[XOne] Metal Gear Solid HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jun 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Waarom PS3 only? Omdat alleen die Mgs4 en mgs1 heeft en die bij die versie zitten. En die editie was bij zavvi te koop maar binnen no time uitverkocht.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tegenwoordig draait toch alles om geld? Waarom dan nog 'only' maken?

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat blijkbaar MGS4 op de 360 moeilijk is/niet lukt....anders hadden ze het vast wel gedaan (zoals je al zegt; money money money!)

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Niet raar opkijken dat bij de volgende xbox ineens wel MGS4 nog uitkomt. Ze hebben nu die Fox engine klaar, die op zowel de xbox als ps3 super loopt. Kunnen ze de game zo omzetten in die engine en dan loopt ie ook prima op de xbox.

Volgens mij zat MGS4 op 5 miljoen verkochte exemplaren. Als hij multiplatform was geweest, had ie zo het dubbele gehaald. Dus laten ze gewoon honderden miljoenen aan winst liggen. Ik weet niet wat de redenatie van Konami is geweest om dat besluit te nemen om al dat geld maar te laten liggen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
  6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Andriasang

Dit is wel voor de Japanse versie, de Europese PS3 versie krijgt MGS1 niet. Benieuwd of er dan ook zo'n nutteloze avatar items inzitten bij de Europese 360 versie.

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Metal gear Solid HD Collection Limited Edition

Ziet er vet uit, ben benieuwd of we deze ook in Europa krijgen of als dit weer US en of Japan only wordt, en wat het gaat kosten.

Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Verschillende bronnen geven aan dat MGS HD Collection in Europa later uit gaat komen. Voor Europa wordt hij pas in Februari 2012 verwacht. In Japan en Amerika wordt hij waarschijnlijk wel gewoon in November uitgebracht, maar zoals het nu lijkt komt hij hier dus 3 maanden later pas uit. Wat de reden voor is is niet bekend, maar zo staat het er nu voor. Bij verschillende retailers in Europa is inmiddels de datum ook al aangepast.

Ben wel benieuwd waarom Europa de game weer es veel later krijgt. Was de enige game die ik dit najaar nog wou halen, maar dat gaat zoals het nu lijkt niet door.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das wel zwaar kut....:mad:

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Peace walker wil ik wel spelen enne deel 4.

Deel 2 is ruk en 3 al te veel keer uitgespeeld meh..

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel duidelijk welke versie ik ga halen als MGS fan!
    Wel jammer dat het er naar uitziet dat wij 'm wat later krijgen maar met BF3 eind oktober ook niet zo heel erg:+

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520

De avatar awards voor MGS :D

MGS PW :lol:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1210703p1.html

Wat de?!
    Limited edition met MGS1/4 voor PS3 only?!

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
  15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk, MGS4 is er toch (nog) niet voor de 360. Is toch al lang bekend? Die "limited Ultimate HD Collection" is trouwens al uitverkocht dacht ik.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt helemaal. Die Limited Edition was een zavvi exclusive en was bijna meteen uitverkocht destijds.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bijna meteen klopt ook weer niet, hij was zeker wel een aantal dagen op Zavvi.co.uk(ik heb het zelf ook op pre-order staan trouwens), en dat is vrij langzaam voor een grote game zoals dit. :+

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Weet van veel mensen dat ze pas hoorden dat er een LE was toen hij allang uitverkocht was. Iedergeval een LE waar er heel weinig van zijn. Zelfs de Epic Editie van gears kon je weken/maanden lang preorderen, terwijl deze geloof binnen 4/5 dagen al uitverkocht was.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Duurde een paar dagen inderdaad.

Laten we hopen dat ze hem goed inpakken :cool: Je zult versteld staan wat mensen hiervoor willen uitgeven op ebay. Persoonlijk vind ik de MGS serie helemaal niks, maar als er geld te verdienen valt, dan al te graag. +300% winst straks! :D

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb het besteld om het te verkopen, ik zelf heb ook niet al te veel met MGS. :+

Mwah de Epic Edition valt ook wel weer mee hoe limited het is, als het goed is kan je via Nedgame.nl het nog zelfs nog bestellen, Game had het zelfs ook voor een tijdje op hun website en misschien heeft het nog steeds op hun website staan, volgens mij stond het al gelijk op veel websites dat de MGS HD Collection editie te koop was?, zover ik gezien toentertijd had dan. :+

Laatst bewerkt: 27 okt 2011

Deel Deze Pagina