Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pics or it didn't happen

2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik heb hem bij de BS ook ge pre-ordered ( nog niet gecancelled ) maar nog niks gehad hoor..

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Toch denk ik dat ze er beter aan deden als ze wat minder op gfx gegeild hadden en voor 60 FPS waren gegaan op consoles. Dat speelt een stuk prettiger vind ik ;)

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Merk je echt geen kut van

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Verschil tussen 60 en 30 merk je wel zeker. Ik heb het ook wel eens wanneer ik een spel speel die loopt op 60 en daarna 1 van 30, het zou theoretisch gezien misschien niet merkbaar moeten zijn maar toch zie je het.

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat je het pas merkt als er erge framedrops inzitten. Als een spel stabiel op 30fps loopt en niet op 60 met sprongen naar 30, heb je echt nergens last van.
    Voor 99/100 mensen is fps gewoon een lekker naampje waar je aan kan hangen als je een cod fanboy bent.

Offtopic: @cook ik weet niet wat er met SR2 is maar die heeft pas framedrops (en lags?) haha

7. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen hier veel mensen zeiken over graphics zeg. Ik denk als het spel eenmaal uit is dat er een hoop monden worden gesnoerd. Althans, dat hoop ik.

8. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zeggen, constant 30 fps of constant 60 fps, ga je echt geen verschil tussen merken. Is verder gewoon psychisch. Films in de bioscoop draaien ook op 24/25 fps, precies goed voor het menselijk oog.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik merk het wel degelijk. Met Rage als meest recente voorbeeld van een 60FPS shooter. Controller response is zo heerlijk direct en alles gaat zo soepel.

Elk schot met de sniper is een headshot in Rage mede doordat het zo heerlijk vloeiend loopt (goede controls en goede animatie helpt natuurlijk ook)

Dat wil niet zeggen dat ik geen plezier kan hebben met shooters die op 30fps lopen maar ik merk wel degelijk verschil

Wil je zeggen dat jij geen verschil voelt / ziet tussen de snelheid van Halo en die van Rage bijvoorbeeld?

Alleen aan de controller response voel ik het al

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Misschien ben ik een beetje paranoia, maar ben ik de enige die het verdacht vindt dat de PC reviews er al wel zijn, maar de console reviews nog niet?

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heeft EA zeker zo gedaan. embargo van PC eerder eraf zodat iedereen zo reageren met " WOOOOOW BF 9's en 10en" en hype creeeren

12. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier verder geen discussie van gaan maken, maar ik vind het geen noemenswaardig verschil. Enige wat 60fps voorkomt is ghosting bij hele snelle animaties. Maar voor de feeling van controller, nee dat vind ik maar lulkoek.
    Belangrijker verschil is een televisie met 50hz of 100hz. Of een monitor met een responsietijd van 8ms of 2ms.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Maar ik krijg 'm echt niet morgen hoor. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, naja ik bedoel het ook niet ten nadele van games die op 30FPS lopen maar ik denk het altijd wel degelijk te merken.

Ik heb ook een plasma met een responsetijd van 2ms (zogenaamd 600Hz maar dat is eigenlijk 100Hz opgedeeld in 6 vlakken o.i.d).

Ik merkte het voor mijn gevoel vooral heel erg bij Rage. Ik had daarvoor aardig wat Crysis gespeeld en het leek echt een flink verschil ..

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als mijn pc op 30 fps loopt vind ik het allang best:D

16. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is bf3 uit donderdag of vrijdag ??

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Donderdag.

18. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m bij gamesync besteld en weet je ook mischien hoelaat hij word verzonden ??

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Om woensdag 16:53 :thumbs:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik las op twitter 14:27? wtf? Kan iemand dat bevestigen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina