[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Toch vreemd, want ik heb er niet zoveel moeite mee gehad en meestal ben ik zelf niet de beste met dat soort dingen. Speel h'm wel in 3D, misschien dat hierdoor wat overzichtelijker is wanneer je moet timen.

    Spel blijft trouwens super, iedere avond trek ik een uurtje of 2 mijn cape aan en vlammen maar :) Mainstory schiet trouwens nog steeds niet op, ben pas bij de 2 missie en dan heb ik er toch al een uurtje of 7 op zitten, hou me echt teveel bezig met de sidequests.
     
  2. Xbg megatron

    Xbg megatron Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen rewards voor de vorige game 1000g
    g weet je hoe lastig het was in ieder geval al die acties met die skins is gewoon belachelijk what about us!!!? 2 maanden wachten ze zijn gek !
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    leuke secrets doe ze wel als ik het spel heb uitgespeeld.

    Trouwens ik heb Mw Fries kunnen vinden ...... AR ga ik later wel weer proberen want ik frustreer mij aan de volgende 4 heb er al 4 op zitten.

    Vraagje:

    Trouwens hoe haal je de riddle in de gevangenis cel (aan de andere kant heb je 2 cellen die je met hacken kan openen) als je meneer Fries heb verslagen (of reeds daarvoor als je de eerste keer er bent, met een remote bat kom ik er niet en door dat gaatje boven kan ik niet met mijn elektra gun schieten? :'

    Trouwens de pinguins kan je kapot maken ... leuk hoor!


    (
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als er bij iets staat can be broken with enough force, hoe kun je dat breken behalve met explosive gel? Want het zit soms op plaatsen waar je met de gel niet bij kunt...
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Zojuist bij het eerste echte stukje met Catwoman gekomen (dus niet het begin), en dan zie je haar even op die dakrand zitten en tegen zichzelf praten...

    ... maar er was een glitch, want je zag haar dubbel. Hebben meer mensen dit gehad?
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar is het wel een glitch?
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    dwars doorheen lopen / slaan en je hebt schiet wapens
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vraagje over Steel Mill....


    Ik heb qua story het stukje met Joker en die één-armige clown gehad. Ik heb echter nog niet die missie voor Bane gedaan daar, iets met zo'n TITAN tank. Ik lijk niet meer binnenin die steel mill te kunnen komen.....ik ga er maar van uit dat dit alleen tijdens de new-game + mode kan waar je dan al je gadgets hebt? Want ik mistte een gadget toen ik daar was...ik kon verscheidene trophies niet pakken daar.
     
  10. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Geen zorgen, je kan later wel terugkomen in dit gebied! Nog even geduld dus :)
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag de main story uitgespeeld... Wow, wat een einde! Geweldig! Morgen verder op zoek in de main story en even kijken naar de New Game Plus! :D
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 76% van de main quest. Erg tof tot nu toe! En die Catwoman DLC is zeker leuk voor de afwisseling.
    Maar man, man - deze game barst van de content. Heerlijk om zo nu en dan een raadseltje op te lossen of wat gasten in elkaar te beuken.
    Heeft iemand hem al helemaal, inclusief raadsels e.d. uitgespeeld?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    440 riddler trophies in totaal he, ziekelijk veel gewoon vergeleken met AA, echt zwaar nice. Er is echt zo verscrhikkelijk veel te collecten en unlocken. Wat zijn trouwens die Arkham City Stories?

    Moet wel zeggen.......in AA ging je ook van gebouw naar gebouw, en het voelde goed. En al is een 'open world' Gotham City voor Batman heel logisch, het voelt tot nu toe anders aan. Persoonlijk vind ik het tot nu toe beter gedaan in AA, en kan niet echt uitleggen waarom.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik vind die moves van Catwomen echt wel gaaf gedaan, zeker tof voor de afwisseling. Zou leuk zijn als ze met extra dlc nog een verhaallijn kunnen plaatsen voor meerdere personages...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik was echt een twijfelaar toen de game nog niet uit was, maar nu vind ik haar geweldig. Ze is sexy en bad-ass tegelijk, echt een coole character. Rocksteady zorgt er echt voor dat al dit soort dingen gewoon verdomd goed zijn in hun games, in AA was dit ook al zo goed.

    Ze hebben haar ook zo kat-achtig mogelijk gemaakt, de manier waarop je op muren klimt, ondersteboven op plafonds kan kruipen....geweldig gewoon. Het voelt echt goed aan, en het zorgt voor variatie in de gameplay.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Enige schietwapen wat ik heb is de claw tot nu toe en die breekt die stukken niet open. Krijg je later nog gadgets dat je wel door die breakable stukken kunt die out of reach zijn ?

    Verder is het wel erg vet, alhoewel ook wat chaotisch, alles loopt door elkaar. Ben je met de mainquest bezig, krijg je phonecalls, robberies, etc. Leukste vind ik toch in de gebouwen, een voor een die guard eruit pikken en dan de reacties van de overgebleven thugs en de paniek die dan langzaam toeslaat :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Echt een geweldige game dusver, en vooral tof dat je gewoon steeds weer plekken hebt met groepjes badguys, en dus echt kunt 'spelen' in die stad, beetje gewapende gasten wegsnatchen, beetje groepjes in elkaar beuken etc. Heerlijk. Ik zit pas op 5% van de story dus wie weet gaat het straks vervelen (ik ben nu op weg naar Dr. Freeze), maar voorlopig zeer tevreden :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Robberies? Of bedoel je gewoon die sidemissies waar een onschuldige klappen krijgt van een inmate? :)

    Heb vandaag trouwens alle AR missies gehaald, ook de advanced missies. Sommige waren nog best pittig en hebben me wel even zoet gehouden.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien kun je met de Line launcher door die zwakke stukken heen breken?

    Heb het zelf nog niet geprobeerd maar als de bat claw niet werkt lijkt line launcher me het meest logische alternatief
     
  20. Xbg megatron

    Xbg megatron Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    NOS.com vraag aan een amerikaanse gamer vriend voor 1 NOS punt dan kan je de skin beyond krijgen net 1tje gekregen !!!
     

Deel Deze Pagina