Hebben jullie ook dat MyForza steeds een andere taal is? Halfuurtje geleden was het Italiaans, nu is het Frans . Heb weer Gold dus morgen flink wat foto's posten die ik in mijn Silver periode heb geschoten .
vind het ook kanp, ik ben meer van de zwarte verf zwarte velgen en kanlluh met die HAP! oh en die Golf R is echt een heule strakke bak.
Ik heb een grote foto gemaakt (8.nogwat mp) in forza. Die heb ik upgeload naar fm.net maar ik zie hem niet staan terwijl ik al 2 gewone foto's heb upgeload
Je moet eerst op "view all" klikken onder je fotos, en dan komt er rechts een stukje te staan over videos en bigpictures, met daaronder een download knop voor je video/bigpicture
ow wacht ik zie het al, ik wist niet dat je ook moest inloggen. Ik dacht dat je alleen je gamertag in hoefde te vullen
Ik vind bij die auto die voorkant echt mooi. Ik vind alleen de achter lampen wat minder. Vindt ze om een of andere reden niet helemaal bij de rest van de auto passen.
Ik ga morgen weer wat plaatjes schieten denk ik! Nu denk ik met de Ferrari 599 (GTO) tenzij iemand ene betere suggestie heeft @ Averagegamer Voor m'n gevoel mag je soms iets minder brightness en iets meer exposure gebruiken (weet even niet de FM4-nederlandse vertalingen). Verder vind ik vooral die derde Nissan foto goed geslaagd, met die bergen op de achtergrond
wat vind je saai dan? ik heb gelet op auto, kleur, styling, actie, beweging, drift etc. Ze zijn wel een stuk fletser dan op de xbox. zal voortaan foto's wat extra oppeppen, ook al ziet het er op de xbox dan te overdreven uit.
Bijvoorbeeld de 3e is wel tof, maar eigenlijk vind ik ze ook wat saai. Ligt denk ik voornamelijk aan de plek van je foto's, met zo'n breed saai stuk asfalt en misschien ook wel de hoek van waaruit de foto's zijn genomen.
Ok Ik heb al weer 9 nieuwe foto's gemaakt, ik denk dat ze beter zijn, maar de servers liggen eruit, kga zo maar s slapen en dan kan ik ze mss morgen uploaden Moet ook nog foto's maken van mn favoriete getunede en geupgrade E30 M3 (E92 M3 motor, S700, rijdt heerlijk).