[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Opnieuw in Amerika? Jammer.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Nee hoor, ik vond hem ook geweldig. Ik moet wel zeggen dat als je er eenmaal klaar mee bent, er ook geen fuck meer te doen is, dus dat is heel jammer, en ik vind ook dat de graphics niet echt fantastisch zijn verouderd. Het zag er toen het net uitkwam prima uit, maar inmiddels ziet het er toch wat crappy uit en voelt de gameplay weer wat 'clunky' aan. Daar hadden de eerdere 3D GTA's ook last van.

    ...en IDD jammer dat het WEER in Amerika is... :mad:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop wel echt dat het niet weer alleen maar een stad is, dat begon mij persoonlijk echt te vervelen na een tijdje. Je wilt gewoon even wegkunnen van al dat materialisme en rondklooien in de natuur, zoals in SA. De trailer gaat het ongetwijfeld tonen. Ben ook zéér benieuwd naar de graphics, die zullen ook ongetwijfeld veel mooier zijn. RDR was al duidelijk veel en veel mooier.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Doe mij maar wel gewoon een stad. Ik ben niet zo van het rond touren zonder enig doel, behalve dan als ik genoeg side quests tegen kan komen. Maar in GTA zijn die vaak heel eentonig en na twee keer heb ik deze dus wel gezien. Doe mij maar gewoon een epische verhaallijn met awesome personages. Dan ben ik tevreden. :cool:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Het zal altijd in Amerika blijven.
    Ben benieuwd verder, ben niet laaiend enthousiast. IV was goed, maar zo goed nou ook weer niet. IMO IMO IMO
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom niet in Japan of iets dergelijk, alweer Amerika???
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Omdat Rockstar Amerika is en 90% van de spelers uit Amerika komen en het land is were everything is possible.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gisteren nog een interview met Dan Houser over GTA in Amerika:
    GTA is gewoon Amerikaans, en zie het niet zitten om met GTA in Europa of Azië te spelen. Laten andere developers maar iets proberen, hoe meer free roam games hoe beter.

    En binnen een half uur trending #1 op Twitter. Rockstar = koning van hype. _O_
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Holy fuck eindelijk! Zit beetje gamenieuws te lezen hier op kantoor en zag het artikel. Uit blijdschap schreeuwde uit het niets op kneiterhard door het kantoor; GTA 5! Iedereen laat alles vallen en komt bij me pc staan 8)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ook niet als je echt vette missies in een bos krijgt? Misschien een car-chase door bossen of dat je iemand moet omleggen in een boshutje ofzo? :D Je kunt dan echt genoeg variatie krijgen :D
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol heb gelijk weer dat gevoel wat ik had, toen de eerste trailer van 4 kwam. :D
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het brengt ook wel wat ethische haken en ogen met zich mee om als Amerikaans bedrijf een game te maken in bijvoorbeeld een Japanse stad, waarin alles en iedereen kapot te maken is, denk ik.

    En Amerika biedt (geologisch gezien) ook voldoende mogelijkheden, zeker omdat alle rassen daar vertegenwoordigd zijn in de vorm van wijken/steden/gangs.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Holy shit, mijn internet valt even voor een paar uur weg en gelijk mis ik nieuws als dit. :+
    Jammer alleen dat ME3 en Hitman gaan zuigen. :+
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De website gaat ontploffen volgende week woensdag, fo sho!!!!! En daarna begint het hypen, elke weer weer gek worden wanneer er nieuwe screens/scans komen. En gewoon speculeren, maar zou de game echt volgend jaar dan ook komen? Moet haast wel, want 2013 zou erg laat zijn ivm met ongetwijfeld aankomende nieuwe consoles.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt gewoon Oktober/November 2012.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA V zal wel heel laat in 2012 komen..... Zo jammer is dat, een jaar lang wachten op een game. Het zou zo mooi zijn als hij binnen een paar maanden verschijnt, dan heb je een ultliem explosieve hype die nu uitbarst.
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Zeer leuk nieuws!!!!! :D
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop op Oktober 2012. Max Payne 3 gaat toch geen succes worden denk ik, dus knal GTA gewoon dat jaar maar in de winkels. :cool:
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is ie aangekondigd! :)

    GTA IV vond ik heel erg gaaf, vooral omdat het in NYC was en omdat het pas mijn tweede GTA is met San Andreas als eerste. Het enigste grote nadeel aan GTA IV was dat er gewoon niks te doen was in free mode met vrienden... Maar ja, ik denk dat dat nu heel anders aangepakt zal worden... :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina