Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat valt toch ook wel weer mee :+

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    My god wat een graphics! Ja ook op de PS3! _O_

3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier al mensen die Strike at Karkand hebben gespeeld? Dat was destijds echt mijn lievelingsmap.

4. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij niet kan geen een filmpje er over vinden

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Komt pas later dit jaar uit.

6. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels de singleplayer uitgespeeld op de PS3. Ziet er inderdaad goed uit, maar verhaal lijkt wat op dat van black ops. Singleplayer is uurtje of 6 tot 8. Niet heel lang dus. Nu de multiplayer maar eens gaan testen.

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tot nu toe niet heel erg onder de inruk van de SP, moet zeggen dat ik crysis 2 en rage beter vind (ook grafisch), wel jammer want ik heb hem in principe voor de SP gekocht, maar goed het kan nog veranderen

8. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    BF als een SP zien is best :F:
    En Rage beter? Sorry hoor, dat is een rechte kopie van Borderlands en al dat soort quests games.

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Het was al vrij snel duidelijk dat de SP niet van een hoog niveau zou worden en ook niet lang gaat duren. Dit kon je echt makkelijk van te voren weten als je een beetje het forum leest. Het is ook niet zo moeilijk om een betere SP neer te zetten dan Battlefield aangezien die game zich meer richt op de MP:+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh,.. het hele spel staat op de HDD en alsnog vraagt hij of ik de HD texture pack wil installeren..

raarrr

met die installatie en online activatie lijkt het wel of ik op de PC zit te spelen :+

edit:// en die installatie breekt doodleuk ergens halverwege af en vraagt het dan nog een keer :+ Goed systeem dit

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  11. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    het is mij onduidelijk daarom vraag ik het maar, maar ik heb dus die code ingevoerd voor de Karkand pack... Is die al speelbaar of niet, ik heb de LE dus ik heb hem al gedownload maar kan hem niet tussen de levels vinden als ik Multiplayer doe..

Voor mensen die de LE niet hebben komt de Karkand pack beschikbaar later dit jaar voor zovee MS points...

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook lang getwijfeld, maar de SP leek heel realistisch te worden, maar het zijn gewoon allemaal scripted events aan elkaar genaaid. Ach whatever, over 2 weken komt skyrim :p

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf heb iedereen die game al in huis.

Morgen is toch de release of ben ik nou gek, mijnes is pas voor het eten verzonden.

Zal wel vrijdag pas op me mat liggen met tnt.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij vind de game vreselijk tegenvallen, hij nam zelfs woorden als baggerspel in de mond. Grafisch was GTA IV nog mooier, het was niet goed afgewerkt, veel bugs online en ga zo maar door. Hij is een echte BF fan zegt ie, maar dit vind ie 3x niks.

Ik ga er maar eens voor zitten nu en zelf eens kijken hoe ie bevalt.

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De spawns in TDM zijn echt dramatisch. :emo:

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Missie 2! _O_

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet ook nooit TDM spelen in BF , ga lekker conquest doen of desnoods rush.

Die spawns werd je in bfbc2 ook al helemaal gestoord van

edit:// zit ik op een europese server, krijg ik alsnog amerikanen in de room.. wtf. Wat is dan het nut?

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Goddank krijgen we nieuw internet, dan hoef ik niet lang zonder die irritante verbinding te zitten. Nieuw modem etc ook. Zodra mijn broertje online gaat en mijn pa is ook op internet, houd het er bij mij of bij mijn pa of broertje in eens mee op. Word er een beetje gek van atm, maar dat probleem word rond 7 november verholpen. Een dag zonder internet moet kunnen, maar als ik 11 november geen Live heb of Internet dan gaan er echt wat kills komen die dag. Deze titel wil ik voor die tijd ook fatsoenlijk online kunnen spelen, maar Skyrim op 11 november moet gewoon alles ''perfect'' zijn ook al kun je niet online met Skyrim. :+

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat maakt het nou uit of je niet online kan bij skyrim joh :+

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    TDM was gewoon om eventjes in te komen dus viel het me gelijk op. Nu speel ik alleen rush en conquest.

Ik vind de MP echt goed gedaan op wat lag hier en daar na. Speelt lekker weg en ziet er goed uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina