[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt een account waar al MSP op staan?
    Ik ken het niet goed maar als je wordt geband en je console wordt geband dan kun je op een volgende console gewoon door.

Maar als het een account met MSP is ben je toch veel goedkoper uit als je de MSP gewoon koopt, hoef je geen nieuwe console te halen;)

2. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goede/de beste formatie voor een gouden league 1 team, heb nu 4-4-1-1

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou gister weer een aantal potjes gespeeld, op zich ging het niet verkeerd. Mis alleen aardig wat kansen. Omdat een gervinho nou niet echt een goed linker heeft als ik naar binnen kom. En heb soms het gevoel dat m'n spits onbereikbaar is. Voorzetten komen vaak bij de buitenste man....

Daarom even 4312 gaan spelen, haal dan 90 chem ofzo. En moet zeggen dat beviel wel weer. Voelde vertrouwd aan en ik kon beter met m'n spitsen combineren. Heb vd vaart gekocht en op cf gezet. Heerlijk steekballen en goed schot. Snelheid is op die plek iets minder belangrijk. Voordeel is dat ik straks balotelli en aguero in de spits kan zetten.

Dus heb nani weer in de verkoop, maar hou de goedkope lw en rw. Zodat ik altijd in de wedstrijd kan switchen naar een 4321.

4. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Doumbia is wel echt een beesd nu. Ronaldo is ook echt niet normaal die stats. Ik vind Balotelli en Boateng een beetje tegenvallen. Had wel wat meer Pace verwacht.

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm denk dat ik vanavond zo'n 300K aan coins ga uitgeven aan packs. Hopen op een IF Ronaldo. Heb al 6 leuke teams en met Gold heb ik het echt helemaal gehad. Er is geen punt om een team van 85+ te hebben. De 'handicap' naait je toch gewoon. Heb nooit gelooft dat die bestond in 10 en 11 maar nu ben ik echt overtuigd dat die bestaat. Heb nog geen wedstrijd verloren met mijn Silver team tegen een Gold team. Ook teams met Ronaldo en SIF Higuain.

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  6. Ramon21

Ramon21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan zoveel coins dan? :9

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Investeren in Silver IF's voornamelijk.

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat nu nog steeds?

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Join the club :)

Sta nu 50-0-20. Van die 20 zijn er 10 waarvan ik gedisconnect werd of dat m'n game gewoon tot de 90ste minuut bleef hangen ... Kom je terug, sta je 5-0 achter. Best irritant.

Als ik eenmaal in de finale ben merk ik meestal GELIJK of ik de pot ga winnen. Heb 9/10 keer in de finale dat mijn team "sloom" of "niet" reageerd terwijl hun Fitness en Morale op 99 staat. Best vreemd. Ook heb ik AL-TIJD regen ... hoge bal die dan doorrolt naar hun keeper... MAAR, als hun dan een hoge bal geven ploft die dood voor hun voeten ... :emo:

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog wel ja maar is nu wel een stuk moeilijker om veel winst te maken. Ik heb op het begin een aantal IF Da Costa's gekocht en die kan ik nu voor 80K meer kwijt. Heb ook nog een paar IF Oliech. Wachten nog tot die wat meer stijgen.

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gewoon echt erg in 12. Met een Silver team komen de passes wel aan en met een team van 85+ niet :emo:

12. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Wat voor silver teams spelen jullie mee dan? (screen aub)

13. TictaCNL

TictaCNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n gevoel dat FIFA zit te focken in finales. Ik heb elke keer. Eerste wedstrijd makkelijke tegenstander. Tweede wedstrijd makkelijke tegenstander. Derde wedstrijd een gemiddeld 85 tm 87 team met Messi's en Ronaldo's. Die win ik dan wel vaak, maar in de finale een gemiddeld 81 team en toch verlies ik bijna altijd. Zelfs als ik 3-0 voor sta en maximaal ga verdedigen maken mijn keepers blunders e.d.

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb precies hetzelfde !!

15. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel gewoon geen toernooitjes, of alleen die toernooien met grote prijzenpot, daar doen namelijk altijd die zieke teams aan mee en dan heb je meestal geen nadeel. Ik herken wel wat jullie zeggen trouwens. In dat 1900 toernooi kom ik vaak compleet zilvere teams tegen met spitsen die alles erin schieten en verdedigers die alles winnen. Mijn record in toernooien is oa daardoor denk ik 15-15 (ook door heeeeeeeel veel onterechte disconnects) en enkele wedstrijden 65-3-5.

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PFF k*t JUMBOPACKS!!! verneukt echt de hele markt.
    41212: 6k ipv 9K
    442: 4k ipv 7k
    en dan de spelers nog, geen reed meer aan als de prijzen zo laag liggen..

17. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet? Je koopt een if? En dan?

18. AssasinOfDeath

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een gold keeper uit de ligue 1 , niet te duur aub:D

19. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wachten:b:

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Wachten tot ze meer waard worden. Op het begin werkte dat echt goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina