Ja, maar gedeelte horen te werken dacht ik. Geen idee welke gedeeltes. Voor mijn gevoel werkt niks nu. (mja, contrast is hoger, dat wel) Ga er verder niet mee kutten voordat ik de hele game verpest. Iemand misschien nog goede mods die gewoon met de Steam versie werken?
En dan weet je al dat GTA V er niet eens zo mooi er uit gaat zien op de consoles. Belichting van iCenhancer
Al is het met een FPS van 3, ik moet en zal mijn graphics ook zo enhancen. Nu nog allemaal een beetje leren hoe het moet. Stomme modders, waarom maken ze niet gewoon een simpele .exe/installer wat al het werk voor me doet
Ff kijken hoe dat precies werkt met die enhancer... Gta IV kan ik wel lenen van iemand Ziet er geweldig uit!
Draait hier goed op Ultra (zonder MSAA), heb nog niet onder 50fps gezeten. Al ben ik niet zeker dat het spel daadwerkelijk op ultra draait want ik heb wat problemen met m'n video settings.
Meh, het lukt niet met die iCEnhancer. Volgens mij heb ik gewoon iedere stap gevolgd... Dus... Het kan echt niet met de Steam versie. Of ik heb iets overgeslagen. Spoiler En soms ziet het er zo uit...
Wauw, je moet veel rotzooi daarvoor downloaden . Dat doe ik niet graag, maar voor zo'n graphics wil ik wel eens een uitzondering maken. *downloading*
Ik weet het niet. Volgens mij kan ik niet goed modden... En mijn save is ook nog eens weg... :{ Ik heb wel maar 1 screen kunnen maken voor het bezoek kwam en een veel awesomerdere game wilde spelen, dus misschien ziet het er ergens anders beter uit? Nah...Ik zal wel iets verkeerd doen. Spoiler