[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik voel met jullie mee. Ik had ook een hoop gekloot. Origin update, NF3 update voorbij zien komen, en toen dat 'kick by admin' ... dat laatste heb ik kunnen verhelpen. Bij mij waren 2 dll's weg!?!? (zie rood) Onderstaande posts kunnen je misschien op weg helpen.

Echter, ik begrijp dat server side de zaken ook op orde moeten zijn. De meeste servers waar ik nu kom werken gewoon, maar sommige krijg ik ook weer dat 'kicked by admin'

Dussss ... check je punkbuster iig. Succes.

Daar post ik dit op page 9

This helped me. It now works. In my case:

2 dll files were missing in in de pb/dll directory of BF3!? How I dunno, but after adding them it works. So above stuff helped me
    [/QUOTE]

Verder ben ik nog kei slecht in deze game. Het is veel agressiever dan op console. Maar goed, ik heb wel lol, maar die k/d van 0,5 wil ik wel graag naar de 1,0 hebben:)

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb weer even wat Origin usernames toegevoegd aan de startpost, staat die van jou er niet tussen? Meld het even :+

Vanmiddag kan ik dan eindelijk los, gisteren heb ik hem even geïnstalleerd, maar niet gespeeld :+

Wanneer komt die Karkand map pack uit eigenlijk? Ik dacht dat ie bij de release zat, beetje jammer :9

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteravond een nieuwe processor + moederbord besteld. CPU is duidelijk bottleneck. Videokaart kan de game makkelijk draaien. Maar als je Battlefield opstart en de CPU draait de volle 100% en hij heeft daardoor last van framedrops, dan weet je dat het tijd is voor een nieuwe.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik moet sowieso ook nog steeds een nieuwe, maar het zit momenteel niet in het budget. Maarja, BF3 zal toch nog lang genoeg gespeeld worden. :cool:

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jep :cool:

Mensen zin om vanmiddag te spelen? Mits het kan, altijd maar de vraag bij EA :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik moet eigenlijk tentamens leren, en aangezien ik dat gisteren ook maar voor de helft heb gedaan... :+

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Kills 50
    Deaths 38
    K/D Ratio 1.316
    Kill assists 7
    Score/Min 211
    Quits 25%
    Vehicles Destroyed 1
    Vehicles Destroyed Assists 0
    Avg. Weapon Accuracy 16%
    Longest Headshot 65 m
    Kill Streak Bonus 8
    Skill 62

Toch altijd leuk, statistieken.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ach, je hebt het hele weekend nog! Vrijdag was voor mij altijd de huiswerk/leervrije dag :cool:

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Welke CPU had je, en wat koop je? Btw, kan je ook de fps ingame zien?

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Intel Dual Core E6850 (2x 3,0 GHz). Heb nu i5-2500K gekocht (4x 3,3 GHz).

Je kan het zien inderdaad, door CTRL+SHIFT+S in te drukken. Maar hij blijft dan niet staan. Wellicht kan je via je console een commando geven om het in beeld te laten komen, maar dat je kan het beste opzoeken op het BF3-forum.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    And we're in!

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ga weg man 8)
    Ik speel met een E8500 3.16GHZ, 4GB en ook een 4850 en bij mij draait het zelfs op low bagger. Weet je zeker dat dat je specs zijn?

Dan moet de overclock het hem doen, want op m'n laptop draait ie ook bagger. Asus N53SV, i7 2630QM en gt540M. De GPU heeft gewoon niet genoeg power om boven de 30fps te komen op 1080p met alles low.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kom ik aan met m'n Q6600 (2.4 Ghz), 3GB en 460GTX. :+
    Maar toch 40 fps op high. :cool:

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja tuurlijk.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Thx, ga ik doen.

Ben na 10 jaar weer terug bij pc gamen (alleen BF3 dan). Heb een AMD A8-3850 cpu (APU) met een Radeon 6670 gfx card + 4GB ram op een 1440x900 19" monitor (die lagere res scheelt ook wel weer natuurlijk)

Draait ok, heb het idee dat de gpu de bottleneck is.

Als ik visual ga kijken dropped de fps zodra ik deferred AA (of zo) ga aanzetten MSAA oid. Al die andere zooi kan ik allemaal opschroeven tot zelfs ultra en dan nog performed het enigzins. Maar het blijft lastig visueel te beoordelen dus liever idd zo'n FPS indicatortje zodat ik het echt kan meten.

Liever low-mid visuals op gezonde framerate dan high met bagger fps.

(als ik al hw zou bijprikken is dat een AMD 6850 + een nieuwe SPU, maar ja, dat is wel weer 170 euries extra. Dus nog maar ff met deze hw)

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, nieuwe dag nieuwe kansen.
    We gaan het weer proberen het installeren.

update;
    Begint al goed. Ik stop de disc erin. Krijg de popup of ik de autorun wil draaien en Windows verkenner loopt vast:emo:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Pfff man want een pech. Dat geziek had ik ook geloof ik. Van arremoede ben ik iirc toen op de dvd naar de ORIGIN directory gegaan en ORIGIN setup geinstalleerd, en toen begon ie vanzelf wel BF3 te installeren (vroeg om die code) ... downloaden ... ik nog WTF wat nu downloaden??? (maar dat is kennelijk ORIGIN speak voor 'van DVD lezen' of zo)

(ik had wel zo van IK GA TERUG NAAR CONSOLE lol)

Succes:)

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heel het BAttlelog forum staat vol met problemen.
    Zou m'n ogen uit m'n kop schamen als producent zijnde zo'n product uit te geven.

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Beetje begrip voor problemen op de release dag mag ook wel. (Vandaag in de UK uitgekomen) Jij bent op dit forum een van de weinige of misschien wel de enige die het spel écht niet kan spelen.

Vandaag draait alles prima, geen random dc's tot nu toe en speelt lekker weg.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit probleem heeft niets met de release te maken maar met een structureel fout in waarschijnlijk de codes van het spel.
    Als je het zo ziet lijkt 1 op 4 v/d mensen problemen te hebben las ik gister ergens.

Daarnaast hebben er ook hier problemen te zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina