[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Misschien een Launchtitel voor de nieuwe consoles ? Lees nu al een paar dagen geruchten over nieuwe console's etc.

    Of heb ik nu teveel op ? :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Sowieso najaar 2012 of begin/mid 2013.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als je ziet hoeveel beter Gay Tony eruit zag dan GTA IV verwacht ik toch best een grafische vooruitgang in GTA V ondanks dat het op deze gen consoles gaat draaien vermoed ik.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet wel een releasedate tijdens die trailer :D. Hoe zat het met GTA IV ook alweer? kwam die een jaar na de eerste trailer uit? En dan blijken de geruchten ook gewoon waar te zijn, nice!



    Klopt, maar het was vooral de achtergrond die duidelijker scherper eruit zag. De gebouwen waren gewoon veel beter te zien,maar dingen als mensen en autos waren hetzelfde toch?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  5. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4 zag er met de iCEnhancer mod al zo uit, wonderbaarlijk mooi :)

    [​IMG]
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop dat ze een beetje de richting van Gay Tony opgaan. Sowieso wel weer nachtclubs, waren echt geniaal. En Yusuf Amir! GETTING ARAB MONEY \o/

    Trailer was destijds in Maart, toen zou de game in Oktober 2007 uitkomen. Pas bij trailer drie dacht ik kwam Rockstar aan dat de game in April uit zou komen.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klopt, ziet er ontzettend goed uit maar dit is niet haalbaar op consoles deze dag. L.A Noire zag er ook prachtig en rijkelijk van kleur uit en liep goed ondanks de grootte van de stad.

    Ik hoop dat het een soort San Andreas gaat worden, Los Santos, San Fierro en voornamelijk Las Venturas is van harte welkom!!
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En met name ook die heerlijke redneck tussengebieden met hopelijk K-ROSE \o/
     
  9. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je natuurlijk een punt. Jammer dat het dan geen launchtitel voor de nieuwe generatie consoles wordt, of nou ja zeer waarschijnlijk niet dan :mad:
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga echt janken als het zich in San Andreas afspeelt.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Zo lang er maar een groot natuurgebied in zit, zoals in SA. Anders is het imo fail.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vond dat de minste setting van alle GTA's. Vice City steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. San Andreas sprak mij als geheel ook totaal niet aan.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vond San Andreas juist zo geweldig door de afwisseling, bij elke stad had je weer een compleet andere sfeer. Mogen ze er van mij graag inhouden!
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    GTAIV nooit uitgespeeld, komt voornamelijk omdat ik in dit soort sandbox games teveel bezig ben met de sidequests of gewoon aan het rondkloten ben en raak zo snel verveeld en geïrriteerd. Ik zie graag meer een rode lijn in de game, maar dit zou dan precies tegenstrijdig zijn waarom de GTA serie zo populair is.

    Ben toch benieuwd hoe R* het zal aanpakken deze keer en of het meer van hetzelfde word of echt het hele concept onder handen hebben genomen.
     
  16. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Naaaaaaais!! Gister GTA IV weer even gekocht, dus dit nieuws komt eigenlijk op het goede moment! Straks met Saints Row 3 alvast weer lekker in een Free Roam stemming komen!

    Wat mij betreft wordt het de sfeer van Vice City, icm de grootte van San Andreas, met ook een groot natuurgebied!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om alvast in de stemming to komen. :p

     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Als het dezelfde engine heeft als IV met de gezichtsuitdrukkingen van LA Noire ben ik al zwaar tevreden.
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik de setting van GTA Vice City top vond en écht bij de GTA reeks vind passen, vond ik San Andreas toch leuker. Een wereld met een hele goede sfeer, afwisselende gebieden met zowel steden, kleine ( redneck ) dorpjes en open natuurgebieden waar je rond kon scheuren met je quad en echt die Amerikaanse sfeer.

    Dat miste ik bij GTA: IV. Dat was eigenlijk één grote compacte stad, waar ik toch wat dingen in miste, plus dat die ( sims ) features met die telefoon ( om te darten etc en tijd doorbrengen met contacten ) gewoon irritant was.
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Rockstar heeft mijn dag goed gemaakt, ik ga direct voor de limited edition _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina