Gamertag: heuft heb geen ervaring in BF (alleen Beta).maar ik ga er vanuit dat er genoeg mensen zijn die beginners een kans geven (we waren ten slot allemaal ooit beginners)
Ik mis in het rijtje Phalanx en Striker! 2 hardcore veteranen! Je gaat me toch niet vertellen dat jullie bf3 laten liggen hè?
Hehe nou je hebt ons vanavond weer op de battlefield gezien toch maar dat ik me er niet tussen zet, is met een reden Cya on the battlefield! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Wil eigenlijk even de hele lijst toevoegen. Is er een manier om dit vanaf een PC te doen of moet dit via de Xbox?
Voeg mij ook maar toe, heb een hekel aan het spelen met randoms, zeker in een game als BF3. Lord Ravage NL
je kan inloggen op www.xbox.com en dan bij friends vrienden toevoegen..stuk makkelijker dan via de xbox
Aha! De lijst staat in mn friendlist. Met wat voor een headset spelen jullie eigenlijk? Ik heb nog steeds zo'n crappy ding liggen die je met een draadje aan je controller vastmaakt, maar hoe is de kwaliteit van die mic?
Mijmag je ook wel op de lijst zetten. De Neus NL Ben niet zo ervaren meer, lange tijd niet meer aan het knallen geweest op de xbox.
Ik zag het onderwerp en heb me gelijk maar op het forum geregistreerd. Voeg mij maar toe: layzboy22 want ben het zat om bij vervelende schreeuwende ventjes ingedeeld te worden. En fijn gewoon Nederlands praten. Als het goed is ligt hij straks op me deurmat dus kunnen we helemaal los gaan. Groeten.
Add me up: MisterShakerNL Zeker als je in een goed georganiseerde squad zit met goede verdeling van rollen kan het allemaal zoveel beter werken. Heb ook een haat aan random squads.