Een soortgelijke bug heb ik volgens mij wel gehad op Public Horde. We spawnden toen weer allemaal normaal na 2 of 3 waves erna ofzo, paar gefailed en uiteindelijk gehaald. Maar dat was wel iets anders dan wat jij hier beschrijft volgens mij.
Die Sawed-Off mag van mij wel gelocked worden na een bepaald level ofzo, dat wapen is veel te goed voor de moeite die je er mee moet doen. Gewoon een beetje verstand hebben van hoe Gears speelt en je kunt er makkelijk mee domineren, zonder echt veel moeite te doen.
En nee, ik ga er niet constant door dood maar telkens als ik dat wapen gebruik krijg ik gewoon zoveel kills zonder enige moeite te doen, vind dat dus echt niet bij Gears passen... (tenzij het een power weapon is natuurlijk)
Wat gaan jullie trouwens het eerste doen als de eerste DLC te downloaden is? Ik ga denk ik meteen Blood Drive even bekijken, die Horde fortifications boeien me niet zoveel al lijkt die 'panic button' mij wel leuk (al maakt het het misschien wel erg makkelijk, wat ik zag van de previews)
Deze character en weapon skins interesseren me ook niet echt zo, maar meer maps word ik wel blij van. En die dag verschijnt er ook meer nieuws over de multiplayer DLC, hopelijk stellen ze niet teleur.
Laatst bewerkt: 28 okt 2011