Ik irriteer me eraan dat het lijkt alsof ik minivoetbal speel op een groot veld.Vanaf ik balbezit heb staan ze met zen allen te wachten op hun grote rechthoek. Om dan iets te forceren moet je blijven tikken rond de rechthoek tot je kan schieten.Alleen barca is in rael life in staat om dit te doen en balbezit te houden. Hier ben je verplicht om dat altijd te doen gelijk met welk team.Iemand alleen voor de keeper zetten lukt me maar dan alleen als bv men assist gegeven word aan de halve cirkel en men spits bv op het pinalty punt staat. Dan geef ik ik klein doorsteekpasje en direct schieten is de boodschap want anders is de keeper daar al. Ik heb nu in al die wedstrijden die ik gespeeld heb nog nooit eens met een speler ven buiten de rechthoek kunnen vertrekken om alleen op doel te gaan en eens rustig een hoek te kiezen of de keeper te omspelen. Ze geven gewoon niks van ruimte weg in hun rug. In de demo lukte het wel af en toe eens. Zoals het hoort vind ik,af en toe eens de vrije baan hebben. Nu heb ik verschillende wedstrijden gespeeld met man utd tegen blackburn rovers en wat zitten klooien met de opstelling van de tegenstander. Het was al beter als ik hun defensieve linie deed opschuiven,ze meer druk liet zetten en minder compact deed verdedigen. Toen kwam er meer ruimte en was het al meer zoals in de demo. Als het echt moet verander ik alle ploegen om toch een beetje meer open wedstrijden te hebben.
Of is alles wat ik hier vertel alleen te wijten aan mijn spelstijl? Komen jullie af en toe alleen voor de keeper(helemaal vrijgespeeld bedoel ik dan en niet dat de doorsteekpas vanuit de rechthoek gegeven word)? Als jullie tips hebben zeg maar, ik leer graag bij. Ik lees zo vaak dat je moet blijven tikken maar dat doe ik ook,het is gewoon iets te overdreven naar mijn mening.Je kan dit doen maaar dan sta je weer met zen allen te tikken rond de grote rechthoek
Laatst bewerkt: 27 okt 2011