Backlog

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbwdx, 25 okt 2011.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Backlog is bij mij 0. Serieus, hoef helemaal geen kont te spelen, ik wil gewoon Battlefield 3, AC Relevations en Skyrim. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Que?

Maar goed, over een week of 2/3 heb je dus ook een backlog. ;) Of je moet al die games extreem snel uitspelen.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Games die ik nog niet heb, maar wel eens wil spelen als er ergens een gaatje valt:

Dark Souls
    Rage
    Bulletstorm
    AC Brotherhood

Alleen denk ik niet dat er de komende maanden een gaatje gaat vallen, Batman AC, Skyrim, Drake3, Amalur houden me wel bezig denk ik ...

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    BF3 is zo uit te spelen, dat scheelt :+

De SP dan, wijsneuzen.

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Teveel om op te noemen.

6. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Crysis 2 - Ben er vorige week eindelijk aan begonnen
    Deus EX - Was ermee bezig maar kwamen games als Gears 3 en Batman AC tussen
    Spider-Man: Shattered Dimensions - Vind hem minder dan de voorgaande Spidey games
    GTA IV - Moet nog een keer de DLC doen
    Dante´s Inferno - Zat vast en moet hem nog een keer oppakken

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Pffff.... ik heb nog een hele shitload aan games liggen in mijn backlog... ik denk meer dan 20 of misschien wel meer dan 30 of 40 als ik de arcadegames mee ga rekenen....

Echt idioot veel.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Echt? Ik heb wel een stapeltje die ik in een opwelling gekocht heb (lijkt me leuk, goedkoop tweedehands) maar dan na een paar dagen nauwelijks meer speel. Vind het ergens dan toch zonde om ze weer weg te doen, binnekort toch maar inruilen bij de GameMania.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dead Space
    Metro 2033
    The Simpsons game
    Ice Age
    Gatling Gears
    Prince of Persia
    Sonic & Knuckles

Valt momenteel dus wel mee.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    True, dan heb ik er helaas wel een ja. :+

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En binnenkort komt Saints Row 3 op de backlog/wanted list erbij. Daar heb ik de komende tijd echt geen tijd voor....

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb door tijdgebrek helaas ook nog games liggen die ik graag zou willen spelen.

- Operation Flashpoint: Dragon Rising
    - Borderlands: Secret Armory of docter NOX
    - Silent Hill
    - The Saboteur
    - L.A. Noire
    - Little Twisted Shadow Planet (1x 5min gespeeld)

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sinds ik helemaal niet meer naar de achievements kijk heb ik in de vakantie echt super veel games (snel) uitgespeeld. Dus ik heb bijna geen backlog meer.

Ik heb wel heel veel games waar ik niks mee doe, maar ik ben gewoon te lui om te verkopen...Misschien toch maar eens op marktplaats zetten. Minstens de helft van m'n gamecollectie kan in principe weg.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Moet op dit moment nog uitspelen:
    - TDU 2 (halverwege meer freeroamen dan de best wel saaie opdrachten voltooien ftw :9)
    - Dirt 3 (geleend van m'n broertje, maar disc is kapot. Dus nog eens een keer zelf aanschaffen en uitspelen)

En ik ben op dit moment bezig met 3 spellen:
    - Fifa 12
    - Gears of War 3
    - FM 4
    - hier komt morgen ook BF3 bij te staan

Verder speel ik altijd wel elk spel uit en probeer ik ook zoveel mogelijk achievements te halen (80% van het totaal is m'n doel).

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 3
    Alan Wake
    Mass Effect 2
    AC: Brotherhood
    Mortal Kombat
    Blazblue
    Shadow Complex
    IloMilo
    Outland
    DJ Hero 2
    Shaun White Snowboarding
    Edit: SP van Halo Reach en ODST
    En nog een aantal die ik vergeten bent en waarschijnlijk nooit aan ga raken

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    arcade games tellen bij mij niet voor de backlog, die speel ik vrijwel nooit uit. Koop soms een arcade game, maar raak er vaak op uitgekeken of ik speel weer een 'echt' spel. Shadow Complex had ik wel uit willen spelen, maar daar stak Fallout 3 een stokje voor. Nu zit ik er helemaal niet meer in qua controls. Arcades games zijn gewoon tussendoortjes :)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een idee van mij is om dit jaar wat te doen aan de hoop games die ik nog heb liggen. Om even een lijstje te noemen:

- The Saboteur
    - Bioshock 2
    - Just Cause 2
    - Call of Duty Black Ops
    - Crackdown 2
    - Need for Speed: Most Wanted
    - Darksiders
    - Mass Effect 2
    - Tales of Vesperia
    - GTA IV Uitbreidingen (TLaD & TBoGT)
    - Deus Ex: Human Revolution
    - Gears of War 3
    - Skyrim

The Saboteur
    Heb ik geleend van Remco, was er toen flink mee bezig maar na een tijd kon het me niet meer boeien en heb ik de game weg gelegd. Toch ben ik van plan om de game in ieder geval uit te spelen.

Bioshock 2
    Heb ik ooit voor €20,- gehaald bij de FRS toen ik me verveelde omdat ik de op de trein moest wachten (ja echt waar), ik heb misschien de game twee minuten gespeeld, om hem daarna weer weg te leggen en iets anders te spelen.

Just Cause 2
    Onlangs gekocht, en dat is gewoon een tussendoortje. Als ik al mijn andere games die ik op dit moment speel zat ben dan gooi ik die er even in en na een half uurtje ben ik daar ook wel klaar mee.

Call of Duty Black Ops
    Geleend van een vriend, en daar ga ik alleen de single player van uit spelen. Zit nu ergens op de helft dacht ik.

Crackdown 2
    Destijds gekocht voor een tientje door een aanbieding, maar heb hem met wat gasten een uurtje gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.

Need for Speed Most Wanted
    Moest ik gewoon weer halen, dat was mijn eerste Xbox 360 game en nog steeds vind ik de game erg tof. Nog niet uitgespeeld, wel op mijn oude account.

Darksiders
    Ooit gekocht voor een tientje op de bazaar, erg toffe game maar opeens weg gelegd. Deze ga ik zeker binnenkort weer op pakken.

Mass Effect 2
    Gekocht op de bazaar, maar nog niet uitgespeeld, ben pas halverwege maar wat heb ik een zin eigenlijk om die game uit te spelen.

Tales of Vesperia
    Van de zomer gekocht, twee uurtjes gespeeld en toen even weg gelegd, nooit meer aangeraakt. Maar wat een vette game is het toch, erg zonde dat ik hem laat liggen maar ook aan deze game wil ik heel graag weer beginnen!

GTA IV Uitbreidingen
    Gekocht toen met deals of the week, alleen TLaD bijna uitgespeeld.

Deus Ex: Human Revolution
    Bij de release gekocht, ik keek erg uit naar deze game. Toch legde ik ook deze game na een tijdje neer, en ben nog steeds niet verder gegaan.

Gears of War 3
    Op de release gehaald, veel online gespeeld en horde maar de single player moet ik nog steeds uit spelen, zit pas bij missie 2 o.i.d.

En dan komen er ook nog arcade games bij als: Banjo Kazooie, Shadow Complex, Splosion Man, Sam & Max Save the World, de eerste Dead Rising arcade game, eigenlijk allemaal games die ik een tijdje heb gespeeld om hem daarna weer weg te leggen. En ik vergat hierboven nog The Darkness (weliswaar uitgespeeld op mijn vorige account) en Brothers in Arms: Hell's Highway.

Kortom, ik heb nog veel te doen, en zal dan ook geen nieuwe games meer kopen tot ik klaar of uitgekeken ben op deze games.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sure... :+ Dat maak ik mezelf ook vaak genoeg wijs. 8) (in al die jaren is het me 1 keer gelukt om het daadwerkelijk te doen; begin dit, ehm, vorig jaar)

Zo eens kijken wat mijn backlog nog is. Ben er bang voor.

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een zooitje games liggen voor verschillende platformen op het moment, pak zo nu en dan weleens wat op en dan speel ik het wanneer ik er zin in heb.

Laatst was Fahrenheit aan de beurt op de originele Xbox.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, eens gekeken wat ik nog heb liggen.

Ik heb er even veel tijd in gestoken als je nodig zou hebben om 3 CoD games uit te spelen. De game is langer dan ik me herinnerde. :+ En er zijn meer dingen die anders zijn dan ik me herinnerde... Ik hoorde altijd de klachten over het copy/paste gehalte maar wuifde het weg. Ik had er immers niks van gemerkt toen ik het speelde rond de release, dus het zal wel niet zo erg zijn geweest.

GODDAMN WAT IS HET ERG! :eek: Mijn god zeg, zo kan ik levels ook lang maken. Precies dezelfde ruimte tig keer tegenkomen is lui design. Gameplay is op zich niks mis mee, maar waar de gameplay zich afspeelt is even slikken. Soms is het beter om je nostalgie te laten voor wat het is en de game niet opnieuw te spelen. (was dus de eerste keer sinds, ehm, de eerste keer dat ik Halo CE speelde).

Fucking Library.

Iedereen die blijft roepen dat Halo CE de beste campaign van ze allemaal heeft ga ik vanaf nu vierkant uitlachen. :+

Hoe dan ook, net The Library gehad. Een level of 3 nog te gaan. Na The Library kan het iig alleen maar beter worden. ;)

Na een goed begin is deze game in de backlog beland. Niet omdat ie slecht is (hij is ook niet geweldig natuurlijk) maar omdat Rayman uitkwam. En Skyrim. En omdat ik opeens wist te winnen met Fifa. En Halo.

Ik ga zeker nog terug naar deze. Erg vermakelijk toch. En heb er een hip shirt van gewonnen, dus ik voel me bijna verplicht tov de devs. :+

Ik begon er eindelijk in te komen, en *poef* ik speel het om de een of andere vage reden niet meer. 8) Je ne sais pas...

Zelfs de dungeons begonnen wat interessanter te worden

Ah well, het heeft geen haast.​

Zo nu en dan speel ik wat maar kom nooit echt verder in het verhaal. Moet er eigenlijk toch eens voor gaan zitten. Misschien als er een difficulty is die omlaag gooien zodat ik op mijn gemak chaos kan veroorzaken. :cool:

Ik kom er wel. Een game die ik om de zoveel tijd even een half uurtje speel. Geen idee waar in het verhaal ik zit, of wat het verhaal ook weer was maar ik kom er wel. :+

Ook hier denk ik eraan om de difficulty omlaag te gooien. Ik zit het me nu onnodig moeilijk te maken en gezien mijn backlog zou het niet erg zijn als ik niet steeds bepaalde stukken opnieuw en opnieuw en opnieuw moet doen.​

Beetje ondergesneeuwd geraakt door andere games. Het is nu wachten totdat ik weer in de mood ben voor wat lego grappen en grollen. ;)

FUCKING HOPE! STERF EEN GRUWELIJKE DOOD!
    Vanille mag blijven, ook al is ze irritant.

Goed, mijn eerste JRPG sinds, ehm, ooit. Ik heb hier en daar demo's gespeeld (Blue Dragon, Eternal Sonata, Final Fantasy VIII etc) maar nooit een full game gekocht. Volgens mij.
    Modder raadde me deze aan als baby's eerste JRPG. 2,5 uur gespeeld. Wat blijkbaar maar 1/10e is van de tutorial. 8) Maar eens verder gaan. Wil het wel nog een kans geven.

2e controller voor de PS3 is stuk. Dan kom je niet ver in een co-op game. :+ Dus tsja...​

Ach, voor een tientje het proberen waard, toch? Yup. Maar voor niet meer dan dat. De game blijft ver achter tov andere arcade racers als Blur en Split/Second. Maar best vermakelijk.

Deze zit nog in de backlog, tsja, omdat ik het pas heb.

Voor deze heb ik door ebay, humble bundles etc een vreselijke backlog, maar ik noem hier alleen de games waarvan ik wel de intentie heb ze ooit uit te spelen.

Genius. Prachtig. Awesome. Meer mensen moeten deze spelen!

Waarom speel ik het niet meer? De Gaming PC staat op de zolder. Daar is het nu koud. :+

Schijnt een aardige game te zijn. Ik moet het nog zien. Maar ik ga het wel nog ooit proberen!

De kans bestaat zelfs dat ik de game misschien ooit opnieuw ga kopen voor de 360. Kleine kans, maar hij bestaat. Ik weet gewoon zeker dat ik om de een of andere reden de game dan meer zou waarderen. Vraag me niet waarom.​

Verwachtte er niks van na de demo. Maar hey, zo slecht is deze game niet! En dat voor maar €5!

Nu nog eens keer verder zien te gaan...​

Voor veel mensen een GOTY, voor mij een game die me niet weet te pakken. Is dit misschien een gevalletje Deus Ex, waarbij ik het beter op de 360 kan spelen? Ik weet het niet. Wat het ook is, deze blijft nog wel even in mijn backlog zitten.​

Mja, deze game is gewoon heel lang. En ik ga minder snel vooruit dan ik had gehoopt door het gebrek aan 'persoonlijkheid' doordat een hoop animaties bij de PSP versie eruit zijn gehaald. Maar laat die persoonlijkheid nu juist het sterkste punt zijn van de Persona serie.

En dan heb je nog de eeuwig durende games als Fifa, Rock Band, Guitar Hero, Blur etc die niet echt horen bij mijn backlog maar die ik wel nog zo nu en dan speel.
    Oh en de Wii, maar daar heb ik alleen maar kut games als Super Mario Galaxy 2 en New Super Mario Bros Wii voor.

De Wii staat bij mijn zusje, vandaar dat ik niet verder kan.

Als je dit ziet zou je denken dat ik te veel games speel. Nu is dat ergens waar, maar het probleem is meer dat ik te veel games koop en ze uiteindelijk te weinig speel. :+ Want zoveel staan de consoles, vooral de laatste tijd, niet aan.
    Maar koopjes! Ik kan ze niet weerstaan! :'-(

Deel Deze Pagina