Ombouwen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juuust, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juuust

Juuust Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude xbox 360 zonder harde schijf, ik heb heb net battlefield 3 gekocht waar je een harde schijf voor nodig hebt. Zou je een harde schijf kunnen kopen daarvoor die je kan inbouwen en zo ja zou je dat zelf kunnen doen of door een of andere winkel???

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan het beste een officiƫle 2e hands 20GB HDD kopen, hier komt ie af en toe wel eens langs.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En je kan beter andere topictitels kiezen. Zodat mensen niet zonder je topic te lezen op de report knop drukken :+

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb ik al-lang gedaan, weet je waarom omdat deze member blijkbaar een beetje hardleers is en niet leest.

KLIK

Goiz geeft hier al aan dat hij deze vragen beter in de Algemene Hardware Thread kan stellen.

Vervelend als mensen een post niet lezen.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad.

Bijna net zo vervelend als mensen die ons werk overnemen in de threads.

@TS: Harde schijven van 20gig kosten haast niets meer, hetzelfde geldt voor die van 60, alleen zijn ze wat lastiger te vinden. Zelf een harde schijf inbouwen wordt hier niet besproken omdat er wat zaken mee samengaan die tegen de [faq]faq[/faq] in gaan.

Dit alles neemt niet weg dat je al eerder is verzocht om de algemene threads te gebruiken en dat zelfde verzoek plaats ik hier nu weer, dus probeer in het vervolg om niet gelijk een nieuwe thread te starten maar eerst even [search]de zoekfunctie[/search] te raadplegen.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina