[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volition komt dagelijks met filmpjes/screens van Saints Row 3 en dergelijk. Komen met een filmpje die geinig is en MW3 en BF3 voor schut zet maar komt totaal niet in de buurt bij de hype die Rockstar creëert in vijf minuten met een tweet. :lol:
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan ook de enige game-serie die dit voor elkaar kan krijgen. GTA veegt de vloer, qua hype, aan met elke andere game. Moet genieten zijn voor ze :D
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me nog een trailer voor Saints Row 2 herinneren, die probeerde GTA IV voor gek te zetten met allerlei onzin. Het zal Rockstar echt niks gedaan hebben, die lachen ze helemaal stuk, alleen al door dit soort dingen. Hype is niet persé altijd goed, maar ik geniet echt van dit soort hype. Zelfs wanneer de game uiteindelijk niet exact die hype 100% waard was, eigenlijk is dat altijd het geval.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    RDR was inderdaad prachtig om te zien. Vraag me af of ze GTA V zo mooi kunnen krijgen; eindeloze vlaktes vragen immers minder grafische kracht dan een dichte, drukke stad met al haar gebouwen en mensen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is waar, dan ben ik ervoor dat ze de stad ietsje kleiner maken. En dan een natuurgebied erbij gooien met mooie watertjes, bossen, heuvels/bergen, dat hoeft niet heel erg veel kracht te kosten lijkt me. Kijk maar naar RDR wederom :D
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En sowieso het onweer van RDR! _O_
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was ook een erg zwakke trailer, moet ik zeggen. Bowlen wat erg toch.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Klopt, stiekem ga ik er ook van uit dat dat gaat gebeuren. Ze hebben gezien hoe tof de reacties waren op de natuur/omgeving in RDR, eveneens hebben ze laten zien dat ze het kunnen. Misschien kunnen ze bomen/watertjes wel een op een kopieren :+.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja klopt, plus dat ze een stukje lieten zien dat je in SR2 iemand voor de trein kan gooien en dan in de zin van dat het niet kon in GTA IV. Kan je nagaan hoe weinig ze de game gespeeld hebben dan want je kon NPC's gewoon wel een duwtje geven zodat ze geschept werden door een trein.

    Het feit alleen al dat die Bilson van THQ in een interview zei dat ze eindelijk op GTA IV graphics zitten met Saints Row 3...dat zegt toch wel wat, ze willen gewoon heel erg GTA IV na-apen. Niet qua alles...maar wel veel.

    Ja precies, en het was in San Andreas ook echt heel cool. Gewoon even stoppen met missies en dan met een buggy of quad over die heuvels heen sjeezen in het natuurgebied. Als ze nou ook interessante missies in zo'n gebied kunnen stoppen..en ik weet zeker dat dat echt wel kan, man...dan kan die game de beste GTA ooit worden.

    Heb net eens wat fotos bekeken van Washington op Google, ik heb bij Washington altijd het DC beeld..maar das natuurlijk onzin...als we bijvoorbeeld dit soort natuurgebieden zouden kunnen krijgen --->


    http://www.nature.org/ourinitiatives/regions/northamerica/unitedstates/washington/index.htm

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  10. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk in een gameshop en je wil niet weten hoeveel mensen de titel GTA IV verkeerd begrijpen. Ze vragen dan om GTA ie vee.
    Wellicht omdat de jeugd de Romeinse cijfers niet kennen?

    En five is volgens mij hetzelfde lettertype dat gebruikt word op dollarbiljetten.
     
  11. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? :emo: In wat voor wereld leef ik..
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop trouwens wel (en ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is) dat ze die Euphoria-physics er weer in hebben zitten. Als er iets is wat ik in GTA IV en RDR heerlijk vond (en wat ik ook mis in veel andere games) is het dat je echt het idee hebt dat je wapens impact hebben. Heerlijk om iemand letterlijk omver te knallen met je shotgun of vijanden te laten struikelen door ze in hun been te raken als ze aan het rennen zijn.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik denk dat ze niet gaan downgraden qua engine, zou totaal onlogisch zijn.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik neem aan dat er een totaal nieuwe engine komt.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :lol:
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    +100 Damn schrok me serieus de tering toen dat door me surround systeempje knalde :D Ben zo af en toe weer eens met San Andreas bezig en kijk wel uit naar een nieuwe GTA, mits hij leuk is om te spelen (kuch GTA IV kuch). Ben geloof ik niet zo hyped als de rest though ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nah, gewoon RAGE + Euphoria waarschijnlijk. Valt nog ongelofelijk veel mee te doen, zie RDR. Een jaar na de release ziet het er nog steeds fucking bruut uit, en ken geen betere game met mooiere en realistischer physics. Als ze beide engines alleen al een beetje verder gefinetuned hebben, shiiiiiiiiiit.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo, een verse avatar en ondertitel voor deze nu al game der games :cool:
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    same here.. bij mij in de winkel ook.. gta IE VEE
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vond de guns juist in GTA IV niet krachtig genoeg aanvoelen, en mannetjes neerknallen was wel leuk maar het gaf VEEL meer voldoening in RDR vond ik. In GTA IV moest ik toch echt veel dat auto-aim gedoe gebruiken nog, want manual-aim was niet geweldig. In RDR was de manual-aim echt toppie.

    Ik hoor nu ook verhalen van mensen op andere fora dat het ook Ierland of Schotland kan zijn, omdat het er 'old fasioned' uitziet. Geweldig toch, al dat gespeculeer nu al, om welke fucking locatie het gaat, haha. San Andreas had toch drie verschillende steden? Los Santos, San Fierro en Las Venturas toch? En daarnaast het natuurgebied nog. Dan is IV eigenlijk echt veel kleiner...nooit bij stilgestaan volgens mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina