[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ah niet echt al te lovend nog, maar is dit allemaal SP ervaring of ook MP? MP is die beter dan MF:BC2?

2. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zou je idd wel verwachten, maar ik denk dat het komt omdat de texitures te laat worden geladen. Ik zag op een ander forum dat bij sommige mensen battlefield 3 toch vanaf de dvd speelt terwijl ze de game hebben geinstalleerd en dat komt dan weer omdat ze anderen joinen en niet zelf een game starten. Heel apart, maar het zou misschien verklaren waarom de ene keer de game er mooi uit ziet om er vervolgens weer helemaal niet uit te zien! Kortom het lijkt een probleem met de hd texitures te zijn....

3. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb alleen de mp nog maar gespeeld sp boeit me niet zoveel. Doe ik meestal alleen als de servers eruit liggen... :9

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ok, maar mijn vraag was of hoe de MP is. Berder dan Bad Company 2? En zo ja wat is er beter/vetter aan. Thanks!

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja! Dat heb ik dus ook ... als ik een game join van een maat dan is het net alsof m'n XBOX elk moment kan opstijgen :+ Als ik echter zelf gewoon de game start, laad hij ( net zoals met Gears of War ) heel eventjes van de DVD en dan word het stil. Lijkt er sterk op dat de synchronisatie tussen de HDD / DVD en XBOX360 niet echt soepel verloopt. Want de mappen waar ik gisteren over klaagde zagen er WEL ineens kei-strak uit.

Oh, en Demavand Peak is echt een fucking vette map. Zelden zo'n mooie omgeving gezien, zelfs op de 360.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De snelheid is omhoog geschroefd. Ikzelf vind het alleen maar kut :+ hou niet zo van dat geren door de map heen. Maar voor sommigen een pluspunt.
    Daarnaast beweeg je wel wat soepeler (vooral als je de sensitivity even wat omhoog gooit). En ja qua graphics ben ik niet al te lyrisch, helemaal omdat EA zo stoer aan het doen was over de graphics. Het is zeker niet slecht, maar zoals eerder al aangegeven werd laad het spel soms de textures niet helemaal.
    Tot nu toe vind ik er ook wel leuke maps tussenzitten voor een gamemode als rush. (van een klif afjumpen om bij de volgende 2 bommen te komen 8))
    En met teamwork blijft het een gaaf spelletje. Gister met een random iemand in een jeep gewoon 5000+ punten gepakt door in een jeep alle vlaggen in te gaan nemen. De eerste 5 minuten niet doodgegaan, dat vind ik nou leuke dingen in BF.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijk om dit te zeggen, maar zoals voorspelt doen die servers het voor geen meter.

Waar zijn die zeurders nu en hun uitleg dat we daarom die brakke BETA konden spelen om de servers te stress testen? precies.. single player aan het spelen omdat je niet anders kan.

Nummer 5 van battlefield inmiddels en nog steeds hebben ze klaarblijkelijk geen idee hoe servers werken en dat er x aantal mensen die hun game kopen ook online gaan spelen.

100 miljoen in de campagne pompen, en van een dubbie wat ze overhouden onderhouden ze hun servers..

Vanavond maar weer proberen.. maar vrijdagavond is denk ik niet de ideale avond daarvoor, zal wel weer geen doorkomen aan zijn.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Denk dat het de komende tijd alleen in het weekend overdag spelen word :+ Tot MW3 uitkomt, dan zal het wel een stukje rustiger worden

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn nu ook met de servers bezig van 10 tot 11 las ik op hun website

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En laat ik nou alleen vrijdagavond vrij hebben.. grrr!

Zonde dit, helemaal sneu voor mensen die dan voor 800 punten een online pass kopen.. online aanklikken, quick match.. "could not connect to EA servers lol pwnd".

11. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net echt een paar heerlijke potjes gespeeld... Het beste is om met een vriend te spelen want dan kun je ook echt tactisch te werk gaan! Ze zijn nu bezig met onderhoud dus alle servers liggen eruit :p

12. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BAttlefield 3 servers de eerste dagen is net als sex...

Als je er eenmaal inzit , ga er dan maar niet meer uit! ;-0

Gisteravond eerst wel wat problemen gehad met joinen (2 man squad), maar toen we eenmaal in een game zaten ging het prima. Alleen wel blijven volhouden na het bericht "could not connect to EA server", na een paar keer drukken lukte het, en zowaar allebei in dezelfde squad!

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    elke keer als het leek te lukken kreeg ik een melding dat ik mijn internet connectie moest na kijken. co-op was echter geen probleem. maar goed vanmiddag/avond nog maar proberen.
    zag vanmorgen wel een melding van EA op FB staan dat ze druk bezig waren om de problemen met de pc games op te lossen. ongeveer 1.500 berichten, en de eerste tien waren niet positief, ze gingen ook dat xbox en ps3 er veel last van hadden.
    toch wel raar je zou toch kunnen bedenken dat veel mensen gelijk online gaan. maar ze zullen het wel oplossen..

14. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    maar zien jullie dan ook maar 2 servers staan ?

15. Taya

Taya Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb dit spel op de release gehaald. Maar ik heb dus die xbox 360 slim versie van 4GB. Zodra ik de HD-Content wil installeren wilt dit niet lukken. Heeft iemand een oplossing naast de 250GB HDD kopen. Want dat is me te duur.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    USB stickje

17. Taya

Taya Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geprobeert, maar ook dit ziet de Xbox het als een normale memory unit.

18. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even Battlelog bekeken... Best uitgebreid :)

19. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe installeer ik die HD Texture pack eigenlijk?:confused:

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Balen dat je een nieuwe 360 hebt, weet niet of het uitbreiden van je HDD werkt. Met de oudere versie kon je gewoon je HDD-holder open schroeven om daar vervolgens een 500 GB / 1 TB schijf in te proppen. Deze moest je echter wel voorzien van EEN 360 boot ... ach, was geen probleem. Heb het overigens nooit gedaan maar zo lastig lijkt het me niet. Misschien toch maar is proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina