[PS4] Uncharted 3: Drake’s Deception

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 9 dec 2010.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf doet een link naar een Battlefield 3 filmpje in de thread van Uncharted 3 ?

- moet maar snel uncharted 2 uitspelen, zit momenteel in chapter 24, dus vlakbij het eind :)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Stealth promote van BF3 in de Uncharted 3 topic. :cool:

Link fixed btw.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De MP lijkt me ook leuk maar net niet leuk genoeg om BF en CoD ervoor te laten liggen. Maar dat is eigenlijk alleen omdat mijn friendslist die 2 andere games volop gaat spelen en ik zal gaan moeten smeken om Uncharted op de speellijst te krijgen :+

Vond de beta erg vermakelijk en ga zeker de co-op wel spelen maar tegen de echte MP gerichte games kan het net niet op denk ik.

De SP daarentegen verwacht ik veeeeeeeeel meer van dan de SP van BF en CoD (en GoW:cool:. En volgens mij is dat ook wel terecht als ik de reviews zo lees.

En dat het steeds meer op Indiana jones lijkt vind ik alleen maar positief.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Was ook positief bedoeld. Fistfight met de grote aribier deed me erg aan indie, maar ook aan james bond denken.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wordt mijn eerste ps3 game .. is het raadzaam om eerst 1 en 2 te spelen ;)

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik zou het wel doen. Het is niet heel erg nodig, maar het maakt het spelen van UC 3 er wel leuker op.

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Zou ik ook zeker doen. Denk dat je een boel van het verhaal omtrent Drake en Sully zal missen (ook Elena natuurlijk) en subtiele dingetjes zal missen. Bovendien zijn UC1 en 2 enorme aanraders en voordelig op te pikken. Ik zou die sowieso eerst spelen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Wij hebben zojuist het bericht gekregen dat de verkoop donderdag niet meer van start mag gaan. Gisteren is ons gemeld dat wij Uncharted donderdag op voorraad zouden krijgen en direct mochten gaan verkopen, zoals ook enkele andere winkelketens dit hebben vermeld hier op budgetgaming.

Wanneer wij dit bericht kregen gingen wij er vanuit dat dit correct was waarna wij besloten hebben dit te delen met onze klanten. Helaas is dit nu teruggetrokken door Sony waardoor wij niet van start mogen gaan donderdag.

Nogmaals, wij hadden geen exclusieve deal met Sony, wij zouden net zoals alle andere winkels donderdag mogen beginnen aangezien er geen embargo was, dit is nu dus helaas teruggedraaid.

Wij zullen daarom vanaf woensdag 2 november Uncharted 3 aanbieden voor €49,95 in onze winkels.

Was te verwachten natuurlijk. Komt wel overal Donderdag al binnen.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, scheelt je blijkbaar nog 5 euro ook!:+

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap sowieso niet dat die gast van mediaofffer zaken opent, terwijl er juist gameshops over de kop gaan deze tijd.

Maar goed, ik moet Uncharted 3 hebben, maar ik wil ook zoveel andere games...

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zou geeneens aan deel 3 beginnen zonder eerst 1 en 2 te spelen.

13. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Helaas kan ik die review niet zien op mijn werk (oeps, wat doe ik hier?), maar ik begrijp dat de score niet al te hoog is. Ik denk dat iedereen moet begrijpen dat UC3 een evolutie in de serie is, geen revolutie. Het is meer van hetzelfde, alleen dan weer iets beter. Zolang je die verwachting hebt weet je wat je gaat kopen. Vond je UC2 niet leuk of goed, dan zal deel 3 daar weinig aan veranderen.

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    De review is wel goed Zifnap maar ze geven wat dingen aan waar ze zich aan ergerde wat ik zelf ook had met deel 2 wat in andere reviews niet zitten.
    Dit soort reviews vind ik goed want elke game heeft minpunten en geen 1 is perfect....

16. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch zeggen ze op het einde dat ze het allebei de beste Uncharted tot nu toe vinden. Aangezien ik deel 1 en 2 al perfect vond zal er weinig zijn om zorgen over te maken :9

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Gister was ik in Londen en damn... wat enorm veel reclameborden voor Uncharted 3, dit is een spel die ik zeker wel ga halen trouwens ik heb er vrij weinig iets van gezien maar ik neem toch wel aan dat het spel enorm gaaf gaat worden.

18. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Sowieso zijn ze de moeite waard. Maar wat mij opviel was dat in deel 2 regelmatig met grapjes etc werd gerefereerd aan deel 1. En die kleine dingetjes maken het geheel meer af. En je hebt al wat meer gevoel met de karakters in het algemeen.

Can't wait!!

19. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel deel 1 aan het spelen, blijft een prachtige game. Daarna gelijk deel 2. Uncharted doet aan geweldige storytelling, moet er dan zoveel vernieuwing in zitten? NEE..als het verhaal maar sterk is, en het is sterker! Er zijn enkele veranderingen die de game vloeiender maakt (wat ik kan opmaken aan de beelden en nu ik deel 1 speel), wat ook voornamelijk belangrijk is. Er is nog zoveel potentie, de makers kunnen zelfs nog een deel 5 en 6 maken (staat ergens op het internet). Daarnaast is het een adreline game, waarbij de personages echt tot leven komen..dat is zeker de kracht van Uncharted. Speel deel 1 maar eens,..je speelt werkelijkwaar in een film. Met deel 3 halen ze nog meer graphical potentie uit, aangezien de ps3 1 van dem oelijkste game producties levert, is dat bij Uncharted tengoede gekomen. Het is jammer van de tijdsduur, maar nu ik deel 1 speel, ik raas er ook in 1 keer doorheen, datzelfde zal ook met deel 2 zijn maar wat ik ervoor krijgt is beter dan alle games die ik tot nu toe heb gespeeld (story wise ala FF7 en MGS psx).

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Vond Uncharted 1 niet zo bijzonder. Vond het een normale game wat niet echt iets speciaals was. Maar Uncharted 2 damn dat was wel even werkelijk een verschil hoe fokken goed was die game! Het begin dat je aan die trein hangt... wat een opening! Het stukje dat die trein bijna op je valt voordat je die tunnel ingaat... het gedeelte in dat dorp dat ineens zo'n gebouw instort waar je opstaat.... IK KAN NIET WACHTEN OP DEEL 3!!

Deel Deze Pagina