[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Graphics zijn soms echt tergend online. Vooral als iemand met een flashlight in je gezicht schijnt zo blokkerig lijkt wel doom 2 op de pc van vroeger! Ook lijken de texatures niet goed te laden. Duurt soms 2 tellen voor iets mooi wordt! Mja.....

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wat de shit....en de hele tijd geprobeerd in een server te komen? Zo ja...you are a patient man, ik zou dat allang opgegeven hebben, en naar een andere game gegaan zijn.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Of gewoon even singleplayer doen ofzo. :+
    Ik ben nu ook bezig met SP op Hard, morgen even finishen + alle SP achievements halen zodat ik die disc in ieder geval niet meer hoef aan te raken. :9

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind hem echt geweldig _O_ . Heb zelf nooit BF BC gespeeld, maar dit is wel een enorme verademing na COD.

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er een mogelijkheid om het vliegen te oefenen? zelf een servertje opzetten kan helaas niet. maar om nou steeds te moeten vechten om een jet of chopper om vervolgens 3 teamkills te maken als het vliegen niet lukt is niet echt ideaal. wil eerst eens flink oefenen

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Iedereen heeft het over een SP missie waar je in een jet zit, probeer die eens uit ;)

7. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet te veel spoilen maar,
    Je vliegt niet zelf in die missie, je mag wel mikken, schieten, bommen droppen en targets markeren

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Kijk, dat wist ik niet :+

Excuses :)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol: Ja, dat heb ik dus ook. Als je dan echter wat langer wacht is het ineens wel mooi.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alles op de HDD stan of gebruik je een USB stick o.i.d? ik heb nog niet echt texture pop-in gezien in de MP.

Alleen op objecten in de verte waar je naar toe rijd/loopt

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    HD-texture pack installeren en de game op je hdd zetten is een must.

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben toch wel een behoorlijke battlefield veteraan maar ik loop in deze game al tegen een hoop problemen aan.

- Brakke verbinding (nooit problemen mee gehad maar ik moet toch die NAT maar een keer open gaan gooien)
    - Schitterende effecten maar in sommige maps zie je geen reet omdat je constant in lampen of de zon zit te kijken.
    - Verblindende flashlights en lasers, zwaar irritant.
    - De pace is sneller en dat past niet echt bij de schaal vind ik.
    - In deze game ben je echt zwaar de pineut als je zonder scope moet spelen. Ik word constant van ver afgeknald

Kortom het zal nog wel even duren voordat ik me niet meer hoef te schamen voor mijn KD ratio. Ik had echter ook het idee dat ik veel duels verloor door lag.

13. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Guillotine missie is echt !@$#%@. 2-3 schoten op Hard en je bent dood.

14. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja natuurlijk al gedaan, maar daarom vind ik het vreemd dat het er soms heel mooi en soms gewoon niet uit zag. Zo was die flashlight in de beta erg mooi en nu heel pixelachtig als je hem in je face krijgt! Erg blokkerig zoals vijanden in doom 2 zeg maar.

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    gisteren ook de hele avond geprobeerd om de MP te doen maar er waren maar 2 servers beschikbaar :mad:

dus de SP maar gedaan maar volgens mij ging er iets niet goed
    in dat tank level :

op een gegeven moment moet je vanuit de lucht iets doen
    en het enige wat ik kan doen is inzoomen en elke keer hoor je
    iemand zeggen dat de tanks moeten rijden ofzo maar er gebeurt
    helemaal niets :confused: wat moet ik doen ?

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar hoe is de game? Bevalt hij goed? Maakt hij de verwachtingen waar? Ik twijfel namelijk nog om de game te kopen. Overtuig me :D.

17. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er voor een AAA titel toch nog aardig wat slordigheidjes inzitten. 1-2 updates en game is 9-9,5 :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kwam in het begin niet door dat stuk heen. Echt te vervelend 8)

Ik snap ook echt geen klap van het verhaal. Ik volg elke cutscene maar ben helemaal de draad kwijt.

Iemand tot Night Shift een korte toelichting?

19. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben vooralsnog teleurgesteld, maar dat komt vooral door de pixelachtige flashlight en de online texitures die er te lang over doen om te laden. Het ziet er soms heel goed uit en soms ook tergend slecht en daar irriteer ik me enorm aan! Die flashlight zag er in de beta goed uit dus waarom kan dat nu niet! Als je hem zelf gebruikt is het mooi, maar als iemand anders in je gezicht schijnt is het een groot pixelfest! Misschien dat het aan de server lag maar anders ga ik dit spel niet zoveel spelen als BC2! Je kunt ook echt merken dat de xbox deze game bijna niet trekt. BC2 liep dan ook vele male soepeler maar was wel minder gedetaileerd. De gameplay is wel leuk als je tenminste je scope heb vrij gespeeld, maar man man man wat irriteer ik me aan de texiture pop-ups online!

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb totaal geen last van pixels bij een flashlight in m'n gezicht. Draai wel de PS3 versie, maar dat zou toch gelijk moeten staan aan de Xbox versie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina