[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vanavond niets te doen heb, dan ga ik wel even een aantal potjes met en zonder patch spelen. Wel jammer dat zonder de patch de keeper weer zo slecht is.

    Die was meteen beschikbaar bij release. Als je de patch geïnstalleerd heb, speel je volgens mij met versie 1.01.
     
  2. Mathijsie

    Mathijsie Guest

    Heejj mede pesssers!!

    Ik ben nieuw op deze site, en zat met een vraagje. Ik werd doorverwerwezen naar deze site omdat mijn vriend dacht dat ik hier wel hulp zou vinden.

    Ik heb dus die option file geinstalleerd en daarna van mijn xbox account niet het system gegevens gekopyt maar bewerkt gegevens (had ff snel kapsel veranderd van pique) daarna op usbxtaf gedaan vervolgens het mapje verwijderd. en de eerste 200 bestandjes erin gedaan.ik heb de map in 4 delen gedaan 3x200 en nog 40 ofzoiets.. toen heb ik het bestand naam verandert en met 9x0 gedaan.

    [​IMG]

    usb eruit gehaald in xbox gedaan en dan is deze map er niet onzichtbaar het is er gewoon niet :mad:

    iemand die me kan helpen?? thnx alvast!

    lijkt me te gek om met officele tenue te spelen!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2011
  3. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ook een lijst is waarop je kan zien hoe goed spelers kunnen worden voor de master leaque zoals fifa dat ook heeft!:thumbs:
     
  4. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm geen tweet gehad! Anyway... Ik vraag JulienO-) weer ofzo om hem online te zetten! Stuur mijn usb dus die kant uit! :)
    Maar het importeren vergt tijd en heel veel precisie omdat ik alleen maar Npower kits en logo's mag overschrijven!
    Heb net een lijst gehad met kitsnummers van Daymos gaat dus sneller nu...
    Ik zal jullie er niet verder mee lastig vallen! Ik kan hem wo/do verzenden aan iemand die hem online wil zetten... JulienO-) betekent dat iedereen hem vrijdag kan spelen... Ps pas ook nog wat kits van Daymos aan :D
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik had hem toch vorig jaar niet online gezet? O-) Ik wil het best proberen hoor, maar ik heb de komende periode weinig tijd (klussen, verhuizing, daarnaast werken). Uiteraard is het wel een eer om als eerste de OF op mijn xbox te hebben, maar als je zekerheid wilt hebben m.b.t. het uploadproces dan is het wellicht verstandig om iemand anders te vragen. Just to let you know... ;)
     
  6. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet echt enorm van de OF van Daymos, netjes alle kloppende namen en teamlogo's. Het menu is echter wel ENORM traag geworden.. Is hier echt geen oplossing voor? Bij sommige laadtijden vraag ik me echt af of hier niet iets aan te doen is (naast hem evt. installeren op je harde schijf)
     
  7. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, valt me een beetje tegen om te horen.. Dit was voor mij uiteindelijk de reden om de OF vorig jaar er af te gooien.. Wat wel hielp tijdens de ML, was auto-save uit te zetten. Maar jah, dan moet je wel opletten dat als je je xbox afsluit wel even saved..
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Maar ik weet dat jij aardig met xguitaf ofzo overweg kan...
    Ik heb geen pc waar ik dat heb op staan en vorig jaar had ik ook alleen maar errors met uploaden..:mad: toen heeft onze MVV'er (ik meen D'Ingel) gedaan die ik niet meer op het forum hoor helaas :mad: Maar jou lukt het wel als ik hem donderdag toestuur? Zodat iedereen vrijdag zaterdag kan genieten van de Jupiler league OF? Zoja PM even voor je adres... (geldt overigens ook voor andere die het zouden kunnen, heb meerdere usb's)\o/ @Tyrant welke bestanden moet ik ook alweer precies op de Usb zetten en welke niet? (is alweer even geleden!)
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, zoals ik het zie hoef je toch alleen de bestanden die op de stick staan in te pakken in Winrar? Daarna is het zaak om een website te vinden waar je je bestand kan uploaden... Volgens mij is dat nog de meeste moeite :).

    Ik weet daarom ook niet of het mij gaat lukken. Vorig jaar lukte het met dat Xguitaf (ofzo ;)) wel, maar ik heb deze week niet heel veel tijd om aan PES(-gerelateerde zaken) te besteden. Ik wil het best doen, maar ik kan dus niets garanderen... en dat is een beetje jammer.
     
  10. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het schieten, dribbelen, passen en de looplijnen van de AI zoals je in al die filmpjes zag een stuk beter zonder die patch. Ik merkte het gelijk toen ik het eerste potje deed zonder die patch. Ook aanvallen van de CPU zijn mooier en tegengoals zijn zonder die patch een stuk minder frustrerend.

    Alleen lijkt de gameplay in de ML wel gewoon hetzelfde als met patch (of iig niet zo lekker als in een vriendschappelijk potje). Meer mensen die dit ook vinden of niet? Ik ben met verschillende ploegen al ML begonnen maar steeds mee gestopt omdat ik het veel minder lekker vond spelen als vriendschappelijk.
     
  11. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff MLO, begrijp ik het?
    Wat een monsterlijk team ben ik tegengekomen:
    Cech
    Lahm Vidic Luisao Abidal
    Pirlo Rosicky
    Giggs Robben Ronaldo
    Etoo

    bank: Messi, Ribery, Ujfalusi.

    Het ergste: Ik was beter dan hem qua Pes, heb ik gewonnen?
    Nee, 1-0 voor, 2-5 verloren..... Waarom?
    Omdat hij al die super goede spelers heeft en ik slechts 1 of 2.
    FUCK!
     
  12. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb de patch niet verwijderd aangezien ik toch alleen ML speel. Als dat toch geen verschil is met of zonder patch maakt het niet uit. Halverwege het seizoen (2e met AJAX) gaat het steeds beter, na een zeer moeizaam begin. Ik moet zeggen dat het spel na wat oefenen erg goed is. Het is even wennen, maar je kan wel lekker je eigen spel spelen. De minpunten die blijven zijn de slordige passing af en toe en de 'frustrerend snelle nauwelijks te verdedigen' aanvallen van de CPU.

    Wachten op volgende patch lijkt me, voor het finetunen.
     
  13. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel geheugen moet je usb ookalweer hebben, want ga er straks 1 halen
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592

    Ik zie het al, je hebt de 000001 map (ZEVEN nullen ipv 9 btw) in een andere 0000001 map gezet.

    Oftewel je moet eerst helemaal de 0000001 map verwijderen en dan een hele nieuwe 0000001 map injecteren.
     
  15. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Gasten even een vraagje over Pass assistance. Ik speel nu zonder, maar ik vraag me af wat de standaard was bij vorige pes games (PES 5 t/m 2011)?

    Ik loop er nu steeds een beetje mee te kloten dan één streepje dan weer niks. Van mij had het niet gehoeven die optie. Ik heb wel het idee dat ik als het volledig uit staat ik veel strakker kan inspelen.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik zie wat je fout hebt gedaan.
    Je hebt een 00000001-folder, en daarin heb je een nieuwe 00000001-folder geopend. Dat moet maar 1 folder zijn.

    EDIT: Ik zie dat Tyrant me al voor was :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat de discussie betreft over de twee versies: Inderdaad speelt de niet-gepatchte versie beter. Bij de gepatchte versie hebben ze een work-around voor de zwakke keeper gemaakt: Door de verdediging sterker te maken, en meer met pressing en aggressie te werken kom je minder tot doelpogingen en dus zal de keeper minder fouten maken.
    Ook werken off the ball acties minder omdat de verdediging veel dieper staat.
    Kortom, de patch heeft de keeper niet wezenlijk verbeterd, ze hebben de AI verdedigender gemaakt. Daarom speelt de tweede versie ook minder fijn.
    Adam is sinds gisteren reacties aan het verzamelen over dit onderwerp, zodat de patch teruggedraaid kan worden naar versie 1.00, waarop dan vervolgens èchte patches moeten komen ( voor keeper en sprint-bug; ook wordt gestreeft naar verbetering van de snelheid off line, fix voor de disconnect-status bug en een 0-balkjes-lobby ).
     
  18. Mathijsie

    Mathijsie Guest

    ahh op die manier,, thanks boys heb t:)
     
  19. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO HOE GROOT MOET MIJN USB STICK NOU ZIJN, SORRY VOOR CAPS LOCK!
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet wat het minimum is, maar de mijne is 4 GB
     

Deel Deze Pagina