[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nu spelen zonder patch; is het schieten nu ook weer ''normaal'' ? Ik speel nu nog met patch, maar het schieten in de demo was gewoon veel beter.. vind het nu veel te random, zowel de schiet richting, als de snelheid.. het lijkt soms wel een ballon..
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn inziens wel. Heb nu al een paar keer lekker hard met Theo Janssen in een hoek kunnen schieten van buiten de 16m. Iets wat me met de patch niet lukte omdat de balletjes zo zacht lijken.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verwijder je de patch voor PES 12 eigenlijk?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Met 'clear cache'.
    Ga naar het Dashboard, tabblad settings en dan system-->Memory-->druk op Y en doe clear cache.
    Dan ben je trouwens ook wel patches van andere spellen kwijt, dus die patches moet je dan opnieuw installeren ( gebeurt vanzelf als je het betreffende spel start ) .
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  5. Mathijsie

    Mathijsie Guest

    Ligt het aan mij of is de gameplay beter offline dan online?
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    kun je op de ps3 ook de patch verwijderen?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is een feit. Het is online volgens veel mensen veel te snel.


    Weet ik niet, misschien weten ze het op een typische Playstation-site ;)
    Of google naar "uninstall game on PS3" of zoiets...
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    YES vanavond eindelijk spelen.
     
  9. Mathijsie

    Mathijsie Guest

    Is er ook een option file van alle afrikaanse landen?
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, ben tijd niet online geweest en het zal hier ongetwijfeld al gedeeld zijn, maar ik zag het zo snel niet op de voorgaande pagina's: is de sprintbug in offline mode al verholpen via een update?

    #durfttevragen
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet. Er komt in november een patch die de sprintbug moet verhelpen. :b:
     
  12. D'n_Ingel

    D'n_Ingel Regular Gamer

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het je om het online te krijgen? anders wil ik wel weer een poging wagen, maar iig _O_ _O_ _O_ TOP werk!!!
     
  13. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci kerel.

    Ik ontloop de runbug door met de 2e controller op te starten (tip Hanterp), maar dat heeft weer het gevolg dat de game mijn aangemaakte profiel niet herkend en ik daardoor niks kan saven...

    Al met al kut, en hoewel die update laat komt en uberhaubt niet nodig had mogen zijn, toch blij om te lezen dat deze komt.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik met je eens. Dat zo'n bug in het spel komt is nog tot daar aan toe, maar Konami is er al op gewezen bij het spelen van de demo dus ze hebben er al enige tijd kennis van genomen. Om dan met een patch pas in november te komen is eigenlijk te gek voor woorden.

    Zonder die eerste patch speelt het trouwens echt een stuk lekkerder, voelt minder scripted, schoten zijn beter en passing.
     
  15. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar is onze held! Prima pm nog even je gegevens stuur ik de usb weer naar jou toe! :) kun jij het fixen!
     
  16. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik irriteer me eraan dat het lijkt alsof ik minivoetbal speel op een groot veld.Vanaf ik balbezit heb staan ze met zen allen te wachten op hun grote rechthoek. Om dan iets te forceren moet je blijven tikken rond de rechthoek tot je kan schieten.Alleen barca is in rael life in staat om dit te doen en balbezit te houden. Hier ben je verplicht om dat altijd te doen gelijk met welk team.Iemand alleen voor de keeper zetten lukt me maar dan alleen als bv men assist gegeven word aan de halve cirkel en men spits bv op het pinalty punt staat. Dan geef ik ik klein doorsteekpasje en direct schieten is de boodschap want anders is de keeper daar al. Ik heb nu in al die wedstrijden die ik gespeeld heb nog nooit eens met een speler ven buiten de rechthoek kunnen vertrekken om alleen op doel te gaan en eens rustig een hoek te kiezen of de keeper te omspelen. Ze geven gewoon niks van ruimte weg in hun rug. In de demo lukte het wel af en toe eens. Zoals het hoort vind ik,af en toe eens de vrije baan hebben. Nu heb ik verschillende wedstrijden gespeeld met man utd tegen blackburn rovers en wat zitten klooien met de opstelling van de tegenstander. Het was al beter als ik hun defensieve linie deed opschuiven,ze meer druk liet zetten en minder compact deed verdedigen. Toen kwam er meer ruimte en was het al meer zoals in de demo. Als het echt moet verander ik alle ploegen om toch een beetje meer open wedstrijden te hebben.

    Of is alles wat ik hier vertel alleen te wijten aan mijn spelstijl? Komen jullie af en toe alleen voor de keeper(helemaal vrijgespeeld bedoel ik dan en niet dat de doorsteekpas vanuit de rechthoek gegeven word)? Als jullie tips hebben zeg maar, ik leer graag bij. Ik lees zo vaak dat je moet blijven tikken maar dat doe ik ook,het is gewoon iets te overdreven naar mijn mening.Je kan dit doen maaar dan sta je weer met zen allen te tikken rond de grote rechthoek
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  17. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je met patch of zonder? Zonder patch heb ik daar veel minder last en speelt het zoals in de demo. Ik baal er alleen wel echt van dat ML veel minder lekker speelt als exhibition, alsof die patch deinstalleren niet werkt voor ML ofzo.. Ben ook al een stuk of 5 keer begonnen met ML maar telkens na een aantal wedstrijden weer gestopt. Iemand die weet of hier meer klachten over zijn of dat konami hier wat aan gaat doen? Had juist zin in ML met Ajax met die Jupiler League OF.
     
  18. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt vermoedelijk niet aan je speelstijl, ik heb er zelf ook last van en erger me er ook groen en geel aan. Het blijkt dat het door de patch komt, die direct met de release is uitgebracht. Daarmee heeft Konami 'zogenaamd' het keepersprobleem willen verhelpen, maar dat is op een erg omslachtige manier gebeurd.|:- Ze hebben de keeper niet beter gemaakt, maar het schijnt dat ze de schoten zachter hebben gemaakt en de ploegen meer verdedigend te laten spelen.

    Ik ben zelf ook iemand die graag zijn aanvallen verzorgd van achteruit opzet, het nadeel hiervan is momenteel dat tegen die tijd je vooraan bent, de tegenstander weer met 10 man voor de pot ligt. Je moet dan inderdaad erg veel rond tikken, in de hoop ruimte te vinden en/of een speler te vinden die een beetje ruimte heeft om te kunnen schieten. Valt soms erg tegen, de verdediging van de tegenstander hoeft er vaak niet eens voor te zorgen dat jouw spelers goed gedekt worden, ze gaan uit zichzelf vaak al in de dekking staan.:'-(

    Ik speel het zelf op de PS3 en ga maar eens kijken hoe en waar ik die patch kan verwijderen. Dan maar een slechtere keeper, want dit is helemaal waardeloos. Hoop dat Konami dit probleem snel oplost, maar aangezien de z.g. runbug pas in november wordt gepatched, heb ik daar een zwaar hoofd in. Ik merk voor mezelf ook dat ik veel minder plezier beleef aan PES 2012 dan aan 2011, ondanks dat die verre van vloeiend speelde. Normaal heb ik er na bijna 2 weken al ruim anderhalf ML seizoenen opzitten, ben nu nog amper halverwege de eerste.:)
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    @tuur welke site heb je nou gebruikt om de stats van spelers te bekijken
     
  20. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Elfvoetbal en FM 2011
     

Deel Deze Pagina