaal kan betalen 8)



    Heb mijn team nu bijna compleet. Alleen nog een bod voor Torres(80k) openstaan. In plaats van Nasri maar Milner gekocht, lijkt me een waardige vervanger. Nu alleen nog ff sparen voor Nasri dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  7. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    vraagje die prijzen in de Fifa spelersdatabase is die een beetje betrouwbaar?
    @siemenn: hoeveel denk je dat hummels gaat worden na woensdag heb hem net voor 22k gekocht :)
     
  9. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zilver braziliaanse team ziet er goed uit! Denk alleen dat 442 niet echt ideaal voor ze is. Maar misschien speelt het heel lekker. Laat maar weten..

    Als LB Misschien Taiwo? Lekker snel, kopt goed en verdedigd goed. Als je budget niet zo groot is zou ik voor Nilmar gaan. Is voordeliger dan Robinho en zeker ook een erg fijne speler.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    RW Sanchez neerzetten...
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de CM's hebben goede defense, de RM en de LM niet, maar daarachter heb ik 2 rete snelle backs staan.Dus kheb er vertrouwen in!
     
  13. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Di Maria speelt lekkerder dan sanchez, vind ik zelf omdat die met links kan schieten en iets sneller is.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    IK BEN (B)(A)N(G)!!!! :eek:
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Iemand suggesties voor leuke bronze of silver teams? Waar je online goed mee voor de dag kunt komen en die niet te duur zijn. (Geen nederland aub)
     
  16. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    o ik vind marcelo wel fijn. ik heb ook brazil en 433 heb nu dit
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#hmJbMCUjbbMt7

    ze zijn redelijk te betalen. jij hebt al een goede basis dus steeds spare naar 1 en die er in zette zo heb ik het ook gedaan. Ik kreeg alleen wel hulp want in mijn eerste jumbo pak zat hulk dus dat scheelt veel maar die zou ik als laatste nemen. ik deed goede spelers en dan de goedkoopste eerst en zo krijg je steeds leuker team tot je maar enkele onbeschoft dure nog moet zoals de rb positie daar heb je eigenlijk maar 2 opties voor maicon en dani alves. wel een tip is alex wat een beest doet veel uit zich zelf tegen iemand aan lopen is meestal al genoeg
     
  17. rikedinho

    rikedinho Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Brons MLS team wat niet te duur is maar zeer lekker speelt. Vooral spits CARR en FUCITO!!
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met CARR liep ik bijna 4 op 1, wat een baas is dat zeg!
     
  19. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een bronze team, maar helaas nog niet kunnen spelen, 4-3-3 carr gekocht voor 750 vorge week.

    Maar aan welke toernooien kan je het beste atm meedoen! En welk prijzengeld? Kan zelf niet kijken.
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Carr als enige spits gaat niet lekker werken denk ik.In een 2 centrumspitsen systeem istie master!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina