im in!!!!! gamertag is Donfatos Ik ben vanavond tegen 22.30 online!!!! edit: ik speel dus met liverpool???
Ik vond jou sterker. Alleen had indd 2 ballen op de paal en suarez die met geplaatst schot mist voor de keeper. Jammer. Volgende wedstrijd beter Daz succes verder!!!
Ik kan vanaf nu tot ......??? ook wel een pot spelen? Dus mensen van poule A, voeg me toe als je wilt spelen vanmiddag!
ik wel? kan je alleen niet toevoegen als vriend want je lijst is vol ofzo!!! Voeg mij anders ff toe Donfatos is mn gamertag
Heb net even iedereen uit Poule A toegevoegd, ik kan misschien vanavond spelen. En anders morgenmiddag/avond wel!
Kutzooi, 1-1 tegen donfatos gespeeld, echt laten liggen weer. Hard overwicht, maar 1 schot op goal gaat er natuurlijk weer in bij mij . Zelf kansen laten liggen. Ach, frustrerend hoe ik steeds gelijkspeel in zulke wedstrijden. Manchester City 1 - 1 Liverpool
Ik mag indd niet klagen met het gelijkspel. Kansen waren zeker voor jou!!! Maar wat is liverpool eigenlijk een matig team, iig om fifa mee te spelen. Speelde er nooit mee, maar nu uit nood wel Maar ze missen, op suarez na, echt kwaliteit voor in, en snelheid achterin.
Sorry dat ik niet reageerde, maar nee. Ben de hele tijd bezig met huiswerk. Misschien vanavond en anders morgen wel!