nee, ik zag dat ik je trouwens al had staan. no worries about the game, ik verlies me de laatste tijd toch vaak, niet normaal meer. Ook soms echt ongelukkig, dat de bal precies bij de tegenstander terecht komt. see ya soon!
Alleen bij inladen/opstarten game verder geen last van... Maare werkt het als ik de mapjes gewoon inpak met winzip en dan upload? Iemand een goede gratis upload site...??? Ps Waardeloos die voorletters bij de spelers in de eredivisie (bloedirritant) en voegt niets toe... En is hoop werk om weg te halen!
Mr. NRG zoals je op xbox live vroeg, je kan je hier inschrijven voor de Xbox competitie op www.pesholland.nl check de uitleg over onze league opzet hier Het gaat ongelofelijk leuk, en er zitten echt een aantal goede spelers tussen! wees snel met inschrijven, deze kwalificatieperiode duurt tot maandagavond.
Net kansloos van een 601 speler verloren met 1-4 maar weer geen lag. Ook tegen een 601 speler goed stand geboden, stond tm de blessuretijd 1-1 maar hij kreeg zijn 2e penalty van de match en maakte de 2-1. Geen lag dus super blij, jammer alleen dat iedereen Barca wilt zijn.
Hey , ik had een vraagje. Wanneer ik met mijn neef speel bij mijn huis, en we spelen bijv 1-1 90ste minuut. Dan komt er geen verlening wie weet hoe ik dit instel? Thanks alvast
online (op 2 xboxxen) zoja; geen idee zonee(dus jullie spelen op1 xbox); bij menu waar je tenue's/teamopstelling kan je ook instellingen kiezen.. daar
Heren voor de goede orde: De jupiler league is af\o/ en includes: - Eredivisie spelersnamen, stats en diverse hair+faces aangepast - Jupiler League echte spelersnamen, appearence stats en logo's + shirts - premier league echte logo's + shirts (Daymos) - portugese shirts GEEN logo's (Daymos) - alle league logo's + WK, EK logo's e.d. (Daymos +tuur1986) - Bundesliga echte logo's + shirts (Daymos) - alle internatonale kits (Daymos +tuur1986) - 2 ontbrekende champions league teams (bate borisov en plsz fc) - faces Eriksen en boerigter - alle Npower league spelers als free players (voor als iemand nog npower wilt spelen) Ps ik heb twee files beschikbaar: 1 = bovenstaande lijst 2= enkel jupiler league files
@tuur, kun je een link plaatsen waar ik dat allemaal kan downloaden en ik wil graag de 1ste met alles erop en eraan
http://localhostr.com/ is best goed, snelle download speed en volgens mij kunnen je bestanden best groot zijn