Even kijken of iemand hier ervaring mee heeft..
Ik heb een game besteld bij Bol.com, ik bestel hem altijd met acceptgiro. Nu kwam de game ongeveer aan 1 week na de release dus in de tussentijd heb ik dezelfde game ergens anders gekocht. Nu doet BOL gewoon aan retouneren.
Dit staat er bij hun op de website:
"Als het pakket niet door de brievenbus past, stuur dan het pakket op via een agentschap van PostNL of een Kiala Punt. Het dichtstbijzijnde Kiala Punt vindt u op
www.kiala.nl.
Vraag om een track & trace-nummer of verzendbevestiging en bewaar deze zorgvuldig. Hier kan naar gevraagd worden in correspondentie met bol.com."
Het gaat dus om een kartonnen envelop die
WEL door de brievenbus past.
Nu heb ik reeds de eerste aanmaning gehad, en zegt de klantenservice doodleuk dat ik een T&T nummer moet overleggen, wat ik niet heb omdat het geen pakketpost is..
Om een lang verhaal kort te houden ik heb de game terug gestuurd en ik moet alsnog betalen van de klantenservice.. Welke stappen kan ik ondernemen? Of heeft iemand hier al ervaring mee met positieve afronding?
Klik om te vergroten...