Het is ze bij Dumpert iig ook opgevallen: http://www.dumpert.nl/mediabase/1777241/8c6ca087/het_mooie_meisje_in_het_publiek_bij_dwdd.html
Vond je? Ik vond het maar een vervelende man. Op het begin was het leuk, maar na 1 minuut kon ik 'm niet meer aanhoren. Gelukkig kon ik mijn aandacht verschuiven naar linksachter inderdaad
Haha, ik was dus niet de enige. Ik zat er de hele tijd naar te kijken omdat ik niet kon uitvogelen waarom ze zo leuk was.
Gadverdamme, dat ge-Ajax mag ook per direct ophouden. Wordt zo enorm saai. Zitten hier aan tafel met alleen maar ego's: Frits Barend, ego, Jan Mulder, groter ego, en Peter R De Vries met zijn enorme ego.
Vind het ook belachelijk, wordt er nu al moe van. En gister zat Mulder en de Vries er ook al voor dit onderwerp..
Die Mulder is echt blind, hij zit Cruyff net helemaal op te hemelen alsof hij Ajax alleen die prijzenkast heeft bezorgd, Peturr R de Vries zegt dan ook heel terecht dat hij hem aanbidt als een god. Zegt hij nee, dat is helemaal niet zo. Grote Ego's idd
Frits Barend zit ook met z'n kop in de kont van Cruijff. Zegt hij dat Cruijff z'n nek heeft uitgestoken voor Ajax de afgelopen maanden en dat hij net zo goed in Barcelona had kunnen blijven anders. Hallo Frits, Johan zit ook alleen maar in Barcelona! Hij was niet eens bij z'n eigen aanstelling , ook de wedstrijden (zelfs Cl en Johan Cruijff schaal) heeft hij gemist.
Dankzij Cruijff is Ajax een begrip in de hele wereld, en Jan Mulder is nou eenmaal een groot bewonderaar van (de voetballer) Cruijff.
Cruijff neemt nu eindelijk z'n verantwoordelijkheid en kan Ajax gewoon verder helpen onder leiding van Bergkamp en Jonk, ik snap niet wat deze mensen volgens sommige verkeerd hebben gedaan.
Wat een falende actie tot zelfspot, ik had erom kunnen lachen als ze niet vorige week de uitzending gecensureerd hadden.. Jarenlang een item als de tv draait door hebben (wat neerkomt op het jatten van de dumpert top 5, maar ipv dumpert zoeken ze de source van youtube), maar zelf iedereen verbieden om het fragment uit te zenden wanneer er zelf eens wat in je programma gebeurd.. En dat allemaal omdat de redactiemiep al jaren met van Nieuwkerk neukt.. #faal dus.