Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jij bent iemand die naar specs kijkt, ik kijk liever naar accu duur,opstartijd, responsetijd dus een goed functionerend product (en dat is bij elke WP7 telefoon hetzelfde). Niet een dual core die dat nodig heeft om een OS soepel te kunnen draaien, want zoals je misschien op Tweakers (test Radar vs Titan) hebt kunnen lezen zitten (ondanks) de specs die verschillen de telefoons amper kwa prestaties uit elkaar. En het gekke is misschien dan nog wel dat het niks uitmaakt welk toestel je hebt. :)

    Maargoed ook WP7 moet mee gaan dus komen er dual-cores aan voor je en zelfs 1280x800 reso, dus dan kan WP7 goed meedraaien met iPhone en Android.

    [vimeo]17822798[/vimeo]
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, maar de mobieltjes daarvoor waren ook met windows mobile enzo en die waren tja ook niet super achteraf :p. Voor m'n Omnia dacht ik al dat Windows 7 erop zat |:-. Dit omdat ik een jaar ervoor iets erover had gelezen. Nouja maakt ook niet uit. Volgend jaar wat beter kijken wat de mogelijkheden zijn etc.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar je leest ook dat de Titan vloeiender aanvoelt dan de Radar ;). En er is inderdaad amper een verschil (al is het merkbaar) maar zoveel verschil er tussen de Radar en Titan nu ook niet. Maar toch blijkt dat de Titan altijd net dat beetje sneller, ook in de dingen die jij belangrijk vindt (buiten een uurtje minder batterijduur ofzo).

    Tuurlijk zal je met de Radar even blij zal als met de Titan/Nokia 701, maar zoals ik zei gaat de Nokia 701 evenveel of zelfs minder kosten dan de Radar terwijl de 701 betere specs heeft. Dus de 701 zal ook dat ietsjes beter presteren in o.a. de dingen die jij belangrijk vindt (opstarttijd, responsetijd). En net omdat alle WP7 toestellen zo gelijk zijn, zijn (iets) betere specs des te belangrijker om voordeel te halen op je concurrenten.

    Maar goed, ik denk inderdaad ook dat we hier het hier nooit eens gaan over geraken :+.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jawel hoor, maar ik denk dat de gemiddelde consument het echt niks boeit wat voor een specs een telefoon heeft (zie de iPhone4 vs Android dual cores) maar het uiterlijk en merk is belangrijker denk ik. Voor mij heeft Nokia gewoon een speciale plaats, daar zou HTC (ondanks dat ik nu een HD7 heb) echt niet met een dual core tussen kunnen komen, dit omdat ik ook vind dat HTC brakke en goedkope bouw kwaliteit/cases gebruikt en Nokia gewoon veel en veel degelijker is.

    Maar goed idd onze menigeen zijn anders maar dat is ook niet erg daarom is dit een forum.
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm jammer dat Nokia maar 2 toestellen heeft aangekondigd. De 710 heeft geen mooi model (voor mij) en de 800 heeft geen front camera. Damn moet ik nu nog langer wachten tot ze de Ace aankondigen of gewoon voor de 800 gaan.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De Titan is alleen wel een stukje groter dan de radar :+

    Kwa uiterlijk ben ik niet echt onder de indruk van de Nokia toestellen.
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet ben toch blij dat ik de htc radar heb gehaald =)
    ik vind 3,7 klein ik heb nu 3,8 maar ik vond 3,7 niet goed dus heb radar gehaald 3,8 bevalt me wel me volgende mobiel wordt denk ik wel 4inch ongeveer.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    FF wat Titan foto's voor de grote:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Helaas kon ik mijn oude mobiel niet vinden als vergelijkingsmateriaal.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gigantisch ding wel. :9 Zie dat Vodafone hem nu voor een héél schappelijke prijs heeft. Misschien toch maar nu al aanschaffen, en niet wachten op andere modellen. Weet iemand wat pros en cons van de HTC Titan?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Enigste pro en/of con in vergelijking met andere alreeds officieel aangekondigde modellen is zijn grootte en het materiaal en type van de telefoon zelf. Voor de rest is die eigenlijk gelijk (of superieur als je lager segmenten ook in je vergelijking zet) aan de andere WP7 phones. Aan jou om te bepalen wat je zelf een pro of con vindt.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S II formaat zo te zien :+
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij is 0,4 inch groter ;) anders maak ik nog wel eens vergelijkings pics
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Eind dit jaar kan je ook je Xbox 360 bedienen met je WP7.

    [yt]AAIpP4Fadls[/yt]

    En nog een plaatje met (volgens mij bijna) alle kleuren van de Lumia collectie.
    [​IMG]
    Hopelijk komt er ook een witte versie van de 800.
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een sexy dingen _O_
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nokia die hopelijk eindelijk weer eens met een echt goede phone uitkomen. _O_
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [yt]AAIpP4Fadls[/yt]
    UBER!
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt dat Kinectimals uit is voor de WP 7. (al kan ik hem niet vinden)

    Na tweet van nelson:

    Wel een video: Linkje
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij staat nog niet in de engelse nog nederlandse market place .. (dus ik denk alleen nog in de amerikaanse)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat komt omdat hij pas 2 Nov op de Martketplace is. :p

    Engaget vind trouwens de Lumia 800 (N9) de mooiste telefoon ooit gemaakt.

    "Love at first sight -- this is possibly the most beautiful phone ever made. It's not our first hardware love affair (we're looking at you, iPhone 4S), nor likely our last, but the N9 is in a class of its own in terms of design. You've never seen anything like it, and if you think it's attractive in pictures, wait until you see it in person -- it's completely and utterly irresistible." Bron : klik

    Ik verbaas me er wel over dat hij geen front camera heeft maarja dat gebruik ik denk ik toch niet, op mijn HD7 mis ik het ook niet.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Nokia 800/N9 is dan ook een zeer mooie telefoon imo. Had Meego Manhattan (N9 OS) niet zo'n lelijk icoontjes menu gehad dan was ik waarschijnlijk gegaan voor de N9, deels omdat het toestel zelf er zo strak uitziet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina