Is dat Tropico? Ik zoek eigenlijk ook nog iets als een city building game, puur om de uurtjes door te komen wanneer ik even geen internet bij de hand heb.
Tropico 4 ja, is wel aardig. Alleen niet zo uitdagend, je hebt zo een stad inclusief toeristische gedeelte en dan heb je alles binnen no time unlocked. Begint nu al saai te worden na een paar uurtjes.
Had ik net aan, frameratie loopt aardig op alles medium. Hoger speelt in ieder geval niet lekker. Ik wil een nieuwe Knights and Merchants!
Die lijkt me idd nog best awesome. Ga je dan voor de Eco faction of de 'evil' Corporate faction? Oh, en laten we weer eens screens posten.
Eén van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Was hem alleen weer een beetje vergeten, tot ik laatst Hero keek en wonderbaarlijk genoeg aan deze game dacht
Ja. En ook mooi zonder zwaar te zijn voor de PC. Maximale AA en nog 100+ fps. Speel je met controller of muis/toetsenbord?
GTA IV met icenhancer. Geen idee of ie nu werkt eigenlijk. Denk het eigenlijk niet... Schijnt niet te werken met de Steam versie, dus tsja. Zo moeilijk te beoordelen als je de 360 versie bent gewend! Dit is hoe dan ook mooier. Spoiler En nog wat Orcs. Ben er nog een aan het uploaden. Shit, die game is awesome. Ik moet echt een apart Youtube kanaal gaan maken voor mijn gameplay filmpjes. Die interesseren toch niemand wat. Kan ik ze apart zetten van de 'nuttige' filmpjes.