[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Had eindelijk vandaag echt de tijd om met de game te starten. Eerste eindbaas verslagen. 1 keer doodgegaan door ergens vanaf te pleuren. Verder vrij makkelijk nog allemaal :p Gewoon goed opletten en rustig je tactieken blijven toepassen. Speel btw als Knight.

    Edit: Pfff dat tweede stuk op die brug met die draak 8) Deze game maakt dingen in me los die ik niet had verwacht (eigenlijk wel natuurlijk :p ) Adembenemende sfeer en hoog verslavende gameplay zeg. Heerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  2. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof niet dat je maar 1 keer dood bent gegaan!
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Hehe, geloof wat je wilt geloven ;) Heb redelijk veel videoreviews gezien en een deel van de walktrough van Dark Souls. Leert je al erg veel over welke tactieken werken en welke niet. 1-2 is een stuk lastiger btw 8) Die fucking draak echt... Ook een paar keer geveld door een zootje honden. Wat een fenomenaal spel is dit zeg. Hoe vaak ik ook dood ga, het maakt me echt niet uit. De learningcurve is stijl maar eerlijk. Kan niet wachten om er vanavond verder mee te gaan.
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is volgens jou de eerste hoofdbaas? ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zijn er nog mensen online?
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    @ Lukky NL: Die Phalanx dude. Ik weet dat je de 'eerste' baas kunt verslaan, maar dat is mij niet eens een klein beetje gelukt :p

    @ Kevf: Ik zie op sommige plekke berichten en kan ze zelf ook achterlaten, waarna er op gereageerd wordt, dus ik neem aan van wel.

    #%#%$&*^##%$ Flamelurker is echt de grootste bitch die ik tot nog toe ben tegengekomen 8) Begin nu aan mijn 8ste try... Ik ben blij als ik hem achter de rug heb.

    Edit: Hart zit in mijn keel, broek vol met stront en ik heb een glimlach van oor tot oor. Rara wie ben ik? Een dude die Flamelurker dood heeft gekregen \o/
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooooooh die is easy inderdaad ;)
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Iemand tips hoe die vreselijk irritante vliegende manta's te vermoorden? Zit nu in 4.2 en word echt gillend gek van die beesten daar. In 4.1 waren ze vrij eenvoudig te killen aangezien ze niet heel ver van je af vlogen, maar in 4.2 heb ik soms echt 30 pijlen per beest nodig 8) Wel echt een awesome farming spot in het begin van 4.2. Gewoon met pijl en boog die reaper killen en je hebt per keer 4600 souls.

    Mijn luck staat trouwens nog op 0 en heb hier tot nog toe nooit problemen mee gehad, maar nu wil ik mijn "sticky compound longbow" verder upgraden en heb hiervoor shard of spiderstones nodig. Las dat die te halen zijn in 2.1 en 2.2, maar ik ben wel 20 keer daar bruine mannetjes wezen slopen en ze droppen gewoon helemaal niks, nada, noppes :mad: Kwestie van luck verder omhoog krikken of is er een betere manier?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik heb hem toch maar weer eens aangezet. Ligt het aan mij of is de Royal wel heel erg overpowered in het begin met die Harry Potter attack? 8)
    Wel nice, nu eindelijk de eerste shortcut en de Cling Ring gevonden. Cling Ring lijkt me toch een item die je je hele playthrough blijft houden?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup, die heb ik nooit meer afgedaan
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    same here :)

    ach en overpowered, ik had nog moeite zat met een Royal en was nog steeds trots toen ik hem had uitgespeeld :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Ik heb het nu ook over het begin, he. In het begin kun je bijna al die mannetjes met 1/2 soul arrows snipen. 8)

    De Phalanx was niet moeilijk, maar wel irritant. Ik heb eerst al die blobs gekilled voordat ik aan hem kon beginnen. :+
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Binnenkort een PS3 halen en deze game spelen :D

    Is deze makkelijker of moeilijker dan Dark Souls?
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Ik vond Demon's Souls persoonlijk moeilijker. Al ontloopt het mekaar niet veel ;)
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Wauw New Game+ is best wel tough in Demon's Souls zeg.. Doe zelf genoeg damage maar zijn genoeg enemies (red eyed knights) die me one shotten 8) Wel lekker uitdagend.
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zaterdag een PS3 gekocht en morgen deze game ophalen :cool:
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Moet nu om de Northern Regalia te kunnen craften in new game+ Flamelurker nogmaals verslaan 8) Wat een geniaal frustrerende baas is dat toch zeg _O_ Pure hel maar daarom oh zo leuk!
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zometeen beginnen met de game. Iemand nog tips? :)
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    Je schild omhoog houden :+

    Je hebt Dark Souls al gespeeld toch? Lijken erg veel op elkaar. Verder heb je buiten de Nexus vijf "werelden" waartussen je kan warpen die bestaan uit verschillende delen met steeds een eindbaas. Dus is een beetje voelen welke je wel of niet aan kan ;)
     

Deel Deze Pagina