[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou ik eerlijk gezegd ook niet weten. Leuk om eens uit te zoeken.
     
  2. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mods.... pffff.
    De game eerst maar eens gewoon spelen en dat is al zoveel content. En dan komt er vast ook nog wel een grote expansion achteraan ...
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Goed in elkaar gezette mods voor Oblivion (en die zijn er een heleboel) gaan echt niet ten koste van de performance. Wanneer je een heleboel beta-spullen toepast en conflicterende mods tegelijk speelt dan kan je wel eens stront aan de knikker krijgen, maar dat geld voor eigenlijk alle spellen icm mods.
    In 'mijn' Oblivion-variant had ik een shitload aan mods geinstalleerd en ik heb nooit problemen gekregen. Echt puik werk wat die amateurs (zo noem ik de al die modders maar even) allemaal kunnen klaarspelen.

    Natuurlijk zijn er heel wat verschillende 'type' mods. Je verhaal kan bijvoorbeeld wel gelden wanneer je allerlei graphical enhancements wilt toepassen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Reken ditmaal maar op een stuk of 2, 3 expansions zoals SI. ;)
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop van wel, maar ik denk dat ze Fallout 3/New Vegas route achterna gaan. Maar misschien heeft Bethesda al meer info over DLC gegeven, maar heb ik dat gewoon gemist.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als ik in dit spel healing magic wil levelen. Moet ik het dan ook vaak gebruiken? Vond dit slecht aan Oblivion. Als je goed speelt en weinig healing nodig hebt gebruik je die magie niet. Heb je hem later toch nodig dan is hij te zwak omdat je hem niet hebt geleveld.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan maak je ff een stapel potions 'harm self' :9
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Todd Howard heeft een paar maanden na de afgelopen E3 al eens gezegd dat ze voor Skyrim iets speciaals wilden doen en de boel beter op orde wilde hebben.

    Als hij het zegt zal dat dus wel kloppen i.t.t. dat mannetje bij LionHead. ;)

    Fix deel V even Tyrant, anders stuur ik Nerrion een PM. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier spreekt todd howard over het uitbreiden van de game met DLC, hij zegt er niet veel over maar wel dat ze het een mooie manier vinden om met het spel bezig te blijven
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol, nergens voor nodig. Als je doelloos aan het ronddwalen bent kan je ook gewoon healing spells gebruiken. Ook als je deze spells cast terwijl ze eigenlijk niet nodig zijn gaat alsnog je leven omhoog.

    Maar om antwoord op de vraag te geven: waarschijnlijk wel.
    En als je nooit levens kwijtraakt moet je denk ik even de moeilijkheid iets verhogen.
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, pre-order bij GameMania geplaatst. Skyrim is de volle €60 1000 keer waard! Wat zeg ik?! 100 miljoen keer! :+

    Ook zo heerlijk dat ie uitkomt op de laatste dag van m'n tentamenweek. Kan ik heerlijk het weekend in met de GOML! :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bedoel je niet GOH (Game of Humanity). :+
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zeker, alleen een beetje zonde als je hem overal voor zo'n 44€ kunt krijgen !
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb zelf wel de volle prijs, maar dat is die uiteraard wel waard. Dit is een titel die je niet met korting mag verkopen vind ik. :+
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee, want dan heb je het over IEDEREEN. En niet iedereen vind Skyrim zo geweldig dat zij het als hun GOML bestempelen. :p

    @ Gakkie

    Daar heb je gelijk in, maar ik heb al zo'n vijf jaar geen game meer in de winkel gehaald. Internetbankieren is heel verleidelijk, goedkoper en lekker lui, maar ik vind het (op de een of andere manier) voor Skyrim wel zo toepasselijk om door de kou naar de binnenstad te lopen en daarna weer terug om vervolgens met de bus naar huis te gaan en dan lekker de game spelen. Lekker opwarmen tijdens je eerste Skyrim minuten. :D
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Mwah nog steeds geen behoefte om te kijken :p.
    Vind het zelfs stiekem een klein beetje jammer dat ik bv. weet hoe de inventory en menu eruit zien.
     
  20. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Op moment van schrijven, nog :
    14 days, 14 hours, 14 minutes & 14 seconds ...
    before the return of Alduin .
    Oftewel :
    Skyrim, here we come !! :+

    (= ca 1,2608 ... miljoen seconden te gaan :p )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina