Dankë! Was een goede wedstrijd. Ik ben twee keer langs je defensie gekomen. A.C Milan (GoDz ViSioN) - Barça (Danny-DH) 2-1 Zlatan 62' Messi 72'(pen) Boateng 83'
Ja maar ik kwam er ook niet door. Na de 1-0 ging ik 3-4-3 en aanvallend spelen. Kwam toen wel wat beter in het spel! Dat ik moest scoren door een penalty zegt genoeg. Weinig kansen gecreerd
Probeer nu al een tijdje tegen rstrikwerda, maar hij heeft echt kakinternet ofzo. Hij kan mijn invites niet accepteren en hij valt steeds weg als hij mij invite. Iemand anders..?
Bij deze: Poule A Chelsea - Zeepsop Manchester City - Siemenn Liverpool - Strikewerda Borussia Dortmund - Daz Internazionale - TomasBB Real Madrid - AssassinOfDeath Poule B Manchester United - Luukiee09 Arsenal - Thomazi Tottenham - afcamarvin Bayern München - Steel Dogg AC Milan - GoDz ViSioN FC Barcelona - Danny-DH
Dortmund - Liverpool 1-1. (Penalty in de laatste minuut gemist door Dortmund). (Goal Dortmund: Kagawa) Had jij last van button lag? Bij mij reageerde alles vrij traag en speelde het gewoonweg kut.
Zijn internetconnectie is schijt op het moment, speelde daarom ook niet tegen hem :{. Wie scoorde bij Liverpool?
Assasin ging net weg toen ik een potje met hem wilde gaan spelen.. Iemand anders? Ik heb nog niets van TobiasBB gehoord. Staat in de OP. edit; ja.
Bij mijn vader heb ik sneller en beter internet. alleen Nat is daar strict en krijg ik daar niet open, maar als ik je kan joinen dan wil ik wel een rematch doen. Ik ben in het weekend bij mijn vader. Suarez scoorde bij mij.
Als er een deadline is (kon die niet vinden) zou die dan misschien op volgende week zondag komen ofzo. Heb volgende week examenweek, dus dan kan ik sowieso niet. Kan wel proberen zoveel mogelijk dit weekend te doen, maar weet niet zeker of dat lukt.
Deadline van ongeveer twee weken. Als je maar contact opneemt met je tegenstanders (oa. ik), dat we kunnen spelen, dan is het goed .
t kan ook aan mijn tv liggen. De reactievermogen (weet niet precies hoe die specificatie heet) van mijn hd-tv is wat lager dan de andere tv's. Dus spelsnelheid is wat vertraagd.