Ik heb hem binnen jongens. Mediamarkt Almere. Vriend belt me op, en hij zegt dat hij er ligt. Hij neemt er drie mee loopt weg, en gaat nog ff verder shoppen. Komt 5 minuten later terug bij de games om ook nog even BF3 te halen en ziet medewerkers even snel alles uit de schappen halen. Hij snel naar de kassa en ze zijn binnen.
Ja, en dat terwijl ik er niet eens mee bezig was. Ik geloofde hem ook niet, maar net ff de eerste chapter gezien bij hem thuis. Ga straks zelf spelen. Ik heb nog een gesealde versie over haha... Gesealde versie is weg naar Mgwlee
Do want... *snif* Wachten op levering van Amazon.co.uk Toch eigenwijs morgen even een klein rondje doen om te checken.
Stomme mediaoffer verkoopt hem dus vandaag al in hun winkels maar denk maar niet dat ze de pre-orders van de site ook al versturen.
Zijn later op hun vingers getikt. De MM verkocht hem inderdaad en de Bart Smit schijnt vandaag de pre orders al te verzenden.
Maar dat wil niet zeggen dat ze direct binnenkomen. Mijn Battlefield 3 was maandag verzonden en kreeg ik gisteren ook pas binnen. Al kan die wel retour want had de game woensdag al in de winkel gekocht.
Nedgame.nl heeft het nu op 1 dag levertijd, ik heb hier zelf de game daar besteld dus ik zal wel melden als ik een verzendbericht krijg.
Iets gemist ja, het stond namelijk op ''nieuw binnen'' maar ze hebben het gewijzigd nadat ik het bericht hier had verstuurd, jammer.
Grml, moet me zo erg inhouden om niet naar de dichtsbijzijnde GM te gaan... *doet oogkleppen op en gaat Batman : Arkham City spelen*
Dan waarom is je avatar Uncharted 3? Foei!, zet batman uit, ga uncharted 3 halen, speel het uit en verkoop je ps3!
Ik ga gewoon alle tussenfilmpjes van de game downloaden, aan elkaar plakken en kijken. Waarschijnlijk beter dan de meeste Hollywood films en toch nog wat kunnen meemaken van Uncharted 3.
Omdat het kan! En tja, moet vanavond nog even de stad in. Wie weet wat ik tegenkom... Heb de wilskracht van een grassprietje wat dat betreft...