Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik vind het jammer dat Microsoft die buttons onderaan (terug, home, bing search) zo belangrijk vind, als deze er niet opgezeten had dan was het nog mooier geweest.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb vandaag een HTC Titan besteld. Ben benieuwd!
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Tss, mazzelpik. :p
    Komen er nog veel toestellen van 200-300 euro uit?
    Zit nu te twijfelen tussen de LG Optimus 7 en de Nokia Lumia 710.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja er komen er heel veel aan WP7 (of eigenlijk 7.5) komt in verschillende classes leverbaar low-mid-high oftewel Mango(toestellen van nu!), Appollo (high end) en Tango als ik het goed heb, Tango is de goedkopere versie dus low specs maar wel Mango 7.5 erop en rond de 200/300 euro.
     
  5. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    als eventjes door spaart kan je de htc radar (Grey) ik heb hem nu al 2 weken ongeveer en bevalt me echt prima.

    voor ongeveer 319-320 plus verzendkosten kan je er 1 halen bij belsimpel.

    http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Radar
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Kan ook, maar dan zou ik eerder voor de LG Optimus 7/Lumia 710 gaan omdat die toch iets beter zijn, en ik ga toch pas in Januari/Februari een nieuwe telefoon halen dus ik heb nog even.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Optimus 7 is niet beter hoor. Dat is nog een phone van vorig jaar en heeft dus nog een oudere generatie chipset wat hem trager maakt dan de Radar ondanks dat ze op dezelfde snelheid lopen. De GPU is nog een groter verschil.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    True, maar ik vind de LG er toch wat steviger uit zien en hij heeft 16GB NAND opslag geheugen en DLNA.
    Ik doe er waarschijnlijk toch maar een jaar mee, en hij is ook nog eens 100 euro goedkoper.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    In mei loopt me abbonement af. In maart kan ik dus een nieuwe halen. Wil graag wat anders dan de meerderheid heeft dus zo'n windows phone trekt me wel. Zo'n radar is ook betaalbaar om maar voor 1 jaartje te nemen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat is nou het beste Win7 toestel wat er te krijgen is? Volgens Mattiej was de HTC Titan wel een goede optie, zijn er nog andere aanraders?

    edit:// ik moet dus een Apollo toestel hebben?
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    HTC Titan of Nokia Lumia 800(komt in nov.) .
    Als je even een paar maand wacht zullen er wel al betere zijn, er worden nog wat verwacht.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat doe ik al vanaf de aankondiging van eerste WP7 telefoon in Nederland, maar zo blijf je uitstellen.. Ik ga iig voor de Lumia 800 nu!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En als je dan gewacht hebt tot die nieuwe toestellen, worden er weer andere, nieuwere aangekondigd. Ik ben het beu om te wachten, daarom nu de HTC Titan. :)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Anders blijf je wachten ;).

    Dan ziet elk nieuw model er toch weer beter uit.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als je high end wil wel, maar dan kan je dus nog tot half 2012 wachten dan komen de Appollo toestellen pas (dual core/1280x800reso etc etc). Net wat je wil, ik zou zelf gewoon eerst een Mango toestel (2010/2011) nemen daarna kan je altijd nog upgraden naar een Apollo toestel.
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nokia Lumia 800 besteld. :D
    Eindelijk man, kan niet wachten. Bij KPN 1 jarig personal sim abo. Eerste drie maanden 50% korting, dus abo van eigenlijk 77,50 zodat toestel gratis wordt. Na drie maanden mag abo worden aangepast dus zet ik 'm terug naar 35. :9

    Edit: Qua hardware is ie trouwens best een stukje minder dan de andere toppers. Kleiner scherm, geen frontfacing camera en ook geen gyroscoop, maar maakt qua software toch wel wat goed met Nokia Drive, Maps, Music en:
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lenovo S2.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Slick!

    De officiele Facebook app is vandaag geupdate naar v2.2 (bron: wpcentral en mijn eigen telefoon ^^), met fast app switching nu en hij ziet er iets strakker uit lijkt het. Ook kan je nu aparte delen van fb (denk aan inbox, events news feed) direct pinnen. Voor mij is het nog niet genoeg om Facebook weer op m'n start screen te zetten, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting. Ik gebruik nu eigenlijk gewoon People voor de news feed, en Calendar voor events. (<3 Mango)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Same here, sinds Mango open ik geen enkele social app meer, de People Hub geeft al voldoende info. :cool: Mango idd <3
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vodafone heeft geen idee wanneer de HTC Radar binnenkomt :emo:

    fijn, zit ik zonder mobiel. Iemand enig idee waar ik een leuk abonnement kan scoren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina