[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee eerste paar dagen was er een bug dat hij soms normale matches als event matches zag. Was snel gefixt

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik moet nog ook nog een deel van Act 1 en 2 op insane met 4 spelers :)

3. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je ook ergens zien welke chapters je nog in Arcade moet halen? Ik ging namelijk voor de achievements van de game in 4 player co-op uitspelen. Meestal deed ik dat wel in Arcade maar als ik daar geen goede games kon vinden keek ik in Standard Campaign. Weet dus niet welke ik nog in Arcade moet...

EDIT: Ik wil die laugh-track!

EDIT 2: Ik heb het al gevonden!

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan idd met een ander profiel wel gewoon spelen, maar op het moment dat ik zelf inlog dan blijft hij weer hangen.

Alleen bij de link die je stuurde, staat niet bij dat wanneer je het spel opstart het krijgt, dat heb ik wel. :)

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Da's flink balen. :mad:
    Hopelijk fixt de volgende update zowel het probleem als dat het alle 'frozen ones' restored... Je kunt die update waarschijnlijk volgende week dinsdag wel verwachten.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien even al je updates verwijderen en daarna weer downloaden. Wellicht helpt dat.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, net weer ff met sawn off gespeeld. Ik ben echt elke keer meer van mening dat dit wapen gewoon afgeschaft moet worden. :+ Ik had 2 potjes gespeeld, en ik had bij beide iets van 15 kills en 1 death. :9 Dat wapen is gewoon zo ziekelijk goed. Dit hoort niet in je standaard wapen arsenaal te zitten...

Dat, samen met het feit dat je kills altijd worden gestolen zijn de enige echte minpunten aan Gears 3 multiplayer. En ik ben nog steeds van mening dat die sawn off gewoon een fout was om erin te stoppen.

Ik heb nu trouwens de hele tijd een bug bij hordes! Ik zit altijd splitscreen met een maat hordes te doen, maar elke keer als we dood gaan wordt er maar één van ons gerespawned en de andere blijft dood. Is hier een oplossing voor? En hebben meerdere dit?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Neuh, ik vind de sawed off nu wel ok. Liever niet gezien, maar gotta learn to deal with it.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach ja, Gears 3 is gewoon gebalanceerd zoals het is. Ik heb met geen 1 wapen echt een probleem..

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De sawed off is opzicht prima, maar dit soort dingen gebeuren te vaak.

Dat is best makkelijk te voorkomen, alleen doen ze het niet. Epic weet toch alles beter, dus het blijft gewoon zoals het is.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat lijkt me echt een connection issue

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Joh werkelijk? 8) Dat maakt het niet minder ergerlijk. Ze hebben dedicated servers en dit gebeurt bij mensen met een prima verbinding.

De sawed off heeft zo'n groot bereik en heeft zo weinig precisie nodig. Dit wapen heeft zoveel speling. Ze zouden het standpunt van het slachtoffer moeten gebruiken in plaats van het standpunt van de schutter.

Wat ik bedoel is, dat als jij, op jouw scherm, ziet dat je buiten bereik bent, je niet geraakt wordt. Punt. Probleem opgelost. Als dat betekent dat een noob die denkt dat hij raak schiet geen kill krijgt, dan is dat in mijn ogen prima, omdat de sawed off al zo sterk is.

Als het een powerweapon was had niemand hem te zwak gevonden en dat zegt genoeg. Geef het wapen maar een flink nadeel, want een lange reload tijd is in een spel zoals gears amper een nadeel te noemen.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gebalanceerd?! Voor dat wapen heb je gewoon 0 skills nodig. Het is ook gewoon kut als je denk: oh yeah, een gnasher duel! Dat je dan vervolgens zo'n sawn off tegen je porem krijgt. :+

En het toppunt van ergerlijkheid: Iemand die met de sawn off je kill steelt! :emo:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wapens maken me niet zoveel uit, vind veel mensen voornamelijk irritant in de MP. Zat gister een stukje king of the hill te spelen en in het 1e potje zat er 1 alleen maar in het Frans te schreeuwen (ffs, praat engels als je met allemaal verschillende landen in een pot zit) en in het 2e potje zaten mensen alleen maar te schelden over het kill stealen en het niet overeind helpen van elkaar. 8)

Ben daarna gelijk weer opgetieft uit versus en ben eerst Horde gaan doen en daarna Beast die ik met een groepje in 1 x helemaal haalde op insane, dus we kunnen er in elk geval weer een lintje bijschrijven \o/ hehe

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Een soortgelijke bug heb ik volgens mij wel gehad op Public Horde. We spawnden toen weer allemaal normaal na 2 of 3 waves erna ofzo, paar gefailed en uiteindelijk gehaald. Maar dat was wel iets anders dan wat jij hier beschrijft volgens mij.

Die Sawed-Off mag van mij wel gelocked worden na een bepaald level ofzo, dat wapen is veel te goed voor de moeite die je er mee moet doen. Gewoon een beetje verstand hebben van hoe Gears speelt en je kunt er makkelijk mee domineren, zonder echt veel moeite te doen.

En nee, ik ga er niet constant door dood maar telkens als ik dat wapen gebruik krijg ik gewoon zoveel kills zonder enige moeite te doen, vind dat dus echt niet bij Gears passen... (tenzij het een power weapon is natuurlijk)

Wat gaan jullie trouwens het eerste doen als de eerste DLC te downloaden is? Ik ga denk ik meteen Blood Drive even bekijken, die Horde fortifications boeien me niet zoveel al lijkt die 'panic button' mij wel leuk (al maakt het het misschien wel erg makkelijk, wat ik zag van de previews)

Deze character en weapon skins interesseren me ook niet echt zo, maar meer maps word ik wel blij van. En die dag verschijnt er ook meer nieuws over de multiplayer DLC, hopelijk stellen ze niet teleur.

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de multiplayer wel vet, ook al heb ik hem maar 1 of 2 keer gespeeld. Ga er zeker nog mee verder. In horde merk ik trouwens weinig van dat die shotgun overpowered is. Of ligt dat aan mij en schiet ik gewoon scheef :D.

17. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    In Horde mode kan je gewoon een Boomer of Mauler 1shotten met de SOS, maar de trage reload maakt het wel heel gevaarlijk op de latere waves

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Serieus :D. Dat wist ik niet, toch maar eens beter leren mikken dan ;)

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    met de SoS hoef je niet te mikken :+

Btw vanaf volgende week maandag een Halloween event :thumbs:!

20. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel in melee range zijn :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina