bouw het eerst op met formatie kaarten ipv spelers heb weinig zin met 17k je koopt nu formatie kaarten voor een prikkie denk aan 41212=7,5k waard 433= 3500-4000 442= 5000-5500 4312= 1800-2000 4321=1800-2000 451= 1500-1700 4231=1500-1700 dat zijn de waarders waar je ze nu voor verkoopt(als jumbos weg zijn voor meer) Hoop dat je wat aan me tip heb dus als je onder die prijzen gaat zitten die hier staan maak je winst. en formatie kaarten verkoop je ook redelijk snel.
ik koop spelers! de kans dat ik 200k spelers uit die pakjes krijg die ik dan koop is niet zeker dus ga dat niet riskeren
Momenteel twee teams. Vanavond maar IF Doumbia kopen voor me russische team (hoop onder de 100K maar je weet maar nooit met gekke fifa) en een IF Boatang voor me Serie a team (hoop ook onder 100K) Boatang maak ik lekker een CDMtje. Vorig jaar ook zijn IF gehad als CDM en nu in combo met Vidal heb ik twee cdm's die zowel verdedigend goed zijn (boatang iets minder maar toch prima) maar ook snel genoeg plus genoeg finishing kwaliteiten hebben om mee te counteren!
ja ben er nu al klaar mee loopt nog steeds vast op de spelersmarkt. EDIT: krijg alleen geen nieuwe denk ik, want heb nu al mijn 2e ps3
Ik zat er ook aan te denken om Boateng als CDM in mijn team te zetten. Heb nu Sneijder op de CAM en Cambiasso daar achter. (4-1-2-1-2) Goed voor de chem want ze spelen allebij bij Inter. Cambiasso is wel een beest hoor! Stats vallen mee maar hij zit overal tussen. Lijkt wel of die vent voor elke wedstijd wat red bulltjes wegtikt. Maar ben ook echt benieuwd naar Boateng IF. Misschien leuk als wissel? Vanaf 19.00 kunnen we de de eerste TOTW IF's verwachten toch? Hoop ook op een leuk koopje *)
Indd. Ik ga hetzelfde doen denk ik. Heb 1.5 Miljoen coins staan. Dus ik ga ook even een leuke in form kopen Wil Doumbia sws voor mn russische team!
Bedankt dus 4-1-2-1-2 voor 7.5k is een goede deal? Speel wel op de ps3, maakt dit uit? Zie zo al 5 4-4-2 kaarten die voor 4300 niet worden verkocht. Zie er zelfs 1 van 3800
Ja maar als je bv boateng if nu voor 75k koopt kan hij volgende week al wel 100k waard zijn en was een suggestie
Gewoon zelf op onderzoek uitgaan. Zet desnoods stuk of 20 van 1 formatiekaart op je watchlist en kijk waar die gemiddeld voor weg gaat. De manier!!! en natuurlijk een beetje www.ultimatedb.nl
Op die site klopt het wat er staat? Dus hoogste en laagste prijs en gemiddelde van die kaarten? Want als je dan tegen laagste prijs doet, is stuk oder gemiddelde, verkoop je voor gemiddelde?
Die jumbo's moeten weg gaan Heb 2 4-1-2-1-2's gekocht Voor 6000 en 6400 Bah één week niet echt getrade, ken ik de prijzen niet meer