Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat het met dat voice gebeuren alleen een succes kan worden als het ook in het Nederlands kan. Ik ga echt niet elke keer in het Engels tegen mijn telefoon lullen... niet dat ik Engels niet kan sterker ik kan het behoorlijk. Maar het is gewoon niet handig... en als ze het gewoon in elke taal doen dan kan het alleen een succes worden.

    Zag gisteren voor het eerst WP7 in een reclame boekje staan te koop dus... het is wat zeg... MS is zoooooo slooom met reclame maken, hier kunnen ze van Apple en Android nog veel leren.

    [​IMG]
     
  2. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    meer foto's van nokia telefoons

    [​IMG]

    [​IMG]

    en dit vond ik al helemaal vet nokia komt met eigen nokia maps wel een beetje met google earth je kan het al gebruiken als je google chrome hebt ziet er mooi uit maar is denk ik nog niet helemaal klaar verder is dit voor de nokia n9 maar ik denk bijna zeker dat het ook voor de wp7 komt.

    watch?v=emKttWFcJ_g&feature=player_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=_MxnUAVhdnU&feature=player_embedded


    weet iemand hoe je die video recht streek op de forum zet ik moet steeds link geven en heb al geprobeerd met youtube maar werkt niet bij mij
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Word Silverlight ook ondersteund door WP7?
    En kan je dan ook filmpjes door Silverlight op een website (zoals RTLXL of Uitzendinggemist) afspelen (misschien door een kleinere player zodat je fullscreen kunt kijken)?
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat kan niet, en waarom? Ik zou het niet weten je kan alleen flash websites bekijken (in HTML 5).

    Daarnaast maakt WP7 wel gebruik van Silverlight want alle apps worden hierin gemaakt, eigenlijk is de gehele OS op Silverlight gemaakt. Dus ik ga ervan uit dat het dus dan aan IE9 ligt dat die geen support heeft en dat is KUT!

    RTLZ is er wel als app, dus het is te verwachten dat de rest wel volgt, die app maakt namelijk ook gebruik van Silverlight en ziet er goed uit!
     
  5. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Cool, thanks voor de link! :) Was het helemala vergeten dat het vandaag was! :thumbs:
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    het begint!
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Slaapverwekkend zeg die presentatie, dom mens nu op het scherm Indisch gelul allemaal... skip ff naar WP7... die ouwe Nokia rommel kennen we nu wel!
     
  9. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vond ik ook al maar ze hebben het nu over windows phone gelukkig:)
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nice de Nokia Lumia 800, 420 euro en ligt in de winkel November! :)

    The Lumia 800 includes a curved 3.7-inch ClearBlack LCD display and will be available in black, cyan or magenta colors. The Lumia 800 also features a 8-megapixel camera that includes an f2.2 aperture, and is designed for low-light environments.


    [​IMG]
    Nokia Lumia 710
    The Lumia 710 will include a 3.7-inch LCD ClearBlack Display.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nette prijs voor de 710.
    Bron: GSM Arena

    Ik zie de prijs van HTC Radar hierdoor wel zakken aangezien de Nokia 710 betere specs heeft voor een mindere prijs.
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Die Lumia 800 ziet er echt top uit! Misschien dat ik die wel ga kopen als ie wat in prijs gedaald is, al valt deze prijs ook alles mee! Kan niet wachten tot we hem in de winkel binnen hebben en ik hem kan testen:)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat gebeurd echt niet snel, nogmaals specs zeggen niks bij WP7. Android is degene met fragmentatie (Teveel toestellen, teveel versies die niet draaien op andere toestellen... heerlijk is dat he?) Nee dat heeft WP7 niet dus specs zeggen niks, de HTC Trophy is ook nog steeds 310 euro en dat voor een telefoon die bijna anderhalf jaar in de winkel ligt. ;) Dus die Radar gaat echt niet gelijk in prijs dalen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben verliefd ;) die ga ik denk ik halen :)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou speciaal voor jou dan.


    Met een hele zwoele geile stem... hehe...8)


    8) Mannelijke versie...
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen telefoons waren steeds met windows maar dat doe ik niet meer. Gewoon te traag. M'n huidige samsung met windows is ook vaak traag etc Office mobile gebruik ik nauwelijks en ik kan geen eens de emails van m'n hotmail ontvangen op mijn mobiel. Nope dat niet meer.
    Oh en dan is er nog de onzin dat hij constant aangeeft dat ik nog een voicemail bericht heb terwijl dat niet zo is.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Specs zeggen niks? Als de consument de HTC en de Nokia naast elkaar ziet liggen en bij de ene 1GHz processor ziet staan en bij de andere 1.4GHz processor (met ook nog eens een lagere prijs, maar dat terzijde) dan gaat er bij de consument ook wel een belletje rinkelen dat degene met de 1.4GHz processor sneller is.

    Als je WP7 phones gaat vergelijken met bv. Android phones dan zeggen specs niet zoveel. Maar als je WP7 phones met elkaar gaat vergelijken hebben specs evenveel belang als wanneer je Android phones met elkaar gaat vergelijken. Tenslotte hoe sneller de phone, hoe vloeiender als loopt of aanvoelt en dit geldt ook voor WP7.

    Waarom zouden ze de HTC Trophy goedkoper verkopen? Hij is trager dan de Radar maar de prijs ligt ook wat onder die van de Radar.


    Over welke Windows heb je het? Windows Mobile 6.x? Dan kan ik het inderdaad geloven dat je wel wat problemen hebt. Windows Phone 7 echter is totaal van scratch opgebouwd en is dan ook een pak beter dan WM. Als het gewoon de nieuwste versie in WM was, dan hadden ze het waarschijnlijk wel WM7 genoemd in plaats WP7.

    WP7 haalt perfect de berichten van m'n hotmail account op.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Welke telefoon heb je dan? En gebruik je Windows Phone 7 of Windows Mobile?
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung B7610, ik heb geen idee welke windows erop zit. De telefoon is vorig jaar gekocht. Ik heb't vaak dat ik iets indruk via touchscreen en dat ik lang moet wachten voor hij 't opent verder crasht IE vaak en moet ik opera gebruiken ofzo.. Facebook app erop gezet maar ik kan geen fotos van mijn telefoon op FB zetten.

    Nouja, niet zo fijn allemaal zullen we maar zeggen :)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is de Samsung Omnia Pro, die heeft inderdaad nog Windows Mobile 6.1 of 6.5. Verrast me niet dat je daar te klagen over hebt :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina