Ik heb er even veel tijd in gestoken als je nodig zou hebben om 3 CoD games uit te spelen. De game is langer dan ik me herinnerde.
En er zijn meer dingen die anders zijn dan ik me herinnerde... Ik hoorde altijd de klachten over het copy/paste gehalte maar wuifde het weg. Ik had er immers niks van gemerkt toen ik het speelde rond de release, dus het zal wel niet zo erg zijn geweest.
GODDAMN WAT IS HET ERG!
Mijn god zeg, zo kan ik levels ook lang maken. Precies dezelfde ruimte tig keer tegenkomen is lui design. Gameplay is op zich niks mis mee, maar waar de gameplay zich afspeelt is even slikken. Soms is het beter om je nostalgie te laten voor wat het is en de game niet opnieuw te spelen. (was dus de eerste keer sinds, ehm, de eerste keer dat ik Halo CE speelde).
Fucking Library.
Iedereen die blijft roepen dat Halo CE de beste campaign van ze allemaal heeft ga ik vanaf nu vierkant uitlachen.
Hoe dan ook, net The Library gehad. Een level of 3 nog te gaan. Na The Library kan het iig alleen maar beter worden.
Na een goed begin is deze game in de backlog beland. Niet omdat ie slecht is (hij is ook niet geweldig natuurlijk) maar omdat Rayman uitkwam. En Skyrim. En omdat ik opeens wist te winnen met Fifa. En Halo.
Ik ga zeker nog terug naar deze. Erg vermakelijk toch. En heb er een hip shirt van gewonnen, dus ik voel me bijna verplicht tov de devs.
Ik begon er eindelijk in te komen, en *poef* ik speel het om de een of andere vage reden niet meer.
Je ne sais pas...
Zelfs de dungeons begonnen wat interessanter te worden
Ah well, het heeft geen haast.
Zo nu en dan speel ik wat maar kom nooit echt verder in het verhaal. Moet er eigenlijk toch eens voor gaan zitten. Misschien als er een difficulty is die omlaag gooien zodat ik op mijn gemak chaos kan veroorzaken.
Ik kom er wel. Een game die ik om de zoveel tijd even een half uurtje speel. Geen idee waar in het verhaal ik zit, of wat het verhaal ook weer was maar ik kom er wel.
Ook hier denk ik eraan om de difficulty omlaag te gooien. Ik zit het me nu onnodig moeilijk te maken en gezien mijn backlog zou het niet erg zijn als ik niet steeds bepaalde stukken opnieuw en opnieuw en opnieuw moet doen.
Beetje ondergesneeuwd geraakt door andere games. Het is nu wachten totdat ik weer in de mood ben voor wat lego grappen en grollen.