1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38


    [​IMG]

    [gb]BATTLEFIELD 3[/gb]

    Ontwikkelaar: Dice
    Uitgever: EA
    Genre: Shooter
    Platform(s): PC, Xbox 360, Playstation 3
    Spelers: Consoles Multiplayer: 24 man, PC Multiplayer: 64 man
    Releasedatum: 27 Oktober 2011
    Officiƫle Website: http://www.battlefield3.com
    XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/2261/battlefield-3/


    [gb]Informatie=(/gb]
    - New Engine (Frostbite 2)
    - Multiplayer
    - Singleplayer campaign
    - Co-Op campaign
    - Jets voertuigen
    - Prone ability, oftewel je kan nu liggen op de grond

    [gb]Limited Edition[/gb]

    In de limited edition zit een uitbreiding genaamd 'Back to Karkand', hierin zitten 4 maps uit Battlefield 2, maar nu 're-imagined' met de frostbite 2 engine. Hiernaast zal deze uitbreiding ook wapens en voertuigen uit Battlefield 2 bevatten, en nieuwe rewards & achievements. Voor de mensen die geen limited edition halen zal deze addon een maand nadat Battlefield 3 is uitgekomen te koop zijn.

    [​IMG]

    [gb]SCANS[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    [gb]Screenshots=(/gb]

    23-02-2011
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [SPOILER1][​IMG]

    [​IMG][/SPOILER1]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    23-02-2011:
    [yt]wi2tae2PmmU[/yt]

    [yt]-7gG1P9d6_k[/yt]

    [yt]cw92-xvxMMc[/yt]

    [gb]BOX ART=(/gb]

    [​IMG]



    Startpost gemaakt door Sloober :thumbs:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap er nu geen kloot meer van.


    Lees overal dat de graphics op de 360 veel-en-veel beter zijn dan Bad Company 2. Mijn exemplaar is inmiddels om 5:21 verzonden door BOL.COM. Dus vanmiddag zal hij binnen komen, hopelijk. Dat de servers e.d het niet doen begrijp ik ook wel. De game is, eigenlijk, officieel vandaag pas uit ... dus de servers gaan vandaag ook pas op volle toeren draaien.

    De glitches e.d kan ik begrijpen, daar had OOK Call of Duty erg veel last van in het begin ( Javelin glitch anyone? :+ ). Die zullen dan ook z.s.m gepatched worden.

    Back to graphics; als ik BF3 en MW2 / MW3 naast elkaar leg zie je gewoon overduidelijk dat MW3 er echt ... "slecht" uitziet. Waarom me dit nooit is opgevallen zal vast met de solide gameplay te maken hebben.


    Question; wat vinden jullie nou ( honestly ) van de 360 graphics?
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind de game grafisch (zeker qua lighting e.d.) top! De SP lijkt wel iets mooier dan de MP, maar dat is wel verklaarbaar gezien het feit dat de MP natuurlijk soepel moet lopen.

    Vind de game er beter uit zien dan BF BC 2 in ieder geval.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond een uur of 2 gespeeld, eerst de campaign, heel vet tot nu toe en zeker mooier dan BFBC2. Die Fault Line missie was echt heel tof.

    Daarna MP gespeeld, daar lijken de graphics net zo goed als BFBC2, heb eerst TDM gespeeld maar dat vind ik niet echt tof, daarvoor speel ik geen Battlefield.

    Later Conquest gespeeld en dat gaf me direct weer het goede BF gevoel terug, in mijn laatste potje had ik een hele rits Flag Captures en uiteindelijk 2700 punten, en dat met maar 1 kill. :p

    Vind het zelf leuk om als Medic te spelen en mijn team te ondersteunen dan om de meeste kills of de beste K/D ratio te hebben, dus voorlopig blijf ik lekker als Medic in Conquest rondrennen.

    Voor mij maakt de game alle verwachtingen waar iig.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Voor MP vind ik ze eigenlijk wel prima. Voor SP ben ik er niet echt over te spreken. Maar dat komt denk ik deels omdat ik net Rage heb uitgespeeld (die is grafisch echt fenomenaal) en omdat ik niet het idee heb dat je de sterke punten van de Frostbite engine kunt laten zien met een lineaire smalle campaign.

    Het ziet er daardoor in SP uit als 13 in een dozijn omdat je niet alleen de situaties en stijl al 300 keer eerder hebt gezien in elke realistische shooter sinds 1990 en je niet de vrijheid krijgt om helemaal los te gaan en dingen te doen waar Frostbite echt goed in is.


    Maar voor MP ben ik eerlijk gezegd niet ontevreden. Als je alleen maar PC footage hebt gekeken zal het even slikken zijn maar als je een beetje open minded de grotere MP maps instapt is het op momenten dat het los gaat toch verdomd indrukwekkend wat er allemaal om je heen gebeurt.

    maar dat was imho met BF op de consoles altijd al zo. Op een moment dat alles goed samen komt ziet het er waanzinnig uit maar als je wat saai in een interieur zit lijkt het vergeleken met sommige andere games niet zo bijzonder.
     
  6. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is nu pas het magazijn uit van wehkamp :mad: Hopelijk heb ik hem vandaag nog...
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb alleen die Thunder-Run ( tank-gameplay ) bekeken op de PC. Voor de rest heb ik de console footage op GameTrailers e.d gezien. Moet zeggen dat ik NIET ontevreden ben hoor. Ik bedoel, op de PC is alles natuurlijk scherper. Dat kan ik goed begrijpen. Maar als de graphics beter zijn als die van MW2 o.i.d ben ik al tevreden.
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    het is wel lachen als je op die ... Peak map bent en opeens iedereen bij de ene laatste base een beetje rondloopt van wtf moet ik nu doen 8)

    hier en daar kreeg ik wel last van lag en servers die vol waren
    maar ik moet zeggen het is echt oorlog en je zit er echt helemaal
    in :thumbs:
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De graphics zijn gewoon goed genoeg, in SP en in MP.

    Je kunt gaan zeiken over een lage resolutie texture op een zijspiegel van een auto, maar dat is muggenzifterij imo.

    Het geluid is trouwens weer fenomenaal, surround setje is een aanrader.
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Geen apart multiplayer topic?
     
  11. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al de pre-order dlc van bol.com ontvangen?
     
  12. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het weet of jets meer hebben dan alleen hun machinegun dus bv. raketten?
     
  13. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Couldn't agree with you more! _O_

    Heb sinds kort een nieuwe 5.1 set en OMFG wat een geluid! Heb gisteren mn eerste potjes multiplayer gedaan en werd echt van mn stoel geblazen. Heb nog nooit zoiets gehoord in een game, qua geluid zit je middenin een echte warzone.

    Verder speelt de MP heerlijk! Heb aardig wat uurtjes MP Bad Company 2 gespeeld en BF3 gaat hier nog eens dik overheen. Vond zelf de Team Deathmatch mode erg snel gaan, enigzins vergelijkbaar met COD maar dan beter :) (snel spawnen e.d.)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen apart singleplayer topic bedoel je? Binnen 2 dagen gaat het hier natuurlijk alleen nog maar over de MP :+
     
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuhhj, net bericht gekregen dat mijn spel vandaag nog wordt bezorgt :)
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Das ook weer waar. Ben blij als ik volgend jaar maart aan de sp kan beginnen :p
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    edit: nevermind
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  18. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een bericht gekregen dat hij vandaag bezorgt wordt :)
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al gelukt om in te loggen in het battlelog? lukt mij niet ook niet met me EA account?
     
  20. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Martinibaby, dankjewel voor het antwoorden van mijn vragen (in thread deel 3 ) :) Stukje duidelijker weer, vooral dat de squadleader je wapen bepaalt... Serieus, hadden ze niet even een boekje of betere online manual bij het spel kunnen doen?
    En dus niet terug kunnen gaan naar het menu tussen de potjes door is een BF-ding? Suf zeg...
    Leuk spel hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het had wel iets gebruikersvriendelijker mogen zijn, zeker na zo'n giga media-offensief waarbij heel veel mensen nu pas in zullen stappen in deze serie. Die voelen zich volgens mij net zo verloren als ik, hahaha!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina