[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wel (denk ik): in AA was alles wat gestroomlijnder....door de vele mogelijkheden die je nu in AC hebt qua missies/sidequests/opdrachten/etc mis je een beetje die rode lijn....je hebt bijna tevéél vrijheid in deze game (voor een adventure game dan)!

    Ik heb echt nooit gesnapt waarom sommigen zo'n twijfel/moeite hadden met Catwoman...de dame is altijd al een groot en belangrijk deel van Batman geweest, en ze kan zich staande houden in Gotham. Ik zag het probleem echt niet.
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit is iets wat je vaker tegen gaat komen: er zit iets verderop in een gang een elektriciteits-bliksem. Als je daar gaat staan en je remote batarang er doorheen laat vliegen dan wordt deze opgeladen. Dan nog even door het gat in de cel op de knop mikken en presto.

    Kan inderdaad met de zipline.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik ben gisteren gestopt na de 2e sessie met Catwomen... Dan heb ik toch nog even te gaan ? Heb er nu al uren inzitten, maar het blijft gaaf en volgens mij wordt het alleen maar toffer. Denk dat ik vanavond ga voor die 6 containers, die kan je niet laten staan toch ;)
    Als het zo doorgaat kom ik wel aan de 40 uur gameplay, het is maar net hoe je h'm wilt spelen. Kan in ieder geval niet wachten om mijn cape weer aan te trekken.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Beetje klotenieuws voor de mensen die de CE hebben besteld bij amazon.co.uk, want blijkbaar krijgen we dus helemaal geen pre-order bonus...(!)
    Echt gaar :mad:
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Aha ik snap hem! zo proberen!
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks, die heb ik dus nog niet ...
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik dacht dat je die al had erg handig dat ding ..... ik ga zo online effe verder maar niet te lang want ik moet nog ergens heen en dan vanavond weer ..... !
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Geweldig spel hoor. Ben nu vooral met de story bezig, ben veels te hooked om er vanaf te gaan.
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Impuls aankoop gedaan toen ik vanmiddag door de winkel liep. Ik heb altijd wel de Batman-franchines erg dope gevonden. Vanavond maar eens een begin met de story maken, moet helaasch eerst nog wat werk aan school verrichten.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, maar wat een verhaal zeg. Geniaal!
    Vanaf morgen maar lekker raadsels e.d. oplossen :)
     
  12. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Waar vind ik ...

    Dana Frost (vrouw van mw Freeze). Ik heb heel dat gebied uitgekamt, maar ik kan der echt niet vinden. Ik hoorde 2 gasten over haar praten dat ze in een busje zou zitten ofzo???

    Help aub ...
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoppa! #72 in de wereld op "survival of the fittest" met Catwoman.

    Die challenge rooms zijn verslavend zeg..
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze is te vinden daar waar er deuren zijn .... die gast maakt die deur dicht dan moet je via de achterkant zoals 1 zegt ..... scan met je detective mode en je ziet 2 oranje deuren dat is het gebouw alleen je komt er niet daar door heen .... om het gebouw lopen en daarbinnen zit ze!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet me echt steeds weerhouden zeg! Er komen zó veel goede games uit. Battlefield 3 laat ik ook al liggen, ga dan alleen nog voor Skyrim. Heb ook nog Deus Ex om uit te spelen, Gears of 3.. Deze zou ik ook erg graag willen hebben maar ik heb er gewoon geen tijd voor! Zou ook een erg duur grapje worden.
     
  16. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Heb ik weer, ben ik bij 'The Coldes Point', heb ik al de bad guys verslagen....gaat de deur niet open. Als ik erop schiet gaat hij niet een klein stukje open zoals zou moeten, maar gebeurd er helemaal niets!?

    Ik heb ook de hele tijd in beeld dat ik dubbel A moet drukken en deze ingedrukt houden voor de batclaw ofzo. Iemand bekend met deze bug?
     
  17. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, dan heb je ws die 4 tests gedaan en moet je de batclaw van lange afstand schieten en tijdens het inhalen 1x op a drukken en dan a ingedrukt houden.
    Dan vlieg je verder omhoog en kan je snelheid pakken.
    Als je dit doet, gaat die text uit beeld weg:thumbs:
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Batman: Arkham City sells 2 million in first week
    http://gamef.ly/a70763

    Wie twijfelden ook al weer of deze game wel goed zou verkopen...?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik een beetje :+

    Blij dat het goed verkoopt ondanks dat ze vlak naast Uncharted , BF, Skyrim en CoD zitten. Dit spel verdient het om door zo veel mogelijk mensen gespeeld te worden
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Andere knop gebruiken? :9
    (je kunt met 2 knoppen dat gadget ding bedienen)


    Doet mij goed dat deze game zo goed heeft verkocht, ook ik was bang dat deze ondergesneeuwd zou worden door andere grote titels.
    Zeker verdient! Dit is een super-game!_O_
     

Deel Deze Pagina