[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier géén fanboy-flamewar starten, maar veel mensen vinden MW2 beter dan BO omdat Treyarch anti-quickscope is. Jullie zouden komen met argumenten als: quickscopen is niet realistisch, quickscopers exploiten door te quickscopen, etc. Máár... IW weet dat een redelijk groot deel van de "community" graag aggresief snipet en dit regelmatig doet. Het is gewoon een deel van de game geworden. Ik weet niet of jullie de BO forums hebben gevolgd in de eerste paar weken/maanden na de release, maar daar werden dagelijks weet ik niet hoeveel topics gemaakt over hoe slecht de game was, want iedereen was gewend aan MW2. Ik bedoel, de graphics van MW2 waren veel beter, snipers werkten fatsoenlijk, er waren ongeveer 5 sterkere wapens (de rest was nét iets slechter, bijna alles was 2 shot kill), waar er in BO 5 flink overpowerede wapens zijn (de rest is gewoon crap). BO is misschien een verbetering op het gebied van patches, support en competitive gaming. De enige reden dat ik mijn BO disc nog niet door midden heb gebroken, is zombies. Iedereen gebruikt een Galil, AK-74u, AK-47 of een Famas. Is dat nou een leuke game? Iedereen sprayt je kapot, omdat ze nauwelijks kunnen richten, raken 2 kogels en je bent dood, terwijl jij ook nog hard je best moet doen om met een ander wapen dan de genoemde 4 een kill te krijgen. Toegegeven, het is een betere game dan op de release, maar dat was gewoon een incomplete game, die niet gereleased had mogen worden.

Ja, ik klink nu als een IW/quickscoping-fanboy. Je mag vinden wat je wilt, maar start geen flamewar.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij heeft Treyarch niks tegen ballerina's die alleen maar rondjes draaiend proberen te snipen maar is het probleem dat het in BO wat skill vereist en dat voor veel spelers die MW2 gewend waren te hoog gegrepen was.

Je kan nog steeds hard huishouden in BO met een L96 met een Acog als je een beetje kan spelen.

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben geen fanboy van IW of Trearch hoor, ben ook geen quickscoper. Maar ik vermaakte me gewoon minder met BO, misschien was ik ook wel gewoon moe van de shooters even toe aan iets anders en kwam BO dan qua timing op een slecht moment. Zoals ik eerder zei, kijk ik weer erg uit naar MW3 om weer die sfeer van MW1 te beleven, dat was echt genieten.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, je geeft je mening. Heel begrijpelijk :thumbs:

Echter vind ik Quickscopen totaal niet in zo'n game passen. Sorry. Wat is er nou leuk aan om te quickscopen? Ja, het vergt wat skill ... maar het is toch niet leuk. WAUW! Weer zo'n idioot die z'n gun aanleg en een error gebruikt zodat de kogel KAARS RECHT gaat. Ik erger me eigen er dood aan. Ja, het klagen over de BO wapens mag je ook doen ... is alsnog beter dan iedereen die een FAMAS gebruikt in MW2 :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop wel dat in MW3 de 3rd person team tactical er weer in zit. Dat heb ik in MW2 volgens mij het meeste gespeeld. Erg leuke variant.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hopelijk stoppen ze er ook iets in zoals Wager matches zoals bij BO. Was ook altijd geniaal om te doen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat vond ik een heel tof idee maar heb ik in de praktijk erg weinig gespeeld. Was me wat te individualistisch. Speel toch liever met een paar maten een objective game

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat hele quickscopen heeft toch ook niks met het spel te maken jongens :p.

9. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook beast mode gaan met een sniper (liever zonder Acog dan mét), maar vóór al die patches was dat on-fucking-mogelijk. In BO is de hit detection slechter dan in MW2, je hebt meer kogels nodig voor een kill (maar anderen killen wel gewoon in 2 kogels door de FAG-wapens: Famas, AK, Galil). Josh Olin (gelukkig is die gast nu weg) heeft toegegeven dat hij en veel anderen bij Treyarch anti-quickscoping zijn, omdat ze het een exploit vinden en omdat het niet realistisch is. Het is een game, het hoort leuk te zijn. Als Treyarch realistische games wil maken, gaan ze maar aan Battlefield werken of zo. CoD staat bekend om zijn fast-paced gameplay en 1 op 1 gunfights... En natuurlijk de mogelijkheid om te beasten met een sniper. Dit gaat niet meer om skill, dit gaat om het feit dat Treyarch snipen bijna helemaal uit de game wil hebben, als ik het zo zie. Waarom zouden ze anders SoH Pro niet op snipers hebben? Veel mensen denken dat ze goed zijn in MW2 en falen dan keihard in BO. Waar zou dat aan liggen? Als Treyarch een neutraal standpunt had ingenomen, dan was BO een geweldige game geweest! Alleen betere wapens erin gooien, snipers zoals in MW2 en niet 4x praktisch dezelfde SMG. Nog wat kleinere maps erbij (90% van de maps is medium-large) en de game is compleet! Alle goede dingen van CoD4 en MW2 met de support van BO en voilà, goede game.

Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ontopic nu =)

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aan het feit dat ze maar 1 truukje kunnen en zich blijkbaar totaal niet aan kunnen passen aan een andere balans?

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

:lol: Flamewar? We zijn gewoon aan het discussieren......

Ontopic? Je bent gewoon ontopic aan het lullen dude, wat lul je nou? :cool:

12. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dat omdat ik geen flamewar wil, maar een discussie. Delphiki's post gaat iets meer richting flamen.

BO en MW2 discussie in een MW3 topic?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hou maar op want hij begint nu schunnige PM's te sturen , ik dacht ook dat we gewoon over de wapen balans in verschillende COD's en het nut van Quickscopen aan het ouwehoeren waren :+

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Pics or it didn't happen :+

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hun hebben inderdaad de exploit van quick scoping eruit gehaald, dit puur omdat het letterlijk een exploit was die gebruik maakte van het auto-aim systeem.
    En natuurlijk is call of duty een fast-paced shooting game maar het moet ook nog een gebalanceerde game te zijn, oftewel close-range wapens gebruik je op close-range en long-range wapens gebruik je op long-range.
    En net zoals Delphiki ook al zei, degene die dachten dat ze goed waren in modern warfare 2 en slecht waren in black ops waren degene die zichzelf niet konden aan passen.
    Als ze daadwerkelijk goed waren dan hadden ze zich kunnen aan passen door bijv. een andere manier te vinden hoe je de sniper gebruikt of gewoon andere wapens gebruiken.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

O ye, of little faith

En als ik zeg dat ik maar stop met de discussie ben ik blijkbaar een Treyarch fanboy :+

Is wel een beetje waar trouwens. Ik ben wel fan van hoe Treyarch leert van de games van IW en imho vaak met de beter gebalanceerde game uitkomt.

Nu alleen nog net zulke goede mappen leren maken.

Ben dus ook wel bang dat de bullshit in MW3 weer tot niveau 11 word opgeschroefd.

Maar kijk er toch wel erg naar uit, want de feel van MW blijft bijzonder

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  17. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel gelijk over het Treyarch fanboy gedeelte?:9

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het vaak wel eens met de veranderingen die ze toepassen op de basis die door IW gelegd is. Ik word altijd wel blij van hun design keuzes.

Dus ik ben wel fan van hoe ze te werk gaan ja. Maar fanboy gaat te ver want dan zou ik ze tot in het onredelijke moeten verdedigen en de tegenhanger zonder goede reden moeten gaan bashen en dat zul je me nooit zien doen :+

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan:thumbs:. Maar ze zijn wel iets te ver gegaan met het anti-quickscoping gedoe:9

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Er komen nu Snipe lobby's, dus denk dat het QS gehalte in normale modes wel minder wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina