Hoe werkt het als je bijv. twee consoles hebt of Dance Central 2 meeneemt naar iemand anders toe? Kan je de songs dan op de tweede console downloaden, of meenemen op een USB stick, en gebruiken zolang je met je eigen profile verbonden bent met Xbox LIVE zoals het ook met normale DLC en XBLA games werkt?
Zojuist de demo gespeeld van Dance Central 2 en voor mijn gevoel is het een stukje makkelijker, het speelt een stuk fijner en ik kan eindelijk een beetje meekomen. Wel irriteer ik mij aan de Nederlandse voice over bij "stap voor stap". Maar ik ga het spel denk ik binnenkort wel aanschaffen.
Ah, binnenkort ook even de demo spelen. Ik zag dat Dance Central 2 goedkoper is dan ik dacht, dus misschien schaf ik wel gelijk dit deel aan ipv deel 1.
The Gunstringer is het zeker waard omdat de gameplay goed werkt, Rise of Nightmares werkte wat dat betreft een stuk minder goed.
Oh, is het zo? Weet je het zeker, zag in het krantje niks staan en ik moet nogal een omweg maken als ik er heen wil.
Net begonnen aan Child of Eden. Werkt lekker hoor! Ook leuk van die reversible cover; die gewone is kleurrijk, wat ook wel wat heeft, maar die andere is imo veel mooier. En die fmv's zijn ook heerlijk. Prachtige sfeer heeft het allemaal. Visueel genot, ingame en die fmv's. Hoeveel levels waren er? Ik weet wel nog dat ie vrij kort was...
Is die challenge mode nog een beetje de moeite waard? Of zijn dat gewoon de levels uit de main game maar dan met een prominentere rol voor highscores? (crap de game is nog korter dan ik dacht Ik had 8 levels in gedachten)
Voor het importeren van de Dance Central (1) liedjes naar deel 2, moet je deel 1 dan nog hebben of is dat niet nodig? Aangezien ik deze niet meer in mijn bezit heb ..
Ik heb nog punten over en wil graag een kinect arcadegame kopen. Iemand suggesties? Fruit Ninja, Hole in the wall of die nieuwe puzzelgame?
Fruit Ninja Wat een helden spel. Al meerdere malen met mijn vriendin gespeeld en flink spierpijn van gehad!
Is Fruit Ninja geworden. En het is fun! Ik voel me gewoon echt zo'n Ninja wanneer ik bezig ben . En telkens denken: nu is de laatste keer dat ik speel, en dan nog blijven doorgaan . + Die Fun Facts over dat fruit vond ik ook nog een leuke extra (: