Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het al vreemd dat er hier nog niks over stond..

Maar mooie pack :D Aventador en 2012 Charger SRT-8.. yay.

2. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nice pack met Lamborghini Aventador, Ferrari 458 GT klasse

Ik las net ff de comments door er stond bij dat EA aan het eind van dit jaar de exclusiviteit met Porsche kwijt is .. als dat waar is ....._O_

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een zeer diepgaand interview met The Stig, beter dan dit kan het niet tenzij je Yorinde Mol voor hem zet! :9

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hopelijk komt er nog een track bij of een trackpack. Want op de overzichtkaart van fm.net staan nog 6 vakjes open.....

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    2012 Lamborghini Aventador LP700-4: The newest Bull in the Lamborghini stable has arrived: fans can take it for a spin in “Forza Motorsport 4”and experience what it’s like to whip past rivals at 200 miles per hour.
    2012 Aston Martin Virage: Aston Martin’s newest coupe features a barking V12 that balances a perfect ratio of horsepower to torque to propel the Virage down the open road.
    2011 #2 Audi Sport Team Joest R15++ TDI: The final version of the Audi R15, the R15 “Plus Plus,” celebrated the R15s final race at the 2011 Sebring 12 Hours.
    2011 Audi RS3 Sportback: The newest member of the Audi RennSport line boasts the same 2.5-liter turbocharged direct-injection five-cylinder found in the TT-RS, propelling it from 0 to 60 in only 4.6 seconds.
    1957 Chevrolet Bel Air: A true automotive icon, the “57 Chevy” gained notoriety as a hot rod and is now one of the most recognizable American cars of all time.
    2012 Dodge Charger SRT8: The 2012 Dodge Charger SRT8 is a serious performance machine with a 470-hp 6.4-liter Hemi V-8 that responds to throttle inputs with no hesitation.
    2011 Ferrari #62 Risi Competizione F458 Italia: Matched only by the legendary heritage of Ferrari, the Risi Competizione team has won two Le Mans championships and achieved 29 podium finishes.
    2013 Ford Focus ST: Debuting with the same 250-hp 2.0-liter turbocharged EcoBoost engine that the much larger Ford Explorer SUV uses, the new Ford Focus ST packs a serious punch.
    1992 GMC Typhoon: The 280 horses on tap in the GMC Typhoon allow it to do things unthinkable for an SUV before its introduction.
    2011 Volkswagen Scirocco R: The Scirocco R serves as the platform for race cars in the Scirocco R-Cup, which brings world-famous drivers to the Hockenheim track each year.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat de Aventador in de eerste dlc pack zou zitten zien ook wel te verwachten imo. Zo bruut als maar zijn kan en hoort er dus zo snel mogelijk in.
    De RS3 en de Bel Air zijn ook erg nice. *)

Gisteren eigenlijk de perfect Drift achievement gehaald! Ik had zoveel pech, ik haalde gewoon een keer 4999 8)8), rondje daarna toch gehaald op Maple Valley.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Beetje dezelfde soort achievements dus als in deel 3? Of zijn ze toch aardig anders?

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik wil de DLC alleen al hebben vanwege Aventador :)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Mja redelijk hetzelfde ja.

Ik vind de pack weinig boeiends. De Scirocco, Focus en RS3 zijn wel leuk, dus ik koop hem wel, maar de rest vind ik weinig interessants.
    En idd, gewoon in januari een Porsche Pack van 1500 punten releasen met 20 Porsches er in _O_.

Nieuwe tracks zit ik meer op te wachten.

Btw, wel tof dat ze alles gewoon met de ingame movie maker hebben gefilmd :D.

10. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net besloten om vanavond jullie carclub maar eens te joinen. Na een hoop te hebben gelezen en weinig te hebben gepost, vind ik dat wel een goed idee.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Dat klinkt als een moeilijke beslissing. Ik ben blij dat de keuze op ons is gevallen.

12. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik zit nu in een carclub met de enige persoon uit mijn friendslist die ook Forza 4 speelt, maar die doet verder weinig met de carclub. En aangezien jullie wel allemaal fanatiek bezig zijn, is dit een makkelijke keuze. :)

13. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement die kreeg ik gewoon uit het niets raakte met mijn SLS amg in de slip en probeerde m eruit te halen en toen kreeg ik ineens die achievement*)

Vind die DLC pack wel oke. Alleen jammer dat ze niet die Audi R18 erin hadden gedaan in plaats van die R15 want die zit in al in het spel.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eindelijk de Focus. Er was een plaatje van een event waar de auto op stond. Voor mij weer een mysterie opgelost. Kan eindelijk weer slapen en normaal van het leven genieten. Een zucht van opluchting!

Verder: Niet zo'n boeiende DLC eerlijk gezegd. Aventador is een must, die RS3 is leuk maar verder..

15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    OH die Bel Air!!!!!!!!!!!!!!!!

jajaja die lambo is ook dik en d rs3 ook!
    Tijd voor Circuit Assen

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Assen 8). Wat moet je daar nou weer mee 8).

Ik ken toch wel toffere tracks dan Assen.

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    SPA!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Precies!
    Spa moet er echt bij..

En liefst zie ik nog ciruuits als Bathurst, Donington, Oulton Park, Fuji, Imola, Brands Hatch etc.

Damn ben nu al benieuwd wat ze allemaal in Forza 5 gaan proppen _O_.
    Stop er nightracing in, 1000 auto's, 30 circuits, meer licenties (Super Taikyu/Super GT/Porsche Cup races als events _O_), enduro's, rallyrijden (GT2 anyone? :D), fuel en tire wear, wisselende weerseffecten en 16 man online...

droomt verder.

19. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch mooi dat het DLC pack zo divers is.

Als ze met ctrack packs komen heb ik liever Zandvoort dan Assen en dan Brands Hatch en Spa. Die moeten er ook echt inkomen.

Aan de andere kant ben ik tegen trackpacks, niks vervelender dan uit een lobby gekickt worden omdat je zo'n pack niet wil kopen. Een carpack overslaan is niet erg, maar een set tracks niet kopen en je kunt beperkter online gamen.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wij hebben dezelfde smaak\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina