Hahaha barcalona. Nog nooit mee gespeeld. Sowieso nog nooit met een 5* team gespeeld. Zit liever altijd in de underdog positie.
Wanneer wil je de pot spelen, kan in principe nu tot 9.30 uur en weer om 12 uur Ik stuur meteen een PM, moge de beste winnen
Luukiee09, Thomazii, afcamarvin, Steel Dogg, Danny-DH. Wanneer kunnen jullie? Ik kan vrijdag/zaterdag/zondag/maandag de hele dag. Ik heb jullie ook ene PM gestuurd en Luukiee09 via XBL.
Als er een wedstrijd gespeeld is, wil je het resultaat dan hier posten? Dan houd ik de puntentelling bij.
Is donfatos officieel de vervanger voor luukie? En wat is zijn GM? Wie kan er spelen uit poule 2? Ik kan tot half 8!
Luukie heeft mij een message op XBL gestuurd, daarin stond dat die in het weekend tijd had om te spelen.
Poule A Chelsea - Zeepsop Manchester City - Siemenn Liverpool - Strikewerda Borussia Dortmund - Daz Internazionale - TomasBB Real Madrid - AssassinOfDeath Zo, ff wat duidelijker voor mezelf gemaakt. Zeepsop, Tomas, Assassin & StrikeWerda, kunnen jullie vanavond?